Taas uusi yh-äiti
Jep, taas tulee uus yh-äiti, siis minä. Meinaa nyt on mitta täynnä tuota saamatonta, itsekästä miestä. On kuin olisi 27-vuotias lapsi tuon 7kk ikäisen vauvan lisäksi. Huomiota tai arvostusta en saa vaikka teen kotona kaiken, siivoan, tiskaan, teen ruokaa, hoidan vauvan, hoidan HÄNEN koiransa, vien roskat ja pyykkään. Lapsen kanssa on sillon tällöin ja selvästi häntä rakastaa vaikka yleensä kun pyydän vahtimaan hän automaattisesti huokaisee. Kolme vuotta ja yli jo oltu yhdessä, jo ennen lasta jouduttu pitämään palavereita asioista. Useimmiten käytös muuttuu noin kahdeksi viikoksi kunnes muuttuu ennalleen. Lapsi oli yllätys/vahinko enkä ikinä kadu että hänet sain. Mutta nyt kaikkien keskustelujen ja loputtomien uusien yritysten jälkeen usko on aivan loppu. Mies ei pussaa ei halaa ei sano rakastavansa. Ei koske ellei halua seksiä, runkkaa koneella ja piilottaa vetolaatikkoon runkkupaperit kun on niin laiska ettei jaksa niitä hävittää asianmukaisella tavalla. Lähinnä kun nykyään mietin miestä tunnen katkeruutta ja vihaa.
Aika siis erota? Lasta en voi antaa viikonloppuisin hänelle jos erotaan koska ei ole tarpeeksi kokemusta lastenhoidosta koska minä teen sen aina, osaisi ehkä noin 3-5h hoitaa, ei enempää.
Miten hoidan elatusmaksu asiat?
Kommentit (28)
Taas näitä "yllätysvauvan" vanhempia joilla suhde ei sitten kestäkään. Mikä siinä ehkäisyn käyttämisessä on niin vaikeaa?
Henkisen kasvun paikka kummallakin. Älä rupea miehen äidiksi. Toisaalta, jos miehesi käy töissä ja sinä olet kotona, niin sinun kuuluukin tehdä suurin osa kotitöistä. Eroaminen on helppo ratkaisu, mutta ei välttämättä järkevä. Yh-äitien kysyntä parisuhdemarkkinoilla on hyvin pieni, ellet ole missi. Työstäkää suhdettanne ja kommunikointia, ei se aina ole helppoa, mutta se kannattaa
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:52"]
Miksi teitlapsen hänen kanssaan? Jos mies on pipipää ja vahinko sattuu niin abortti on oikea ratkaisu.
[/quote]
Taas samaa vinkunaa. Miksi poltit vaikka tiedät että sairastut keuhkosyöpään. Miksi ostit auton vaikka tiedät että voit kolaroida. Miksi harrastit seksiä vaikka tiedät että voit saada sukupuolitaudin. Siis MIKSI! MIKSI! Jos ei ole mitään aidosti järkevää sanottavaa niin pidätkö turpasi kiinni. Kiitos.
Tai älä sulje suutasi vielä, kerro mulle miksi kirjoitat tänne vaikka tiedät että oot typerä?
Sain miettimisen aihetta kaikista fiksuista kommenteista... Olin jo täysin valmis lyömään hanskat tiskiin mutta ehkä pieni aikalisä nyt olisi paikallaan. Ja joku tuolla sanoi ettei yh äidit ole kuumaa kamaa markkinoilla, hei haloo, jos lähden tästä suhteesta luuletko todella et ekana mielessä löytää uusi suhde??? Mun elämän tarkoitus ei kyllä ole aina olla parisuhteessa, löydän iloa muualtakin!
Ap
Älä eroa vauvavuonna.