Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset: Käytättekö urheillessa meikkiä?

Vierailija
10.05.2015 |

Laitatko meikkiä kun lähdet lenkille? Ne jotka laittavat: mitä meikkejä? 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 17:57"]

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 17:27"]

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 17:23"]

Käytän meikkiä aivan kaikkialla kotini ulkopuolella, usein kotonakin. Vähintään kulmakarvat piirrän, koska näytän avaruusoliolta ilman. Kyllä siellä metsän lenkkipolullakin voi joku tulla vastaan.

[/quote]

Aika huono on itsetunto sinulla

[/quote]

Näin on! Tosin helppo huudella jos itsellä on kulmakarvat eri sävyä kuin iho. Mutta siltikin - joo, minulla on niin huono itsetunto etten halua näyttää avaruusoliolta edes ventovieraiden silmiin, en rupea väittelemään siitä.

[/quote]

:(  Anteeksi! Ei ollut tarkoitus loukata. 

Vierailija
22/26 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivukommentti: yleensä ne naiset jotka eivät meikkaa yhtään eivät todellakaan ole mitään kauniita...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 18:02"]

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 17:57"]

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 17:27"]

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 17:23"]

Käytän meikkiä aivan kaikkialla kotini ulkopuolella, usein kotonakin. Vähintään kulmakarvat piirrän, koska näytän avaruusoliolta ilman. Kyllä siellä metsän lenkkipolullakin voi joku tulla vastaan.

[/quote]

Aika huono on itsetunto sinulla

[/quote]

Näin on! Tosin helppo huudella jos itsellä on kulmakarvat eri sävyä kuin iho. Mutta siltikin - joo, minulla on niin huono itsetunto etten halua näyttää avaruusoliolta edes ventovieraiden silmiin, en rupea väittelemään siitä.

[/quote]

:(  Anteeksi! Ei ollut tarkoitus loukata. 

[/quote]

Älä turhaan huoli, tiedän itsetunto-ongelmani omastakin takaa enkä tietenkään olisi kertonut totuutta meikkaamisestani jos olisin pelännyt tuota hyvin ennustettavaa kommenttia siihen.

Vierailija
24/26 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä. Olen huomannut että iho tykkää siitä kun käy lenkillä ilan meikkiä, hengittää varmaan paremmin tai jotain koska on niin raikkaan ja kuulaan näköinen lenkin jälkeen pitkän aikaa.

Vierailija
25/26 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hikoilee naama niin paljon treenatessa, että ei takuulla edes pysyisi mikään meikki. Onneksi en koe siihen mitään tarvettakaan, vaikka kärsinkin iho-ongelmista.

Vierailija
26/26 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oon ripsaria jaksanut aamulla laittaa niin en aina pese pois jos illalla käy lenkillä.Joskus pese,silmäluomet rasvottuu niin paljon että Se kirvelee kun sekoittuu ripsariin.