Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on laihis ja mies toi sänkyyn herkkuja

Vierailija
10.05.2015 |

Kakkua. Croissantteja. Kahvia kermalla. Suklaakonvehteja.

Onkohan sillä joku läskifetissi, kun ei kannusta mua mun laihiksessa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toki.

Vierailija
2/6 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt järjestät kamalan kohtauksen, jossa haukut miehen ja pahoitat lastenkin mielen.

Monesti unohdetaan, että se äitienpäivä on lapsillekin tärkeä juhla, kun ovat tehneet ja askarrelleet ja sitten narsistimutsi pilaa koko päivän kun joku pikkuasia ei ole ihan justiinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Tai sitten ajatteli, että olet ansainnut yhden päivän hölläilyä ja rentoutumista. Ei se yksi herkkupäivä maailmaa kaada. Mitä, jos miehesi olisi jättänyt herkut tuomatta tai tuonut jotain "terveysherkkuja" - " yhyy mies pitää minua läskinä byhyy!"?

Vierailija
4/6 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noi päivän kaloreihin mahtuu. Eipä kukaan sua käske ahmimaan kaikkia herkkuja kerralla... :-) Kohtuus on a ja o!

Vierailija
5/6 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö ap. Jotta laihdutustulos olisi pysyvä, sinun täytyy opetella syömään myös herkkuja osana järkevää ruokavaliota. Älä pingota liikaa. Mukavaa äitienpäivää!

Vierailija
6/6 |
10.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea kohtuudella! Pysyvä laihtuminen on sitä, että pystyy elämään herkkujen kanssa sopusoinnussa. Hekkuja on tarjolla joka paikassa. Ohittaa karkkihyllyt sukkelasti ja esim. naustiskelee kohtuudella juhlatarjoiluja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan