Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opettajaksi Espooseen vai Helsinkiin?

Vierailija
04.05.2015 |

Kumpaan kaupunkiin sinä hakutuisit opettajaksi? Miksi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakutuisin jatkokoulutukseen.

Vierailija
2/10 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa, että pitäisi hakeutua jatkokoulutukseen? Viihdyn yläasteen opettajana oikein hyvin, pitäisi vaan valita, että teenkö töitä Helsingissä vai Espoossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kai tuo on. Riippuu toki paljon koulustakin. Itse olen Espoossa.

Vierailija
4/10 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nelonen valitsit Espoon?

Vierailija
5/10 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto.

Vierailija
6/10 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppilasaines on asuinpaikasta riippuvainen eli kiinnittäisin enemmän huomiota kaupunginosaan. Kumman tahansa ns. hyvän alueen koulu.

Vierailija
7/10 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoo, olen tehnyt ko töitä viitisen vuotta takaperin molemmilla paikkakunnilla. Helsingissä oli jotenkin levottomampaa ja teinit pahempia. Viihdyin Espoossa oikein mainiosti. 

Vierailija
8/10 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

7:lle. Minulla taas kokemus, että huonommalla alueella teinit olivat mukavampia kuin hienolla alueella. Vuosien kokemus molemmista.

ap

Vierailija
9/10 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muussa ei varmaan eroa, kunhan tarkastat maahanmuuttajien suhteellisen osuuden oppilaista ja valitset sen suomalaisemman vaihtoehdon.

Vierailija
10/10 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 16:32"]

7:lle. Minulla taas kokemus, että huonommalla alueella teinit olivat mukavampia kuin hienolla alueella. Vuosien kokemus molemmista.

ap

[/quote] saman olen itsekin huomannut! Hienon alueen teinit ovat usein poispilattuja ja heille on sana "ei" täyttä hebreaa! Kaikki pitäisi saada heti, ja kaikkien tulisi tanssia teinin pillin mukaan.  "Työläisalueen" teinit ovat taas useimiten saaneet normaalin kasvatuksen ja tottelevat kun heitä pyytää käytäytymään. Toisaalta tulokset ovat parempia ns. hienolla alueella. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän