Mies tulee vessaankin perässä
Menee hermo. Olemme olleet pitkään yhdessä, mutta suhde ei ole hyvä, intohimo esim puuttuu minun puolelta täysin. Miehellä ilmeisesti tunteita on. Viimeaikuina olen ehkä etääntynyt ja tämä aiheuttaa sen että mies tulee "väkisin" halaamaan ja soimaa kun en halua halata. Olemme kumpikin etätöissä ja minulla kaatuu seinät päälle, tarvitsen tilaa. Ja sitten mies tulee vessankin perään jotain tekemään ja taas soimaa kun sanon että joku raja.
Mikä sinusta tällaisessa suhteessa on pielessä? Ahdistaa! Miehessä ärsyttää ihan kaikki.
Kommentit (38)
Eroa äläkä käytä miehen aikaa ei mihinkään.
Mikä on pielessä suhteessa? Sen itse jo kirjoitit. Sinulta puuttuu intohimo ja tunteet miestä kohtaan. Jos niitä ei puuttuisi, mies tuskin roikkuisi kokoaikaa sinussa, ei olisi tarvetta. Silloin kun tunteita ja vetovoimaa ei ole, niin sitä ärsyyntyy toisesta jatkuvasti.
Suhteenne on kuollut, joten lähde. Ei ole mitään syytä pitkittää tuollaista kurjuutta. Se ei todellakaan ole lapsen etu, jos sitä sillä perustelet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sun ongelma on? Miksi tunnet näin? Mikä on mielenterveytesi laita?
Tunnen millä tavalla? Että en syty siitä että väkisin tullaan lähelle. Mikään mikä tehdään väkisin ei vaan toimi.
Sanoit että intohimo puuttuu sinun puolelta täysin? Olet etääntynyt miehestä vaikka mies yrittää huomioida sinua. Mies yrittää tehdä suhteen eteen jotain. Joku ongelma sulla on. Selvitä se tai tuhoat perheesi.
Parisuhteessa on aina kaksi ihmistä.
Totta, mutta en näe tässä kuin yhden syyllisen. Päässä on alkanut vippaamaan ja sitä yritetään sitten kääntää miehen syyksi ja uhriudutaan. Olen nähnyt paljon tätä. Ap haaveilee että pääsisi vielä hyppäämään kikkelikaruselliin.
Kyllä se olet ihan sinä itse joka on sairas.
Oletko aina yhtä kykenemätön ottamaan itsestäsi vastuuta?
Vierailija kirjoitti:
Nyt on todella toksista feminiinisyyttä.
Sinusta on ok tehdä toiselle asioita VÄKISIN, kunhan siinä takana on hyvä ja erittäin itsekäs tarkoitus??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinusta on ok tehdä toiselle asioita VÄKISIN, kunhan siinä takana on hyvä ja erittäin itsekäs tarkoitus??
Voi kultapieni, aika monta kertaa tässä elämässä on asiat tehtävä väkisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kultapieni kun toiselle ei saa tehdä asioita väkisin, ei minkäänlaisia asioita!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Y H Y Y Y ON NIIN KAMALAN AHISTAVA JA ITKUINEN OLO KUN MIES TULEE LÄHELLE Y H Y Y Y Y 😩😫😩😭
Mistäs tuon keksit??
Ei ole yhtään itskuinen olo. Onko sinulla??
Ap
Ai mikä tuo aloituksessa ollut ”Ahdistaa!” sitten oli?
Niin, itseähän tuossa jo kerrot, mikä on pielessä. Sinulla ei ole enää tunteita eikä intohimoa, etkä halua olla miehesi seurassa saati osoittaa hellyyttä. Aika huonot kantimet tuossa on parisuhteelle. Joko hakeudu terapiaan ja käsittele ammattilaisen avulla ongelmiasi tai kerro rehellisesti miehellesi, että haluat erota. Parempi sitten se, että kerran kirpaisee kuin se, että toinen joutuu arvailemaan, miksi olet kylmä ja tyly.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kultapieni kun toiselle ei saa tehdä asioita väkisin, ei minkäänlaisia asioita!!
Varsinainen uhriutuva lumihiutale siellä.
Oma mies ei enää kiinnosta ap:tä kun hän on nähnyt telkkarissa kivemman…
Vierailija kirjoitti:
Olisiko mennyt kiusaamiseksi miehen puolelta, siihen olisi paras puuttua heti.
Tai sitten huomannut etääntymisen ja yrittää halailulla ym. läsnäololla korjata asiaa, ettei perhe hajoaisi?
Täällä on ollut pitkä keskustelu rajattomuudesta parisuhteessa, kuulostaako sieltä muutkin ongelmat tutuilta?
Meillä mies on se joka kaipaa välillä omaa tilaa ja aikaa ihan vaan ladatakseen sosiaalista akkua. Hän ei torju halauksia mutta kertoo ystävällisesti jos yksinolon tarve on. Suosittelen teitä kunnolla keskustelemaan asiasta. Voisitko sinä ap mennä yksin tai lapsen kanssa ulkoilemaan tms kun kaipaat tilaa ja läheisyys tuntuu hankalalta?
Ap:tä pitäis todellakin panna perseeseen, ja kovaa, niin saisi mitä tarvitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Y H Y Y Y ON NIIN KAMALAN AHISTAVA JA ITKUINEN OLO KUN MIES TULEE LÄHELLE Y H Y Y Y Y 😩😫😩😭
Mistäs tuon keksit??
Ei ole yhtään itskuinen olo. Onko sinulla??
Ap
Ai mikä tuo aloituksessa ollut ”Ahdistaa!” sitten oli?
Miten itkuisuus siihen liittyy?
Olen itsenäinen ihminen, tottakai väkisin tehdyt asiat ahdistaa!
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies on se joka kaipaa välillä omaa tilaa ja aikaa ihan vaan ladatakseen sosiaalista akkua. Hän ei torju halauksia mutta kertoo ystävällisesti jos yksinolon tarve on. Suosittelen teitä kunnolla keskustelemaan asiasta. Voisitko sinä ap mennä yksin tai lapsen kanssa ulkoilemaan tms kun kaipaat tilaa ja läheisyys tuntuu hankalalta?
En ole töykeä tai useinkaan torju, mutta silloinkin kun halaan, halaan kuulema väärin.
ap