Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä puolisollesi kuuluu?

Vierailija
10.05.2015 |

Tiedätkö mitä puolisollesi kuuluu? Jos et, niin miksi et, ja jos tiedät niin oletatko tietäväsi vai oletko keskustellut puolisosi kanssa aiheesta (esim. kysymällä)?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää kuuluu, työt stressaa hieman mutta muuten kaikki on kivasti. viettänyt päivänsä treenaten ja alkaa kohta tehdä meille ruokaa.

Vierailija
2/9 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni viettää poikien viikonloppua kavereidensa kanssa. Muisti kuitenkin onnitella minua äitiydestä tekstarilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nyt en pysty tarkistamaan, koska söi vatsansa täyteen grillaamaansa lihaa, ja kuorsaa nyt päiväunia.

Vierailija
4/9 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta jaksoin yrittää sitä häneltä kysellä säännöllisesti, mutta kun mies ei puhu, niin olkoon. Enää ei jaksa kiinnostaa. Kai se sitten kertoo, jos sillä on joku hätä. :) 

Vierailija
5/9 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänelle kuuluu suorastaan poikkeuksellisen hyvää, tiedän koska hän kertoi.

Hän ei tiedä mitä minulle kuuluu, koska lakkasin muutama vuosi sitten kertomasta oma-aloitteisesti eikä hän koskaan kysy. En saa mitään siitä että puhun asioitani päin ihmistä jota ei kiinnosta, mieluummin olen hiljaa.

Vierailija
6/9 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin, tuossahan tuo viereisellä sohvalla makailee. Hyvää kuulemma kuuluu, ruokaa sanoi lähtevänsä kohta tekemään. :)

Vierailija
7/9 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä kysellään kuulumiset puolin ja toisin, joten hyvin ollaan kartalla toistemme asioista.

Vierailija
8/9 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisolle kuuluu monenlaisia asioita. Keskustelemme kyllä joten tiedä hyvin. Ehkä minä hiukan paremmin kuin hän sen mitä minulle kuuluu.

Vierailija
9/9 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Ihan hyvää.