Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnen oloni taas niin arvostetussa..

Vierailija
10.05.2015 |

Mies vituttaa.. Meillä vähän vajaa 1,5v tyttö ja jouluna syntyy toinen lapsi.
Olisi ollut ihanaa herätä valmiiseen aamiaspöytään tai johonkin pikku lahjan mutta ei... Ja tiedän kyllä että en ole mieheni äiti, mutta itse ainakin isänpäivänä leivoin miehelle kakun, pullaa ja sämpylöitä. Olin hankkinut lahjan ja siivonnut kodin. Halusin näyttää että rakastan häntä ja hän on hyvä isä, tyttömme kun ei vielä sitä pysty itse tekemään..
Mulla tämä päivä alkoi imuroinnilla ja jatkui tiskaukseen ja nyt vituttaa niin rankasti että saa jäädä toiseen kertaan loput siivoukset..

Hyvää äitienpäivää vaan kaikille..!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kuulla. Miehesi on törppö.

Vierailija
2/7 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäys vielä: mulla oli pari viikkoa sitten synttärit ja silloin sain iltamyöhään jonkun hajuveden jonka oli käynyt samana päivänä ostamassa.. Olin sanonut jo aikoja sitten hänelle ettei tuo hajuvesi ja koruja ja muita kun niille ei ole kamalasti käyttöä kun on lapsen kanssa kotona.. Vituttaa Että ei voinut toivottaa edes hyvää syntymäpäivää jo päivällä vaan oli niin kuin mitään erityistä ei olisikaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näköjään otsikkokin meni päin peetä.. Kiitos kännykkä :D

Vierailija
4/7 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on ajattelematon törppö, mutta pliis älä kirjoita että lapsi on "vähän vajaa 1,5 v" vaan mielummin vaikka "kohta 1,5 v". Paitsi tietysti jos lapsenne on vajaa, mutta sillä ei lienee merkitystä tän asian kannalta. :) 

Oikein hyvää äitienpäivää, olet varmasti hyvä äiti lapsellesi. :) Miehellesi  voit sanoa että toisen ihmisen huomioon ottaminen kuuluu ihan perushyviin käytöstapoihin.

Vierailija
5/7 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:52"]Miehesi on ajattelematon törppö, mutta pliis älä kirjoita että lapsi on "vähän vajaa 1,5 v" vaan mielummin vaikka "kohta 1,5 v". Paitsi tietysti jos lapsenne on vajaa, mutta sillä ei lienee merkitystä tän asian kannalta. :) 

Oikein hyvää äitienpäivää, olet varmasti hyvä äiti lapsellesi. :) Miehellesi  voit sanoa että toisen ihmisen huomioon ottaminen kuuluu ihan perushyviin käytöstapoihin.
[/quote]
No oho, enpä tajunnut että sen voi noinkin ymmärtää :( Ei tosiaan ole vajaa vaan ihana ja täysjärkinen pieni tyttö :D
Ap

Vierailija
6/7 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan siinä käy kun menee keskenkasvuiselle miehelle tekemään lapsia.

Vierailija
7/7 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeä mies :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi