Huomenta!
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Olet myöhässä. Täällä pitää olla 6.59 kärkkymässä, että saa aloituksen sisään klo 07.00.
Joo, no keitin ekaksi kahvin.
Mistä aiot tänään tehdä aloituksia?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Ei huvita yhtään mikään enää. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten teit tämän aloituksen?
Mulla on kaikkia tyhmiä haaveita taas ensi kesäksi, jos nyt olen hengissä mm haluaisin pihakeinun. Senkin olen halunnut vaikka kuinka monta vuotta. No, se maksaa ja ennen kaikkea se pitää itse koota. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet myöhässä. Täällä pitää olla 6.59 kärkkymässä, että saa aloituksen sisään klo 07.00.
Joo, no keitin ekaksi kahvin.
Sulla alkaa ote lipsuu 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan aikani kuluksi teen näitä. Näin talvisin, en pysty liukkauden takia ulkona liikkumaan. Käyn kaupassa eli näen muita ihmisiä näin talvisin varmaan n 1-2 kertaa kuukaudessa. Kesäisin on helpompaa. Ap
Sellainen metalliputkijalkainen pihakeinu ei paljon maksa ja se on tosi helppo koota. Ne isot puiset on kalliita ja niitten kokoaminen vaatikin jo enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen metalliputkijalkainen pihakeinu ei paljon maksa ja se on tosi helppo koota. Ne isot puiset on kalliita ja niitten kokoaminen vaatikin jo enemmän.
Tuollaista metalliputkijalkaista katselinkin netistä. Sen varmaan osaisin itsekin koota. Ap
Oletko ap perehtynyt Britannian prinssi Andrewn tapaukseen? Hän menetti eilen kuninkaalliset tittelinsä. IS:ssä on kooste kaikesta, mitä on tapahtunut ja nykytilanteesta. Opiskele se nyt ensin, niin saat tekemistä.
Huomenta rakas,
Muistathan pitää itsestäsi hyvää huolta tänään. Tee jotain hyvinvointiasi lisäävää. Pienikin teko riittää. Mitä tarvitset tänään?
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap perehtynyt Britannian prinssi Andrewn tapaukseen? Hän menetti eilen kuninkaalliset tittelinsä. IS:ssä on kooste kaikesta, mitä on tapahtunut ja nykytilanteesta. Opiskele se nyt ensin, niin saat tekemistä.
Kyllä mä tuon jo eilen tiesin. En usko, että se vaikuttaa hänen elämäänsä muuten paitsi jos joutuu vankilaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan aikani kuluksi teen näitä. Näin talvisin, en pysty liukkauden takia ulkona liikkumaan. Käyn kaupassa eli näen muita ihmisiä näin talvisin varmaan n 1-2 kertaa kuukaudessa. Kesäisin on helpompaa. Ap
Eilen oli aivan järkyttävän liukasta. Mä teen työmatkat pyörällä, ja vaikka mulla on tuliterät nastarenkaat, niin pyörä heittelehti jään ja veden päällä. Pidin stongasta kiinni rystyset valkoisina ja nyt mulla on selkä ihan helvetin kipeä siitä jännittämisestä. Nyt sinne on heitetty hiekkaa, mutta vieläkin on jäänyppylöitä, jolla hiekka ei pysy ja sellaiseen kun ajaa, niin lähtee pyörä heittelehtimään. Pääsin onneksi hengissä kotiin 🙏
Vierailija kirjoitti:
Huomenta rakas,
Muistathan pitää itsestäsi hyvää huolta tänään. Tee jotain hyvinvointiasi lisäävää. Pienikin teko riittää. Mitä tarvitset tänään?
Mä tarvitsisin varmasti erilaisen elämän, mutta tiedän kyllä ettei se ole realistista. Ap
Syötkö pyttipannun kanssa kananmunaa?
Tykkäätkö katsella Aamu-tv:ta?
Tuuleeko siellä (täällä tuulee kovasti)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä tuon jo eilen tiesin. En usko, että se vaikuttaa hänen elämäänsä muuten paitsi jos joutuu vankilaan. Ap
Ei se voi joutua vankilaan. Jenkeissä siviilikanteesta voi saada vain vahingonkorvauksia. Ainoastaan yleisen syyttäjän kanteesta pääsee linnaan, ja sitä kannetta ei nostettu.
Vierailija kirjoitti:
Syötkö pyttipannun kanssa kananmunaa?
Tykkäätkö katsella Aamu-tv:ta?
Tuuleeko siellä (täällä tuulee kovasti)?
Syön ja katselen mä sivusilmällä aamu-tv. tä. Ei vissiin kovin pahasti tuule. Kohta menen herättämään teinin yläkerrasta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Huomenta rakas,
Brasilialaisen shemalen tarvitsen. Saanko sellaisen?