Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas uusi yh-äiti

Vierailija
10.05.2015 |

Jep, taas tulee uus yh-äiti, siis minä. Meinaa nyt on mitta täynnä tuota saamatonta, itsekästä miestä. On kuin olisi 27-vuotias lapsi tuon 7kk ikäisen vauvan lisäksi. Huomiota tai arvostusta en saa vaikka teen kotona kaiken, siivoan, tiskaan, teen ruokaa, hoidan vauvan, hoidan HÄNEN koiransa, vien roskat ja pyykkään. Lapsen kanssa on sillon tällöin ja selvästi häntä rakastaa vaikka yleensä kun pyydän vahtimaan hän automaattisesti huokaisee. Kolme vuotta ja yli jo oltu yhdessä, jo ennen lasta jouduttu pitämään palavereita asioista. Useimmiten käytös muuttuu noin kahdeksi viikoksi kunnes muuttuu ennalleen. Lapsi oli yllätys/vahinko enkä ikinä kadu että hänet sain. Mutta nyt kaikkien keskustelujen ja loputtomien uusien yritysten jälkeen usko on aivan loppu. Mies ei pussaa ei halaa ei sano rakastavansa. Ei koske ellei halua seksiä, runkkaa koneella ja piilottaa vetolaatikkoon runkkupaperit kun on niin laiska ettei jaksa niitä hävittää asianmukaisella tavalla. Lähinnä kun nykyään mietin miestä tunnen katkeruutta ja vihaa.

Aika siis erota? Lasta en voi antaa viikonloppuisin hänelle jos erotaan koska ei ole tarpeeksi kokemusta lastenhoidosta koska minä teen sen aina, osaisi ehkä noin 3-5h hoitaa, ei enempää.
Miten hoidan elatusmaksu asiat?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teitlapsen hänen kanssaan?
Jos mies on pipipää ja vahinko sattuu niin abortti on oikea ratkaisu.

Vierailija
2/28 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sun tehtävä olla kotona ja pitää huolta huushollista. Et voi naisena luistaa vastuutasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:52"]

Miksi teitlapsen hänen kanssaan? Jos mies on pipipää ja vahinko sattuu niin abortti on oikea ratkaisu.

[/quote]

Ehkei tämä nyt tässä kohtaan kuitenkaan enää auta "hyvänä neuvona".

Vierailija
4/28 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:55"]Se on sun tehtävä olla kotona ja pitää huolta huushollista. Et voi naisena luistaa vastuutasi.

[/quote]

Ja miehen vastuu on tuoda leipä pöytään ja huolehtia perheestään rahallisesti, sekä olla mies eikä käyttäytyä kuin neiti.

Vierailija
5/28 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:52"]

Miksi teitlapsen hänen kanssaan? Jos mies on pipipää ja vahinko sattuu niin abortti on oikea ratkaisu.

[/quote]

Ensimmäisen lauseen osalta olen samaa mieltä nro 2 kanssa. Olette olleet ennen lasta jo kauan yhdessä, ja olet jo paljon aiemmin vauvan tuloa huomannut että "miehesi" on täys penikka.

Vierailija
6/28 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti tekemällä tehnyt, raskaus oli yllätys ja kuten sanottu en todellakaan kadu että pidin lapsen!! Jos jotain hyvää on suhteesta seurannut niin lapseni! Abortti ei ollut vaihtoehto missään vaiheessa vai voisitko itse tappaa lapsesi? Ongelma on useimpien yh äitien kohdalla paskat miehet, mistä näitä paskoja miehiä sikiää?

Ap

Vierailija
7/28 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 19:55"]Se on sun tehtävä olla kotona ja pitää huolta huushollista. Et voi naisena luistaa vastuutasi.

[/quote]
Mutta miehet voivat luistaa omista velvollisuuksistaan? Reilua...

Vierailija
8/28 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teet kaiken kotona?

Vierailija
9/28 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikuista kitinää naisilla. kasvakaa jo aikuisiksi kotikoneet.

Vierailija
10/28 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 7 kk kukaan täyspäinen vanhempi anna viikonlopputapaamisiin vaikka etävanhempi olis vanhempana ihan huippukin. Kyllä noin pienillä tapaamiset ovat juuri sitä 3-5 h 2-3 kertaa viikossa (mieluiten tietysti mahd. usein mutta suht lyhyitä aikoja) lapsen kotona lähivanhemman luona koska se on lapselle tutuin paikka.

Elariasioista voit kysyä kotipaikkakuntasi lastenvalvojalta. Minimielarit n. 150 e. Lisäksi yh saa lapsilisään vajaa 50e korotuksen.

Vierailija
11/28 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:12"]Miksi teet kaiken kotona?
[/quote]
Koska kuten tuo yksi trolli sanoi, koen sen vastuukseni kun olen kotona ja mies käy töissä. Eikä sillä väliä että teen mutta kun ei arvosteta yhtään! Kun esim olen koko päivän siivonnut mies huomaa sen mutta ei sano mitään ja pahimmassa tapauksessa sotkee surutta paikat taas epäsiistiin kuntoon. Kun olen tyhjännyt koneen ei laita likaisia astioita tyhjään koneeseen vaan jättää pitkin kämppää. Arvostusta haluisin....

Ap

Vierailija
12/28 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselle on parempi yksi onnellinen vanhempi kuin kaksi onnetonta.

Vierailija
13/28 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin vituttaa. Sain mä aamulla lahjankin, mutta muuten on vaan istunu koneella ja valittaa kun on lihonut. Minä olen hoitanut lapset ja siivonnut ;( en ole jättämässä kun tota puolisikaa rakastan, oli vaan pakko purkautua :D
tsemppiä ap!

Vierailija
14/28 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:14"]ikuista kitinää naisilla. kasvakaa jo aikuisiksi kotikoneet.
[/quote]
Yksi paska mies joka on sikiänyt saatanasta. Trollaa vauva sivulla, olet nolo. Mitä todennäköisimmin 16 vuotias nulikka.

Vierailija
15/28 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen äitienpäivä eikä mua muistettu millään tavalla, mies nukkui puoli yhteen asti.

Vierailija
16/28 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaisin vielä ja katsoisin miten tulevaisuus näyttää. Pikkulapsen kanssa on hankalinta aikaa. Mieskin on usein ihan pihalla elämän muutoksesta. Yritä sinnitellä ja yritä hankkia itsellesi hieman omaa aikaa.

Vierailija
17/28 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä vaihtoon vaan. Paljon oikeesti hyviä miehiä maailmassa joiden kanssa on oikeasti ihanaa jakaa elämänsä. Ihmisellä vaan yksi elämä ja viettää sen vapaaehtoisesti noin? Monesti perustellaan että lapsen takia, mutta tuommostako esimerkkiä halutaan lapselle antaa terveestä parisuhteesta? :D

Vierailija
18/28 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:16"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:12"]Miksi teet kaiken kotona?
[/quote]
Koska kuten tuo yksi trolli sanoi, koen sen vastuukseni kun olen kotona ja mies käy töissä. Eikä sillä väliä että teen mutta kun ei arvosteta yhtään! Kun esim olen koko päivän siivonnut mies huomaa sen mutta ei sano mitään ja pahimmassa tapauksessa sotkee surutta paikat taas epäsiistiin kuntoon. Kun olen tyhjännyt koneen ei laita likaisia astioita tyhjään koneeseen vaan jättää pitkin kämppää. Arvostusta haluisin....

Ap
[/quote]

Saat arvostusta vasta sitten, kun miehesi tajuaa, kuinka paljon teet työtä. Mies tajuaa sen, vasta kun itse kokee saman eli joutuu tehdä osansa kotitöistä. Jätä kylmästi miehellekin jotain kotitöitä. Vaikka hänen omiin tavaroihin/ vaatteisiin liittyvät kotityöt.
.
Ps. Älä koskaan etsi miehen arvostusta. Se on aika turhaa. Etsi sitä, että sinä itse arvostat sitä mitä teet ja olet tyytyväinen. Älä tee niin paljon kotitöitä, että alat marttyyriksi. Toivon sulle kaikkea hyvää elämääsi! Tsemppiä! Teet hienoa työtä perheesi eteen. Korvaamatonta sellaista!

Vierailija
19/28 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna niiden siivousten nyt olla. Ei kannata itseä siivoamisella väsyttää. Lasten kanssa on hyvä tottua pikku hiljaa tasaiseen kodin epäjärjestykseen. Kun lapsesi kasvaa, alkaa leluja olla joka paikassa. Onko mies ollenkaan lapsen kanssa, annatko miehelle siihen tilaisuuden? Jos mies on muuten luotettva, en hätiköisi. Uuvuttavaa olla lapsen kanssa kotona kahdestaan, sosiaalinen elämä on kapeaa. Mies käy töissä, eikä ymmärrä työn määrää kotona. Mieheni ymmärsi tilanteeni vasta useita vuosia myöhemmin. Samanlaisia vihan tunteita oli minullakin, purin tuntoja päiväkirjaan. Nyt kaduttaisi, jos olisin eronnut miehestäni kotiöiden paljouden takia, koska hän on pohjimmiltaan kuitenkin hyvä mies ja hyvä isä, mutta kotöissä onneton.

Vierailija
20/28 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 20:33"]Anna niiden siivousten nyt olla. Ei kannata itseä siivoamisella väsyttää. Lasten kanssa on hyvä tottua pikku hiljaa tasaiseen kodin epäjärjestykseen. Kun lapsesi kasvaa, alkaa leluja olla joka paikassa. Onko mies ollenkaan lapsen kanssa, annatko miehelle siihen tilaisuuden? Jos mies on muuten luotettva, en hätiköisi. Uuvuttavaa olla lapsen kanssa kotona kahdestaan, sosiaalinen elämä on kapeaa. Mies käy töissä, eikä ymmärrä työn määrää kotona. Mieheni ymmärsi tilanteeni vasta useita vuosia myöhemmin. Samanlaisia vihan tunteita oli minullakin, purin tuntoja päiväkirjaan. Nyt kaduttaisi, jos olisin eronnut miehestäni kotiöiden paljouden takia, koska hän on pohjimmiltaan kuitenkin hyvä mies ja hyvä isä, mutta kotöissä onneton.
[/quote]

Olet viisas nainen ja annat järkeviä neuvoja. Arvostan. T. Palstalainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän