Naiset: Käytättekö urheillessa meikkiä?
Laitatko meikkiä kun lähdet lenkille? Ne jotka laittavat: mitä meikkejä?
Kommentit (26)
ihan on samat meikit kun aamulla töihin lähtiessä laittanut. Ihmetyttää tämä urheilevien naisten meikkien kauhistelu, onko pakko jaksaa pestä naama ennen lenkille lähtöä? :)
En meikkaa lenkkiä tai salia varten jos oon ollut koko päivän kotona. Mut jos oon aamulla meikannu ja illalla meen urheileen nii en pese välillä pois.
En meikkaa lenkille tai salille. Naama alkaa kukkia hien ja meikin yhdistelmästä.
Meikkaan, mutta vain sen takia koska minulla on ihoni kanssa ongelmia. En kehtaisi mennä salille ilman meikkiä. Juostessa laitan yleenaä hatun päähän joten silloin en. Yleensä käytän meikki- ja peitevoidetta sekä puuteria. Nyt on iho alkanut paranemaan ja en jaksaisi odottaa sitä päivää että iho olisi taas hyvässä kunnossa
En meikkaa jos olen lähdössä salille tai lenkille, mut en kyllä sen erityisemmin jaksa pestä päivän meikkejä pois jos ne on jo valmiiks naamassa.
tosin saatan kyllä sipaista ennen salille menoa peitepuikkoa, jos naamassa on järkyttävä kraateri.
Miksi ihmeessä meikkaisin? Lenkille/salille/jumppaan menen treenaamaan, en esitelemään itteeni. Tosin ei mulla ole tarvetta myöskään kuvailla itteeni ja persettäni peilin kautta.
Harrastan vain uintia ja aina laitan kolme kerrosta vedenkestävää ripsiväriä. Haluan näyttää kauniilta koska siellä on niitä miehiäkin
;) Jälkeen päin pukkarissa tarvii vain laittaa pohja .
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 17:17"]
Kyllä tietysti. Hieno nainen ei koskaan näyttäydy luonnontilassa.
[/quote]
Hieno nainen ei edes tarvitse meikkiä. Rumat tarvitsee meikkiä
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 17:20"]
[/quote]
[/quote]
Hieno nainen ehostaa itseänsä puuterilla ja ripsarilla sekä huulipunalla ennen kuin näyttäytyy.
Käytän meikkiä aivan kaikkialla kotini ulkopuolella, usein kotonakin. Vähintään kulmakarvat piirrän, koska näytän avaruusoliolta ilman. Kyllä siellä metsän lenkkipolullakin voi joku tulla vastaan.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 17:16"]
Harrastan vain uintia ja aina laitan kolme kerrosta vedenkestävää ripsiväriä. Haluan näyttää kauniilta koska siellä on niitä miehiäkin ;) Jälkeen päin pukkarissa tarvii vain laittaa pohja .
[/quote]
Eihän naiset meikkaa miesten takia. Näin naiset yleisesti sanoo. Siksihän ne meikkaa keskellä korpeakin
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 17:21"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 17:20"]
[/quote]
[/quote]
Hieno nainen ehostaa itseänsä puuterilla ja ripsarilla sekä huulipunalla ennen kuin näyttäytyy.
[/quote]
Ei todellakaan ehosta. Hieno nainen on kaunis 24/365 ilman meikkiäkin.
Rumaa ei meikki pelasta eikä kaunis meikkiä tarvitse
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 17:23"]
Käytän meikkiä aivan kaikkialla kotini ulkopuolella, usein kotonakin. Vähintään kulmakarvat piirrän, koska näytän avaruusoliolta ilman. Kyllä siellä metsän lenkkipolullakin voi joku tulla vastaan.
[/quote]
Aika huono on itsetunto sinulla
Olette te melkoisia seksistejä kaikki. Minä laitan runsaasti lilaa kajalia luomeen ja ruusunpunaista huulipunaa ennenkö lähden trikoissani urheilemaan. Olen 44v mies.
En meikkaa kuin erityistilanteissa (juhliin, bileisiin). Jos meikkaisin töihin, tuskin pesisin niitä kuitenkaan pois ennen urheilua - riippuu tietenkin meikin määrästä.
Jos oon ollut jossain ja menen lenkille, en tietenkään ala poiskaan pesemään. Muuten taas pelkästään lenkkiä varten laitan meikkipohjan iho-ongelmien vuoksi, jotta itsellä olisi parempi olo mennä. En kuitenkaan hikoile naamasta. Jokainen tekee niinkun parhaalta tuntuu. Eri asia tietty alkaa salille/lenkille väsäämään jotain luomivärejä tms. Sen kummempia meikkejä. Jotkut saattaa ajatella, että voi kun pinnallista lenkille pitää meikata.Sanosin, että sellanen henkilö ei ole koskaan kärsinyt iho-ongelmista tai muuten kohdannu sitä miten suuresti sellanen voi vaikuttaa elämään.
. Nykyään on tietty tämä fitnessbuumi ja instakuvailu joten jos joku ottaa jtn kuvia treenin päätteeksi ymmärrän sen jos haluaa vaikka laittaa kulmat. Salilla loikoilua ja instailua #mämukatreenaan en nyt tässä tarkota.
Joskus on aamuiset meikit naamassa kun menen salille tai lenkille. En varta vasten kyllä meikkaa ennen urheilua. :)
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 17:27"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 17:23"]
[/quote]
Aika huono on itsetunto sinulla
[/quote]
Näin on! Tosin helppo huudella jos itsellä on kulmakarvat eri sävyä kuin iho. Mutta siltikin - joo, minulla on niin huono itsetunto etten halua näyttää avaruusoliolta edes ventovieraiden silmiin, en rupea väittelemään siitä.
Laitan ulkoillessa meikkivoidetta couperosan suojaksi, jos ei ole meikkiä valmiiksi naamassa. Salille en meikkaa erikseen.