Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää joidenkin työkavereiden leuhkiminen lomamatkoillaan

Vierailija
10.05.2015 |

Meillä on töissä avokonttori ja jotkut jaksaa päivästä toiseen puhua tulevista lomamatkoistaan kaukomaille ja mainostaa kuinka upeaa reissussa tulee olemaan ja sitten reissulta palatessa sama alkaa taas eli leuhkiminen kuinka upeaa matkalla oli ja millaista ruokaa jne. Itselläni ei ole varaa ulkomaanmatkoihin joten ei kiinnostaisi kuunnella muiden matkajuttuja päivästä toiseen.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkään työpaikalla ei ole soveliasta hehkuttaa lomamatkoja. Soveliasta on vain valittaa kuinka palkka on pieni ja rahaa on liian vähän, hyvä kun laskut saa maksettua. Minä tienaan nettona vähän alle 2000, ja olen vasta ekaa vuotta töissä.
Aloitin marraskuussa ja olen ollut jo kaksi kertaa ulkomailla. Jouluna ja helmikuussa. Nyt ensi kuun lopulla lähden Sloveniaan. En yleensä kerro näistä kuin läheisimmälle työkaverilleni, ei noille muille voi.

Vierailija
2/33 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hitossa rahasta valittaminen on sallittua työpaikoilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat eivät saa puhua lapsistaan tai lapsenlapsistaan, koska lapsettomat vetävät herneet nenään.

Pihatöistä ei saa puhua, koska kerrostalossa asuvat tulevat kateellisiksi.

Autonhuoltoa ei saa mainita, koska kaikilla ei ole varaa omaan autoon.

Urheiluharrastuksista ei voi puhua, koska se työpaikan reumaatikko/lonkkaleikkaukseen jonottavat/ylipainoinen tuntee alemmuutta.

Kahviin ei saa laittaa maitoa työpaikan kahvitunnilla, koska joku voi olla maitoallergikko ja vetää herneet nenään tästäkin...

Mistähän saa puhua ettei ketään ärsytä?

Vierailija
4/33 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:40"]

Mua ei ärsytä matkat, ärsyttää tapa millä jotkut nostavat omat tekemisensä jalustalle itsetietoiseen minäminä -tyyliin. Samasta asiasta voi puhua monella eri tavalla.

[/quote]

Näin. Toki ap:n tapauksessa vika voi olla kuulijassakin (ottaa tarinat leuhkimisena, vaikka näin ei ole) mutta itse olen huomannut, että nimenomaan ulkomaan matkoista on joillekin ihmisille tullut sellainen itsekorostuksen aihe. Kun todella ei muusta puhuta kuin reissuista, ja tähän lisättynä se, että täällä Suomessahan on ihan paskaa ja kylmää ja diipadaa. Tulee sellainen olo, että elämä on kivaa vain siellä reissussa ne 2-3 viikkoa vuodessa. Ja nyt en tarkoita että kaikki olisivat tällaisia, joten jos sinä et ole, älä ota tätä itseesi :)

Vierailija
5/33 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:23"]

Miksei sinulla ole varaa matkoihin vaikka kollegoillasi ilmeisesti on?

[/quote]

Jos ap käy vain Tallinnassa ja ostaa viinaa lomarahoilla? :DDDDDDDD

Vierailija
6/33 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 07:18"]Ärsyttää ap:n kaltaiset ihmiset joiden vuoksi matkoista ei voi kertoa ettei ap vaan pahoita mieltään. Meidän työpaikalla on ok hehkuttaa tallinnan-risteilyjä, mutta jos satut mainitsemaan, että olet seuraavana talvena lähdössä reppureissulle etelä-amerikkaan, ei ketään kiinnosta. Niinpä olen päättänyt pysyä hiljaa omista matkoistani mutta kohteliasuuden nimissä kehua risteilyjen erinomaisuutta.
[/quote]Miksi dissaat Tallinnaa? Mielettömän monikerroksellinen historiallinen kaupunki jossa keskiaika kohtaa neuvostorealismin ja nykyajan.

Vierailija
7/33 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumaliste kun kaikkia pitää nykyään vain ymmärtää, hyysätä ja olla varpaillaan heidän seurassa etteivät vaan pahoita mieltään työpaikalla!! Ei ihme että suomalaisten työpaikat viedään ulkomaille kun täällä on niin vaikeaa ja lusmua väkeä töissä että masennutaan kahdeksi viikoksi tai ryvetään kateuden kourissa niin että hommat jää tekemättä, jos työkaveri on ostanut uuden auton tai muuttanut isompaan kotiin.

Vierailija
8/33 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 13:18"]

Miksi dissaat Tallinnaa? Mielettömän monikerroksellinen historiallinen kaupunki jossa keskiaika kohtaa neuvostorealismin ja nykyajan.

[/quote]

Meinaatko että ne suomalaiset tyypilliset halpaviinanhakijat käy ihan keskustassa saakka ihailemassa kulttuuria ja syömässä hyvin?  :D

Vierailija
9/33 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 13:21"]

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 13:18"]

Miksi dissaat Tallinnaa? Mielettömän monikerroksellinen historiallinen kaupunki jossa keskiaika kohtaa neuvostorealismin ja nykyajan.

[/quote]

Meinaatko että ne suomalaiset tyypilliset halpaviinanhakijat käy ihan keskustassa saakka ihailemassa kulttuuria ja syömässä hyvin?  :D

[/quote]
Suomalaiset käyvät myös Thaimaassa, Tsekissä, Puolassa ja Espanjassa ryyppäämässä ja rälläämässä ja kyseisissä maissa on silti kulttuuria ja nähtävää juottoloiden ulkopuolella.

Vierailija
10/33 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi olkoon näitä katkeria ihmisiä!

Vierailija
11/33 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kivaa olla juntti halpaviinan hakija niin saa suomalaiset vähä lisää valittamisen ja paheksunnan aihetta :D

Vierailija
12/33 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 14:52"]

On kivaa olla juntti halpaviinan hakija niin saa suomalaiset vähä lisää valittamisen ja paheksunnan aihetta :D

[/quote]
Minusta halpaviinan hakemisessa ei ole mitään naurettavaa, Suomen alkoholilainsäädäntö ja hinnat taas ovat. Eri asia tietysti taju kankaalla bailaavat ihmiset Tallinnassa, mutta törppöys ei katso kansalaisuutta ja sitä paitsi britit taitavat olla maailmanlaajuisesti ykkösiä siinä lajissa.

Vierailija
13/33 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:22"]

Sano niille, että sinua kalvaa kateus, niin puhuvat hiljempaa.

[/quote] Minua ei ainakaan kalva mikään kateus. Koska en edes haluaisi ulkomaille. Totta kai lomareissusta voi puhua, mutta kun siitä jauhetaan monta viikkoa, niin se menee leuhkimisen puolelle. Kyllä näitä tapauksia on nähty niin paljon. Koko lomamatkan idea on vain se, että siitä pääsee työpaikalla kertomaan muille. Onneksi itse ei tarvitse olla tekemisissä tälläisten ihmisten kanssa!

Vierailija
14/33 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala luennoimaan heille ilmastonmuutoksesta ja lentomatkailun epäeettisyydestä. Luulisi omatunnon kolkuttaessa suun menevän soukemmalle, he he!

Vierailija
15/33 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 06:43"]

Ala luennoimaan heille ilmastonmuutoksesta ja lentomatkailun epäeettisyydestä. Luulisi omatunnon kolkuttaessa suun menevän soukemmalle, he he!

[/quote]

Näille paasaajille vastaan että heti kun Usa ja Kiina tekevät jotain ilmaston ja luonnonsuojelun hyväksi minä lopetan matkustamisen

t juuri tämän vuoden 4. matkalta tullut ja torstaina taas lähtevä

Vierailija
16/33 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:40"]

Mua ei ärsytä matkat, ärsyttää tapa millä jotkut nostavat omat tekemisensä jalustalle itsetietoiseen minäminä -tyyliin. Samasta asiasta voi puhua monella eri tavalla.

[/quote]

Niinpä. Ihan kuin olisi jotain tosi tosi ihmeellistä matkustaa ulkomaille. Joissain tapauksissa jopa lainarahoilla.

Vierailija
17/33 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää ap:n kaltaiset ihmiset joiden vuoksi matkoista ei voi kertoa ettei ap vaan pahoita mieltään. Meidän työpaikalla on ok hehkuttaa tallinnan-risteilyjä, mutta jos satut mainitsemaan, että olet seuraavana talvena lähdössä reppureissulle etelä-amerikkaan, ei ketään kiinnosta. Niinpä olen päättänyt pysyä hiljaa omista matkoistani mutta kohteliasuuden nimissä kehua risteilyjen erinomaisuutta.

Vierailija
18/33 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:22"]

Sano niille, että sinua kalvaa kateus, niin puhuvat hiljempaa.

[/quote]Toimii! kerran työkaveri kehuskeli lähtevänsä thaikkuihin lomalle niin tokaisin vaan olevani kateellinen ja toivovani että hänen loma menis pilalle. Ei minun kuulen nää puhunut mitään!

Vierailija
19/33 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:23"]

Miksei sinulla ole varaa matkoihin vaikka kollegoillasi ilmeisesti on?

[/quote]

No itse en omalla työpaikallani puhu lomamatkoista juuri siksi, kun kollegoilla on minua vähemmän rahaa. Sama palkka, mutta minulla perintöä nuoruudesta ja hyvätuloinen mies. Saatan sanoa, että olin jossain, mutta en hotellista tai lennoista.

Vierailija
20/33 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:30"]

Joo, arvelinkin että kaltaisiasi kollegoita löytyy, joten olin ihan hissukseen, kun vasta lähdimme kolmannelle reissulle tämän vuoden aikana.

[/quote]

Ai ihan hissuksiin? :) No, jos ei työkaveri huomaa, että olette jo kolme kertaa matkustelleet neljän kuukauden aikana, niin olette tainneet käydä vain viikonloppulomilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme