Mitä sait LAPSILTASI äitienpäivälahjaksi?
Minä sain huovutetun villamöhkäleen johon on liimattu rintaneula (ollut rinnassa koko päivän) sekä kortin jossa kukkaa etäisesti muistuttava kuva. Hän oli myös valinnut kimpun keltaisia ruusuja. Lahjan antaja on 3-vuotias.
Mitä saitte ja minkä ikäisiltä lapsilta?
Kommentit (29)
15-vuotiaalta pörrösukat ja tablettiin kuoret. :)
En mitään. Kumpikaan ei ole edes onnitellut.
Mother of the year.
Kukka-asetelman (valkoista ja syvän vihreää, ihana) sekä teleskooppimakkaranpaistotikun, nuotiohetkiämme varten. Pienokaiset; tytär 35 ja poika 33 vuotta.
avaimenperän oli tyttö 4v tehnyt. :)
Itse kerättyjä kukkia. Hoidossa ja koulussa itse tehtyjä kortteja, itse koulussa tehdyn avaimenperän, lapsen antaman hieronnan. :)
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 18:12"]Canvastaulun, jossa kuva meidän perheestä ja kortin, johon lapset olivat runomuodossa kirjoittaneet viisauksia ja totuuksia äidistä :) lapset 23, 21, 16 ja 15.
[/quote]
Oi, onpa ihania lapsia. Usein kai tuon ikäiset ei innostu miettimään mitään muistamista.
Meillä sitten alakoululaisia lapsia. Kortit oli kaikilla. Ja lahjana kaksi oli kasvatellut koulussa jotain samettikukan tapaista. Yksi oli askarrellut kaulakorun. Kukat on keittiön ikkunalla ja kaulakoru tietenkin kaulassa.
14-vuotias antoi shampoon, suihkusaippuan ja hajuveden.