Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

– Eräs elokuvassa mukana oleva miesnäyttelijä sanoi, että olen liian vanha, jotta hän voisi olla minusta romanttisessa mielessä kiinnostunut, vaikka olin häntä 20 vuotta nuorempi, Geena Davis kertoi.

Vierailija
14.01.2022 |

Huhhuh

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieshän saa olla kiinnostunut nuoremmista mutta kaikkea ei tarvitse ääneen sanoa. Nykyisin on vallalla ajatus että kaikkien mielipide olisi yhtä tärkeää. Ei ole, ketään ei kiinnosta naapurin Reiskan mielipide naisista.

Vain naisten, vähemmistöjen ja värillisten mielipiteellä on merkitystä.

Vierailija
22/28 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa nyt nähdään todellisuus vastaan manmojen harhamaailma. Kuulemma miekkosilla ei ole mitään saumaa yli 3 vuotta nuorempiin. Jep jep

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös aikakoneen sanikin ole sanonut ettei halua ikäistään miestä, vaan pitää olla nuorempi? Eli pätee molempiin suuntiin.

Vierailija
24/28 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se aina on ollut, jos miehellä on ollut mahdollisuus saada nuorta naista harvemmin hän vanhojen kurppien kanssa jaksaa kyhnätä. Onhan pitkät avioliitotkin ylensä enemmän jonkinlaisia kämppissuhteita.

Vierailija
25/28 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmat näyttelijäthän ovat näyttelijänä parhaimmillaan. Jos asiaa katsoisi siitä näkökulmasta, että haluaako rooliin pätevän ja erittäin taitavan ihmisen niin silloin kannattaisi ottaa se 20v vanhempi henkilö esittämään itsensä kanssa saman ikäisen hahmon rakkaudenkohdetta, kuin 30-vuotias näyttelijä. Vanhemman ihmisen kasvoissa on jotakin mielenkiintoista, eletty elämä ja kokemukset näkyvät niissä.

30-vuotiaan mietteitä

Minä olen 50 vuotias

Kävin hiljattain kasvojen ja kaulan kohotusleikkauksessa.

Lihakset nostetaan kasvoissa takaisin oikeisiin kohtiin.

Lisäksi huuliin ja poskipäivin lisättiin hieman omaa rasvaa.

näytän 30 vuotiaalta.

Olisiko minun ammattitaitoni hävinnyt mihinkään?

EI näyttelisin siis 30 vuotiasta naista:)

Vierailija
26/28 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmat näyttelijäthän ovat näyttelijänä parhaimmillaan. Jos asiaa katsoisi siitä näkökulmasta, että haluaako rooliin pätevän ja erittäin taitavan ihmisen niin silloin kannattaisi ottaa se 20v vanhempi henkilö esittämään itsensä kanssa saman ikäisen hahmon rakkaudenkohdetta, kuin 30-vuotias näyttelijä. Vanhemman ihmisen kasvoissa on jotakin mielenkiintoista, eletty elämä ja kokemukset näkyvät niissä.

30-vuotiaan mietteitä

Miamin renny täält lämmöstä MOIIII

Oon samaa mieltä..näytän niin mielenkiintoiselta, että nuoret naiset änkee väkisin sänkyyn.

Nyt naatittaan...huolella

Karisma tuntuu vain kasvavan..ooohh

Vierailija
27/28 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä on vain numero kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30-vuotiaan mietteitä

Minä olen 50 vuotias

Kävin hiljattain kasvojen ja kaulan kohotusleikkauksessa.

Lihakset nostetaan kasvoissa takaisin oikeisiin kohtiin.

Lisäksi huuliin ja poskipäivin lisättiin hieman omaa rasvaa.

näytän 30 vuotiaalta.

Olisiko minun ammattitaitoni hävinnyt mihinkään?

EI näyttelisin siis 30 vuotiasta naista:)

Et näytä 30-vuotiaalta

Vierailija
28/28 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin oliko tässä nyt kyse työasiasta vai yksityiasiasta? Ei ole vieläkään kukaan tässä ketjussa kertonut. Täällä vaan kaikki puolustelevat tuota ukkoa. Aika ratkaisevaa nyt tämän kysymyksen kannalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme