Päästänkö 14v tyytäreni Kalajoen Juhannukseen?
14-vuotias tyttäreni haluaa päästä Juhannuksena Kalajoelle. Päästänkö vai en? Mielipiteitä!
Kommentit (56)
Itse 14-15 vuotiaana festarikäynnit aloittaneena en suosittele näitä paikkoja kyllä alaikäisille. Kaveriporukan kanssa käytiin kaikenlaisia festareita läpi ja jokainenhan tietää mitä tuon ikäiset näissä tapahtumissa tekevät kavereiden kesken.. Tätä asiaa helpotti vain se että emme päässeet anniskelualueelle joten "ryypiskelyt" jäivät vain festareiden alkuvaiheeseen ja tällä festariajalla emme sitten koskeneet alkoholiin. Toisaalta nuorena on hyvä saada kokea ystävien kesken mutta itse laskisin omat lapseni festareille vasta 16 vuotiaana koska 14 vuotias on aivan liian nuori tuollaiseen.
Luultavasti asutte jossain lähistöllä, jos sen ikäinen haluaa kalajoelle. Sitten tiedät varmaan hyvinkin millainen paikka kalajoki on juhannuksena. En todellakaan päästäisi!
varatkaa parvekkeellinen huone kylpylähotellista. Kaikki tapahtumat näkyy parvekkeelta, koska leirintäalue on rannalla hotellin edessä.
Teini-iässä Kalajoen juhannusta viettäneenä sanon että ehdottomasti EI. Järkyttävää rymyämistä, tosin silloin pelkästään hauskaa.
Kalajien kristillinen opisto järjestää heprean kurssin ensi kesänä. Nähdään siellä.
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 11:02"]
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 11:00"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 10:56"]Martti Huuhaa Innasen sanoin: "Siellä juotiin, siellä nussittiin..." [/quote] [/quote] Jos tuo kuuluu sinun mielestäsi 14v Juhannukseen
[/quote]
Sisälukutaidossa vai ymmärryksessä vikaa? Puhutaan paikasta ja tapahtumasta, ei 14 v käytöksestä.
Meidän 13v. tyttö oli jo viime vuonna ja ajattelin kyllä päästää tänäkin vuonna.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 11:08"][quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 11:06"]
Miehet raiskaa paljon humaltuneita teinityttöjä noilla festareilla. Älä päästä tyttöäsi sinne, ettei käy köpelösti.
[/quote]Ei viestissä sanottu että tyttö menisi sinne ryyppäämään. Nykyään festareille mennään fiilistelemään, ryyppääminen on niin out
[/quote]
Nyt oli huono :D
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 11:18"]Meidän 13v. tyttö oli jo viime vuonna ja ajattelin kyllä päästää tänäkin vuonna.
[/quote]
Olin juuri tulossa sanomaan samaa.
Miksi edes harkitset, totta kai päästät!
Omista Kalajoen juhannus -kokemuksista on jo yli 20 vuotta, mutta jos nykymeno on samanlaista kuin silloin, niin en suosittele tapahtumaa kenellekään. Ryyppäämistä, rellestystä ja rähinää.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 11:22"]
Omista Kalajoen juhannus -kokemuksista on jo yli 20 vuotta, mutta jos nykymeno on samanlaista kuin silloin, niin en suosittele tapahtumaa kenellekään. Ryyppäämistä, rellestystä ja rähinää.
[/quote]
No eihän ne mitkään Suviseuratkaan ole..
Siellä se saa nussia koko yön teltassa poikien kanssa
No en päästäis tietenkään. Sitten 18v voi käydä jos vielä mieli tekee.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 11:25"]
Siellä se saa nussia koko yön teltassa poikien kanssa
[/quote]
Huomaavainen ja huolehtivainen äiti antaa tyttärelle kortsut mukaan kotoa
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 11:27"]
No en päästäis tietenkään. Sitten 18v voi käydä jos vielä mieli tekee.
[/quote]
Minä en haluaisi päästää vaikka meillä on jo 18 v poika.
Ei ole festarit mitkään 14v. pikkutyttöjen paikka! Korkeintaan voi mennä kavereiden kanssa päivällä jos pääsee yöksi kotiin ja luotto kunnossa.
Haloo. Et tietenkään päästä! Miten edes voit ajatella!?
En päästäisi, vaikka olen itse ollut tuon ikäisenä ko. paikassa juhannusfestareilla. Ei ole tuon ikäisen paikka, myöheminkin kerkee.
Liian nuori. 20 vuotiaanakin ehtii hyvin.