Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te aikuiset, joiden vanhemmat erosivat riitaisasti, kun olitte lapsia

Vierailija
14.01.2022 |

Kokemuksia haluaisin kuulla. Omat vanhempani erosivat riitaisasti, kun olin ala-asteikäinen ja molemmat syyttivät toisiaan meille lapsille. Siksi en esimerkiksi tutustunut juurikaan uusiin puolisoihin ja opin valehtelemaan sujuvasti asioista, jousta tiesin jomman kumman loukkaantuvan.

Nyt aikuisena, yli nelikymppisenä, eronneena ja vielä uutta suhdettakin aloittelevana olen vasta ymmärtänyt asioiden oikeaa laitaa. Olen tarkoituksellisesti tutustunut paremmin vanhempieni puolisoihin ja kannustanut myös lapsiani siihen. Tavallaan harmittaa aika, jonka menetin. Minulla olisi ollut lapsena kaksi kivaa perhettä sen sijaan, etten saanut kuulu oikein kumpaankaan. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä uteli aina äidistä ja haukkui. Äiti ei koskaan isästä sanonut mitään pahaa. Nyt minulla on oma perhe. Äitini on usein tukemassa ja isää ei ole kuvioissa juuri lainkaan. Ihmettelee haluttomuuttani lähteä hänen kanssaan aikaa viettämään. Ei tajua että laatuaikani on viikonloppuisin kotona. Ei tajunnut sen olevan laatuaikaa silloinkaan, kun siskon kanssa olemme pieniä ja isää olisi tarvittu.

Äidilläni on ,ystävä, ja isälläni luksusasunto ja työnsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi