Miehen ja naisen välisestä kaveruudesta
Kuuluuko tällaiseen platoniseen suhteeseen se, että kahdestaan puhutaan myös seksistä vai onko tuo ns. kepillä jäätä kokeilemista? Nimenomaan henkilökohtaisista mieltymyksistä, ei aiheesta yleensä.
Kommentit (92)
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:44"]
Johan se on ajat sitten todistettu että mies & nainen eivät voi olla kavereita.
[/quote]
Surullista että jotkut vielä uskovat noin.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:44"]Johan se on ajat sitten todistettu että mies & nainen eivät voi olla kavereita.
[/quote]
Jaa missä?
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:45"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:44"]
[/quote]
Surullista että jotkut vielä uskovat noin.
[/quote]
No voi voi. Se kun nyt vaan on niin vaikka te muuta väittäisitte.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:47"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:44"]Johan se on ajat sitten todistettu että mies & nainen eivät voi olla kavereita. [/quote] Jaa missä?
[/quote]
Elämässä, jne.
Mites muuten noin niin kuin te, joiden mielestä mies & nainen voisi olla ihan "vaan kavereita". Niin onko teille ihan OK että kaverit nyt vaan paneskelee keskenään koska sehän on ihan normaalia?
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:29"]Onko kaikille siis ihan fine, että oma puolisonne aloittaisi tällaisen tuttavuuden esim. työkaverinsa kanssa?
[/quote]
No mikäs siinä olisi ongelmana? Jos ollaan ihan vain ystäviä (ja se on molemmille ihan selvää) niin seksistä puhuminen on vain yksi puheenaihe muiden joukossa. Jos taas ilmassa on ihastusta tai jotain muuta, aiheen ei tarvitse liittyä lähimainkaan edes seksiin tai intiimeihin kanssakäymisiin, että tunne osapuolten välillä voi voimistua. Silloin riittää vaikka että todetaan kengän värien synkkaavan.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:49"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:47"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:44"]Johan se on ajat sitten todistettu että mies & nainen eivät voi olla kavereita. [/quote] Jaa missä?
[/quote]
Elämässä, jne.
[/quote]
Eli ei missään siis :D Muuten osaisit nimetä kyllä lähteen ja sen itse todistuksen.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:52"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:49"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:47"] [quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:44"]Johan se on ajat sitten todistettu että mies & nainen eivät voi olla kavereita. [/quote] Jaa missä? [/quote] Elämässä, jne. [/quote] Eli ei missään siis :D Muuten osaisit nimetä kyllä lähteen ja sen itse todistuksen.
[/quote]
Te olette sekaisin ja muutenkin sairaita. Ei voi muuta sanoa. "Mies ja nainen voi olla kavereita. Voi ne. Koska mä uskon niin." Joo-oh...
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:50"]Mites muuten noin niin kuin te, joiden mielestä mies & nainen voisi olla ihan "vaan kavereita". Niin onko teille ihan OK että kaverit nyt vaan paneskelee keskenään koska sehän on ihan normaalia?
[/quote]
Missä mielessä se on normaalia? En itsekään paneskele tyttökavereitteni kanssa enkä kyllä katsoisi hyvällä jos miehenikään paneskelisi mieskavereidensa kanssa (ja vica versa).
Me puhutaan ainakin ihan kaikesta, se kuuluu ystävyyteen minun mielestä että kaikista asioista voi puhua.
mies
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:06"]
Kuuluuko tällaiseen platoniseen suhteeseen se, että kahdestaan puhutaan myös seksistä vai onko tuo ns. kepillä jäätä kokeilemista? Nimenomaan henkilökohtaisista mieltymyksistä, ei aiheesta yleensä.
[/quote]
Sitä kun ei voi tietää. Jos ei puhuta, niin ei se ole kaveruuttakaan ja taas jos puhutaan se voi olla kumpi vain.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:54"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:52"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:49"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:47"] [quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:44"]Johan se on ajat sitten todistettu että mies & nainen eivät voi olla kavereita. [/quote] Jaa missä? [/quote] Elämässä, jne. [/quote] Eli ei missään siis :D Muuten osaisit nimetä kyllä lähteen ja sen itse todistuksen.
[/quote]
Te olette sekaisin ja muutenkin sairaita. Ei voi muuta sanoa. "Mies ja nainen voi olla kavereita. Voi ne. Koska mä uskon niin." Joo-oh...
[/quote]
Minulle on elämä opettanut että mies ja nainen voivat olla ystäviä, minulla miespuolisia ystäviä on kymmenkunta, miehelläni taas naispuolisia ystäviä tusinan verran. Ei tämä ole mikään uskon asia. :)
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:54"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:52"]
[/quote]
[/quote]
Eipäs, itselläni on runsaasti omakohtaista kokemusta lähipiiristä. On kyllä tapauksia, että ei olla pystytty olemaan vain mutta paljon on esim. eronneita pariskuntia, joisa vanhemmat on jo tahoillaan uusissa suhteissa onnellisesti, mutta silti erittäin hyvissä ja ystäväpohjaisissa väleissä eksiensä kanssa.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:57"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:54"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:52"] [quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:49"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:47"] [quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:44"]Johan se on ajat sitten todistettu että mies & nainen eivät voi olla kavereita. [/quote] Jaa missä? [/quote] Elämässä, jne. [/quote] Eli ei missään siis :D Muuten osaisit nimetä kyllä lähteen ja sen itse todistuksen. [/quote] Te olette sekaisin ja muutenkin sairaita. Ei voi muuta sanoa. "Mies ja nainen voi olla kavereita. Voi ne. Koska mä uskon niin." Joo-oh... [/quote] Eipäs, itselläni on runsaasti omakohtaista kokemusta lähipiiristä. On kyllä tapauksia, että ei olla pystytty olemaan vain mutta paljon on esim. eronneita pariskuntia, joisa vanhemmat on jo tahoillaan uusissa suhteissa onnellisesti, mutta silti erittäin hyvissä ja ystäväpohjaisissa väleissä eksiensä kanssa.
[/quote]Eli todistettavasti ystävyys onnistuu vain, jos jo pantu?
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:59"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:57"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:54"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:52"] [quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:49"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:47"] [quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:44"]Johan se on ajat sitten todistettu että mies & nainen eivät voi olla kavereita. [/quote] Jaa missä? [/quote] Elämässä, jne. [/quote] Eli ei missään siis :D Muuten osaisit nimetä kyllä lähteen ja sen itse todistuksen. [/quote] Te olette sekaisin ja muutenkin sairaita. Ei voi muuta sanoa. "Mies ja nainen voi olla kavereita. Voi ne. Koska mä uskon niin." Joo-oh... [/quote] Eipäs, itselläni on runsaasti omakohtaista kokemusta lähipiiristä. On kyllä tapauksia, että ei olla pystytty olemaan vain mutta paljon on esim. eronneita pariskuntia, joisa vanhemmat on jo tahoillaan uusissa suhteissa onnellisesti, mutta silti erittäin hyvissä ja ystäväpohjaisissa väleissä eksiensä kanssa.
[/quote]
MInä en ole harrastanut seksiä yhdenkään miespuolisen ystäväni kanssa. :)
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:59"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:57"]
[/quote]
No kohan täällä nyt joku leikkii tyhmää... Huomasitko sanan esim. siinä mun esimerkin edessä? Käytin tuollaista uusperhe-esimerkkiä koska uskoisin jonkun tietävän ainakin jonkun tuollaisen tapauksen. Uusperheitä on niin paljon nykyään. Mutta toisaalta esimerkin olisin voinut ottaa vaikka työpaikalta, varmaan kaikkien työpaikoilla on sekä miehiä että naisia ja hyvin tullaan toimeen keskenään, osan kanssa ollaan jopa ystäviä.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:03"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:59"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:57"] [quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:54"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:52"] [quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:49"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:47"] [quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 13:44"]Johan se on ajat sitten todistettu että mies & nainen eivät voi olla kavereita. [/quote] Jaa missä? [/quote] Elämässä, jne. [/quote] Eli ei missään siis :D Muuten osaisit nimetä kyllä lähteen ja sen itse todistuksen. [/quote] Te olette sekaisin ja muutenkin sairaita. Ei voi muuta sanoa. "Mies ja nainen voi olla kavereita. Voi ne. Koska mä uskon niin." Joo-oh... [/quote] Eipäs, itselläni on runsaasti omakohtaista kokemusta lähipiiristä. On kyllä tapauksia, että ei olla pystytty olemaan vain mutta paljon on esim. eronneita pariskuntia, joisa vanhemmat on jo tahoillaan uusissa suhteissa onnellisesti, mutta silti erittäin hyvissä ja ystäväpohjaisissa väleissä eksiensä kanssa. [/quote]Eli todistettavasti ystävyys onnistuu vain, jos jo pantu? [/quote] No kohan täällä nyt joku leikkii tyhmää... Huomasitko sanan esim. siinä mun esimerkin edessä? Käytin tuollaista uusperhe-esimerkkiä koska uskoisin jonkun tietävän ainakin jonkun tuollaisen tapauksen. Uusperheitä on niin paljon nykyään. Mutta toisaalta esimerkin olisin voinut ottaa vaikka työpaikalta, varmaan kaikkien työpaikoilla on sekä miehiä että naisia ja hyvin tullaan toimeen keskenään, osan kanssa ollaan jopa ystäviä.
[/quote]
Eläpä juksaa.
Nainen ja mies voivat olla ystäviä keskenään vain siinä tapauksessa, että eivät ole hyvännäköisiä. Kyllä aina tuntee vetoa vastakkaista sukupuolta kohtaan, jos tämä on kuuma. Varsinkin silloin jos kemiat kohtaavat ja kyllähän ne kohtaa jos kaveritasollekin ollaan jo päästy.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 14:07"]
Nainen ja mies voivat olla ystäviä keskenään vain siinä tapauksessa, että eivät ole hyvännäköisiä. Kyllä aina tuntee vetoa vastakkaista sukupuolta kohtaan, jos tämä on kuuma. Varsinkin silloin jos kemiat kohtaavat ja kyllähän ne kohtaa jos kaveritasollekin ollaan jo päästy.
[/quote]
Silkkaa p*skaa tuollainen. :D Meitä on parinkymmenen ystävän porukka, miehiä ja naisia. Osa on kauniita ja komeita, osa ihan normaalinnäköisiä. Suurin osa on tahoillaan naimisissa, emmekä todellakaan paneskele ystäviemme kanssa.