Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mun miestä vaivaa?

Vierailija
10.05.2015 |

Hän ei tietenkään onnitellut minua äitienpäivän vuoksi tai muutenkaan suhtautunut normaalia mukavammin. Aamu alkoi sillä, että hän huusi mulle, että "mitä se lehmä siellä vielä makaa", minkä jälkeen hän alkoi moittia ulkonäköäni jne. (olen siis oikeasti sopusuhtainen ja hoikahko). Soitin sitten pari puhelua (äidilleni ja molemmille mummoilleni), minkä jälkeen mies ei edes enää katsonut minua silmiin, vaan alkoi raivota. Aivan kuin hän olisi tullut kateelliseksi siitä, että soitin sukulaisilleni, kun yleensä en miehen ollessa kotona voi/saa soittaa käytännössä lainkaan puheluita ja nyt mies ei kehdannut estää minua soittamasta.

Sen jälkeen hän sai uuden raivarin ja rupesi heittelemään tavaroita sekä käski minut ja lapset makuuhuoneeseen. Mies väitti ihan tosissaan ja raivoissaan, että olen hävittänyt hänen tärkeän paperinsa, jota en ole todellisuudessa edes koskaan nähnyt. En muutenkaan koskaan heitä ainoatakaan hänen paperiaan pois, kun taas mies itse on heittänyt roskikseen nimelläni tulleita kirjeitä ja tärkeitä papereita useamminkin. Mies yleensäkin syyttää minua aina kaikesta: jos joku asia menee pieleen, niin se on minun vikani, vaikka minulla ei olisi todellisuudessa mitään tekemistä asian kanssa. Muutenkaan hän ei koskaan myönnä erehtyvänsä missään ja kaikki on aina muiden vikaa. Kiinnostaisi tietää, mikä aiheuttaa moisen käytöksen? Tuntuu tosi pahalta moinen käytös. :( Mä yritän itse elellä fiksusti ja olla kärsivällinen, mutta mies on ajoittain lähes raivohullu kuumakalle. Ei hän edes hae apua, sillä hänen mielestään muissa on aina vika.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu, ap?

Vierailija
2/23 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 17:10"]Täällä on aiemmin ollut todella samantapainen aloitus, siinä taisi useampi todeta että oman kokemuksen mukaan viittaa psykoosiin.

Viittaa tosin mihin viittaa, sairasta on ja tortillojen murehtimisen sijaan alkaisin hissukseen ja selustani turvaten järjestellä eri osoitteita.
[/quote]
Vai oliko se tämä, jonka mies kuristi öisin? En tiedä kenen psykoosiin viittaat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut useamman tämän tyylisen aloituksen.
Ihmetyttää kun kaikki on kielettyä, mutta koneelle silti pääsee kertomaan huolistaan muille.

Tsemppiä

Vierailija
4/23 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kyllä aivan käsittämätöntä kuinka idiootteja naisia täällä pyörii, olettaen tietenkin ettei tämä ole trolli. vitun daiju.

Vierailija
5/23 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin! Tarjouduin tekemään kotitekoisia tortilloja, mihin mies vastasi, että ei kestä mitään ruoanlaiton melua ja hajua ja hän oli kuulemma syönyt kaapista pari keksipaketillista, joten hänellä ei ollut nälkä. Minun pitäisi siis tyytyä johonkin valmisruokaan tms. pienimuotoiseen kunnon aterian sijaan.

Vierailija
6/23 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa tosi inhottavalta ja typerältä:( Aika juntti on kun pilaa sun äitienpäivän eikä edes onnittele. Onko mies aina tuollainen kontrolloiva ja ilkea sinua kohtaan vai vain harvoin? Kannattaiskohan sun harkita suhteesta lähtemistä? Uskon että pystyisit yksin elämään mielekkäämpää elämää. Ansaitsisit varmasti parempaa.

Vierailija
7/23 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se. Mutta et tietty voi ku muuten on niin hyvä mies.

Vierailija
8/23 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi helvetissä olet sen kanssa ja vielä lapsia tehny? Nyt jumalauta jätä tuo sika ja sassiin!

Vierailija
9/23 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan tavallinen suomalainen mulkku

Vierailija
10/23 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuutonta on elää tollasen miehen kanssa erityisesti, jos teillä on lapsia. Toihan alistamista, kiusaamista yms. Äläkä vaan sano, että olet suhteessa lasten takia, enemmän tuollainen perhe-elämä hallaa aiheuttaa lapsille. Otahan vastuuta omasta onnellisuudestasi (ja siten myös lasten). 

Vierailija
11/23 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei siitä miehestä sen enempää mutta mikä SINUA vaivaa kun olet hänen kanssaan? Oikeesti avaa nyt silmäsi ja lähde kävelemään, ihan sairasta

Vierailija
12/23 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on aiemmin ollut todella samantapainen aloitus, siinä taisi useampi todeta että oman kokemuksen mukaan viittaa psykoosiin.

Viittaa tosin mihin viittaa, sairasta on ja tortillojen murehtimisen sijaan alkaisin hissukseen ja selustani turvaten järjestellä eri osoitteita.

Vierailija
13/23 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä ilmiselvä narsisti käytöksen perusteella. Jätä se, ansaitset parempaa. Yksinkin olisin elämä mukavanpaa kuin tuollaisen persoonallisuushäiriöisen kanssa. Tsemppiä lähtöön!

Vierailija
14/23 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta, lähe jo!!!

Vierailija
15/23 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot useesti ennenkin ihmetellyt täällä sun kusipäistä ukkoas, ja saanu neuvoja lähteä tuosta suhteesta ja vikkelään, ennen kuin se käy käsiks suhun tai lapsiin. Ja yhä sä vaan vielä ihmettelet ja kyselet että onko tuo normaalia käytöstä?????

Vierailija
16/23 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä alkoholin kanssa liikakäyttöä? Sehän saa tuollaista käytöstä aikaan kun aivot ei kestä sitä myrkytystilaa. Vai onko vaan ehta k-pää?

Vierailija
17/23 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ukon nimi tänne ja paikkakunta myös,mettä me jokainen tiedetään, kuka on.

Huomenna otat itseäsi niskasta kiinni ja ryhdyt hankkiutumaan miehestä eroon. Jos sinulla on lapsia, joutaisit syytteeseen jos et hankkiudu tuosta kuonasta eroon jo lastenkin tähden. Miten näitä onnettomia tapauksia on jatkuvasti.

Vierailija
18/23 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesko keksitty tarina tälle päivälle? Miesvihan lietsontasi on säälittävää ja läpinäkyvää.

Vierailija
19/23 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä tarina on tosi, haluaisin tietää miksi hitossa kirjoittaja vielä on tuollaisen idiootin kanssa?

Vierailija
20/23 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo mielestäsi hyvä kasvualusta lapsille? Näin äitienpäivän kunniaksi mieti, mitä lapset kahdenkymmenen vuoden kuluttua kertovat kavereilleen lapsuusmuistoistaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä