Lue keskustelun säännöt.
En suostu syömään
10.05.2015 |
Kiukuttaa ja ärsyttää niin en ole syönyt mitään koko päivänä.
T. Äiti 32v
Kommentit (48)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Miten se nyt siihen syömiseen liittyy???
Ja tällä rankaiset ketä? Kuulostaa uhmaikäisten touhulta...
Ja en kai halua, että mies kokee, että kaikki on jotenkin ok. Kun ei ole. Näin se huomaa ainakin. Mutta ei se silti reagoi, ei koskaan mihinkään.
Ap
Olet typerä. Toivottavasti miehesi tajuaa etsiä itselleen toisen naisen.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 17:45"]Mua jotenkin ärsyttää myös se, että jos mä näen, että miestä ahdistaa tai on huono niin olen aina valmis heti keskustelemaan tai purkamaan asian. Sitten kun minä suutahdan jostain niin mies ei tosiaan reagoi mitenkään. Ja tähän saakka olen aina vain niellyt. Ja eteenpäin on vaan menty. Olen minä sitten muutaman päivän mökötyksen jälkeen joutunut itse ottamaan asian puheeksi kun meillä on opetettu keskustelemaan asioista. Niin nyt sitten tämä, kun ei ole voinut mies perjantaista lähtien muka voinut ottaa asioita puheeksi niin piti pilata sillä tämä äitienpäiväkin. :'(
Ap
[/quote]
Et voi muuttaa miestä. Voit muuttaa vain omaa käytöstäsi. Olet tuollaisen miehen kanssa naimisissa. Sinä voit auttaa itseäsi kertomalla hänelle tuntemuksistasi. Toinen vaihtoehto on ero. Et voi odottaa että mies muuttuu toisenlaiseksi.