Koivuallergikot Tampereen korkeudella!
Onko teillä oireita? Olen ollut tosi allerginen koivulle, ja oma oireiluni alkaa yleensä noi vapusta ja kestää suunnilleen suvivirteen. Tänä vuonna ei ole ollut vielä mitään!
Nyt onkin käsittääkseni hyvin maltillinen siitepölyvuosi, mutta siitä huolimatta mietin, voiko allergiattomuuteni johtua vehnän pois jättämisestä. Olen ollut nyt vuoden ilman vehnää, minkä seurauksena minulla normaalisti pahana esiintyvä käsi-ihottuma loisti poissaolollaan tänä talvena.
Siispä - joko allergiaa on muilla?
Kommentit (12)
Kylläpä kannatti sanoa että ei kun vähän kutita silmiä, nyt hillitön kutina alkoi. -3
Ei oikeastaan oo. Viimevuosi olikin ihan kauhea
Mulla yleensä todella kamala allergia, nyt vaan pikkasen silmiä kutittaa aamuisin ja ulkona. Ja pk-seudulla asun.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:21"]Mulla yleensä todella kamala allergia, nyt vaan pikkasen silmiä kutittaa aamuisin ja ulkona. Ja pk-seudulla asun.
[/quote]
Vaikka täälläkin http://www.siitepoly.fi lukee että on jo runsaasti siitepölyä ilmassa.
Ollaankohan me sit kaikki siedätytty viime vuoden megapölyistä että tällainen tavis ei enää tunnu missään. No ei haittaa kyllä!
ap
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:25"]Ollaankohan me sit kaikki siedätytty viime vuoden megapölyistä että tällainen tavis ei enää tunnu missään. No ei haittaa kyllä!
ap
[/quote]
Niin voikun olisikin niin. onko sullakin ihan elämää haittaava allergia yleensä? Mulla itselläni on todella kamala. En tajua miksei koivuja voisi hakata pois ja istuttaa vaikka vaahteroita tilalle.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:26"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:25"]Ollaankohan me sit kaikki siedätytty viime vuoden megapölyistä että tällainen tavis ei enää tunnu missään. No ei haittaa kyllä!
ap
[/quote]
Niin voikun olisikin niin. onko sullakin ihan elämää haittaava allergia yleensä? Mulla itselläni on todella kamala. En tajua miksei koivuja voisi hakata pois ja istuttaa vaikka vaahteroita tilalle.
[/quote]
Tämä siis 3
Mullakaan ei ole oireita, vaikka pahasti allerginen olenkin. Viime vuonna näihin aikoihin vedin Xyzalia tupla-annoksella ja silti pärskin. Nyt meinaan unohtaa sen yhdenkin tabletin päivässä, kun en edes muista koko allergiaa. t. Tamperelainen
Mulla on alkanut. Mutta tosi myöhään tänä vuonna. t. Hämeenlinna
Ei auta, vaikka kuinka hakkaisi koivut pois. Siitepöly kaukokulkeutuu aikas tehokkaasti tuulten mukana. Tänä vuonna maltillinen pölyvuosi koivulla.
On oireita jo