Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö muka viimeisillään raskaana saada "äitienpäivä"?

Vierailija
10.05.2015 |

Eli la ylitetty hyvin ja menen tiistaina käynnistykseen. En omasta mielestäni ole ansainnut mitään kukkia taikka pullia, kun en äiti ole. Äitiys alkaa mielestäni siitä kun se lapsi on maailmassa. Onneksi mies ei muista mitenkään tai kukaan muukaan.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis on äiti jos lapsi on kuollut kohtuun? Joo, mä olen äiti mutta mulla ei ole lapsia! Ööh?

Vierailija
2/38 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se lapsi sitten kasvaa jos ei äitinsä kohdussa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään pidä, synnytys ei aina mene kuin Strömsössä.

Vierailija
4/38 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti millaisia haahkoja täällä on. "Sääli, että tulit kuitenkin raskaaksi"?! Eikö edes yhtään hävetä?

Vierailija
5/38 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:46"]

Niimpä. Mitä sitten jos se lapsi kuolee synnytyksessä? Ei kun Hups, lahjat ja kortit takaisin kun ei susta äitiä tullutkaan.

[/quote]

Tällä perusteella äitienpäivää ei kannata viettää ollenkaan, koska syntymän jälkeen tulee kätkytkuoleman riski. Ja senkin jälkeen maailma on täynnä riskejä, joihin saattaa kuolla.

Eli kannattaa tosiaan jättää viettämättä ihan kokonaan varmuuden vuoksi.

PS. Jos viimeisillään raskaana ei koe itseään äidiksi, niin pitäisin vähintään hälyttävänä merkkinä.

Vierailija
6/38 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on tosiaan äitienpäivä, ei synnyttäneiden päivä. Ihanko oikeasti et ole mielestäsi äiti?

Vierailija
7/38 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kiva, jos jotenkin huomioi.

Vierailija
8/38 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tulisi mieleen kyllä raskaana äitienpäivää viettää ellei sitten ole lapsia ennestään :D Olisihan se aika huvittavaa. Ja mihin se raja sitten vedettäis, jos tekee edellisenä päivänä positiivisen testin niin saako seuraavana päivänä juhlia äitienpäivää? Sitten kun on käynyt ekassa ultrassa? Sitten kun on puolessa välissä?

Vierailija
9/38 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti se on odottavakin äiti. Minäkin olen viimeisilläni ja koen kyllä olevani myös tämän sikiön äiti. Yksi on tosin jo ennestään. Silloin en ollut äitienpäivän aikaan raskaana.

Vierailija
10/38 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain mieheltäni äitienpäivälahjoja jo silloin kun vasta odotin esikoistani, itse en osannut odottaa mitään. Mieheni kyllä käyttää pienimmänkin syyn ostaakseen minulle lahjoja. :)

Vierailija
11/38 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:35"]Kyseessä on tosiaan äitienpäivä, ei synnyttäneiden päivä. Ihanko oikeasti et ole mielestäsi äiti?
[/quote]

Ei synnyttäneiden, vaan niiden joilla on lapsi/lapsia. Ap.

Vierailija
12/38 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:36"]

No ei tulisi mieleen kyllä raskaana äitienpäivää viettää ellei sitten ole lapsia ennestään :D Olisihan se aika huvittavaa. Ja mihin se raja sitten vedettäis, jos tekee edellisenä päivänä positiivisen testin niin saako seuraavana päivänä juhlia äitienpäivää? Sitten kun on käynyt ekassa ultrassa? Sitten kun on puolessa välissä?

[/quote]Kyllä se siitä lähtee, jos on paljaalla pistetty menemään. Pitää ottaa vastuu tekemisistään, raskaus on mahdollinen! No ei vaiskaan :)

Vierailija
13/38 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva jos tuleva isä jotenkin huomioi äitienpäivän, mutta ei se mikään velvollisuus ole. Itse asiassa se kertoo aika paljon suhteen tilasta, jos puolisoa huomioidaan kalenterin perusteella.

Vierailija
14/38 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:38"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:36"]

[/quote]Kyllä se siitä lähtee, jos on paljaalla pistetty menemään. Pitää ottaa vastuu tekemisistään, raskaus on mahdollinen! No ei vaiskaan :)
[/quote]

No minulla ei vieläpä ole paljaalla pistetty menemään, vaan lapsettomuushoidoilla. Sitä suuremmalla syyllä en ole rv 41 mikään äiti. Ap.

Vierailija
15/38 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi MIEHEN pitäisikään muistaa?

Vierailija
16/38 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vietä. Ketään ei kiinnosta.

Vierailija
17/38 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vielä kolme viikkoa laskettuun, en todellakaan ajattele itseäni vielä äitinä. Enkä marraskuussa isänpäivänä onnitellut miestäni mitenkään isänä vaikka silloin oltiin jo ensimmäisessä ultrassakin käyty ja raskaus sikäli varmistettu.

Vierailija
18/38 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:41"]

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:38"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:36"] No minulla ei vieläpä ole paljaalla pistetty menemään, vaan lapsettomuushoidoilla. Sitä suuremmalla syyllä en ole rv 41 mikään äiti. Ap.

[/quote]Et sinä kyllä sitten ole mikään äiti senkään jälkeen, kun lapsi on maailmassa. 

Vierailija
19/38 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niimpä. Mitä sitten jos se lapsi kuolee synnytyksessä? Ei kun Hups, lahjat ja kortit takaisin kun ei susta äitiä tullutkaan.

Vierailija
20/38 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:46"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:41"]

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:38"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:36"] No minulla ei vieläpä ole paljaalla pistetty menemään, vaan lapsettomuushoidoilla. Sitä suuremmalla syyllä en ole rv 41 mikään äiti. Ap.

[/quote]Et sinä kyllä sitten ole mikään äiti senkään jälkeen, kun lapsi on maailmassa. 
[/quote]

En olekaan. Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan