Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Bang - Jarkko Tamminen

Vierailija
27.04.2015 |

Odotin ohjelmalta paljon enemmän, petyin. Mukana oli paljon hyviä ideoita, mutta esim Paulan ja Kasimirin haastattelu oli todella poukkoilevaa. Aihe vaihtu ihan ykskaks, ja tuntu että keskustelu jäi aina kesken. :/
Jarkko taasen on kyllä todella kuuma. ;)
Annan vielä mahdollisuuden, ja katson ensi jakson mutta saa nähdä jääkö siihen.
.
Mitä mieltä muut oli?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta oli hauska ohjelma. Ei kaiken tarviikkaa olla niin vakavaa ja syvällistä

Vierailija
2/41 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 12:09"]Musta oli hauska ohjelma. Ei kaiken tarviikkaa olla niin vakavaa ja syvällistä
[/quote]

Juu sis olihan se hauska. Mutta vähän poukkoili ne aiheet sikinsokin. :)
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kieltämättä petyin myös. Odotukset oli tosi korkeella. Mutta usein ekat jaksot menee harjotellessa ja se oma juttu löytyy kokemuksen myötä. Minä annan myös toisen, ehkä kolmannenkin mahdollisuuden.

Vierailija
4/41 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis nyt meni niin alta lipan, olisi edes antanut mike monreun olla, koska se oli niin surkea esitys jos vielä koittaa imitoida monrouta saa vetää päänsä vessan pytystä alas. et jarkko ihan yllä kaikkeen 69

Vierailija
5/41 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni show olisi voinut olla parempikin, mutta silti henkilökohtainen mielipiteeni on että Jarkon huikeita imitaatiokykyjä arvostetaan liian vähän, sillä mieshän on aivan mielettömän taitava ja heittäytymiskykyinen!

Vierailija
6/41 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisänä vielä että musta nykyään suomalaisiin viihdeohjelmiin tuodaan liikaa erilaisia palasia ja asioita jotka eivät välttämättä liity toisiinsa millään keinoin, ja joilla tavallaan vain sekoitetaan katsojaa.

Vierailija
7/41 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarkko vaikuttaa jotenkin liian omahyväiseltä ja ohjelmassa on ihan hyvä idea, mutta se kuitenkin epäonnistuu tuottamaan sujuvia haastatteluita ja vitsejä. Tulee vaan jotenkin myötähäpeä Tammista kohtaan? Noi lauluhommat ja kaikki pilapuhelut, ei ei ja ei.... Hän ei kyllä minun mielestä ole hauska tai hyvä näyttelijä. Liian yliampuva tyyli.

Vierailija
8/41 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Jarkko ENFP? Tai ENTP? :D

Vierailija
9/41 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko homo?

Vierailija
10/41 |
16.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.05.2015 klo 21:19"]Onkohan Jarkko ENFP? Tai ENTP? :D
[/quote]

Varmaan :----D mä oon INFJ, en kestä Jarkkoa

Vierailija
11/41 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se homo vai ei??

Vierailija
12/41 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hissaminsa on hauska. Ja kaikista ihanin on Miettinen :) Oi, miten lutunen se on, ihana!

Vierailija
13/41 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:12"]

Minusta hissaminsa on hauska. Ja kaikista ihanin on Miettinen :) Oi, miten lutunen se on, ihana!

[/quote]

Hissaminsan ajaksi vaihdan kanavaa. Nolo.

Vierailija
14/41 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 18:32"]

Jarkkon show on mahtava! Komea ja taitava mies :) ainoa miinus ohjelmassa on Hissaminsa, koska no, aika turha ja tylsä..

[/quote]

Hissaminsa on ihan huippu! Mulla on 14v tytär, joka on muutaman kerran pakottanut mut katsomaan jotain vastaavia tilityksiä. Hissaminsan ilmeet ja eleet ovat aivan kuin näiden teinien videoissa.

Miettisestä en niin tykkää.

Vierailija
15/41 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 13:57"]

Mitä te olisitte tehnyt paremmin? Ehkä se sinappipipoinen tyyppi ei oikein minulle aukea näin junttilan asukkaana muutenkin. Mutta haastattelut ja vieraat on olleet kivasti rentoja, eikä tarvitse jännittää kenenkään puolesta.

[/quote]

Imitaattorina ja laulajana Tamminen toimii. Olisin kasvattanut näiden osuutta. Vieraista vain Antti Tuisku ollut ok, koska on kävelevä sketsi itsekin.

Vierailija
16/41 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Laura voutilaisen Jenni vartiais-imitaatio oli huikean hieno! Nauroin kuset housussa.

Vierailija
17/41 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jotenkin tosi vaivaannuttavaa katseltavaa. Ei ole shown päätähti oikein mukavasti roolissaan. Koko ajan sellanen olo, että kaveri on pahasti mukavuusalueensa ulkopuolella.

Vierailija
18/41 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska ohjelma. En jaksanut katsoa edes viittä minuuttia.

Vierailija
19/41 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alko ällöttää se naamanvääntely jo.

Vierailija
20/41 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni myös potpurit ovat olleet mukavia, sillä jarkko on taitava myös laulajana!