Naiset, miltä tuntuu olla niin pieni?
Ajatteletteko sitä koskaan?
Tänään juttelin yhden naisen kanssa ja ajattelin, että voisin ihan helposti ottaa sen kantoon ja viedä kotiin. Mietin myös, näyttävätkö miehet naisten mielestä todella isoilta? Luulisin että isommilta kuin toisen suunnilleen saman kokoisen miehen mielestä.
Kommentit (62)
Musta on kiva painia miesten kanssa ja jäädä lopulta alakynteen.
Siis lyhyt vai pienikokoinen? :D kivalta tuntuu olla, tulee turvallinen olo. Itse vähän päälle 160 ja mieheni omasta mielestään lyhyt, 178 mutta silti mua reilusti pidempi.
En tiedä, mä olen isompi kuin monet miehet.
176cm
Tykkään olla pieni ja olenkin 160 senttisenä. Onhan naisiakin pitkiä, ei kaikki ole pieniä. Musta myös isommat naiset näyttää isoilta samoin kun miehet. Yleensä on kiva olla pieni ja ns. Heikompi jonka puolesta vaihdetaan auton renkaat tai avataan purkit. Vaikka osaisin itse, pyydän mieheltä apua, koska pidän seksikkäänä sitä, että mies on vahva ja osaa paremmin.
Pitkänä ihmisenä olisi helpompi tulla vakavasti otetuksi esim. Työelämässä.
Minä vissiin olen pieni? 153m ja 53kg Mutta en ajattele koskaan olevani pieni. Joten eipä se oikeastaan tunnu miltään.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:08"]
Siis lyhyt vai pienikokoinen? :D kivalta tuntuu olla, tulee turvallinen olo. Itse vähän päälle 160 ja mieheni omasta mielestään lyhyt, 178 mutta silti mua reilusti pidempi.
[/quote]
Mieheni on 175 ja kokee olevansa lyhyt. Musta on ihan tavallisen kokoinen.
Ihan kivalta. Olen 164 cm ja mies 198 cm. Turvalliselta tuntuu käpertyä kainaloon ja olla paossa pahaa maailmaa.
Joo, olen pieni. Unissasi ehkä... :D
- 182cm, harteikas nainen
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:10"]Minä vissiin olen pieni? 153m ja 53kg Mutta en ajattele koskaan olevani pieni. Joten eipä se oikeastaan tunnu miltään.
[/quote]
Sama. Enkä edes oaaa ajatella että näyttäävätkö miehet jotenkin isoilta, kun en niitä muustakaan näkökulmasta ole ikinä nähnyt. Tietenkin esim kuvista huomaan kyllä näyttäväni pienemmältä, mutten oikeasti juurikaan tunne niin. 150cm/40kg
En tiiä. Ihan ok. En ole miettinyt. Joskus rasittaa, koska jotku ihmiset on väkivaltaisia tai uhkaavia. Siinä ei ärräpärinät enää auta sitten. Ja jostain syystä ihmiset usein suuttuu mulle kännissä.
Jos mies on yli185cm ja lihaksikas ja sellasen lähellä seisoo, niin tuntuuhan se mies todella isolta ja jopa aavistuksen pelottavalta. Pitää ottaa pari askelta kauemmas.
177 senttisenä naisena ja painoakin on 70+ niin en ole pieni. Hyvin useat miehet on pienempiä. Yllättävän monet. On päiviä jolloin näen vain itseäni pienempiä miehiä.
Olen 166 cm mies ja olisi ihanaa kuulla, jos joku nainen sanoisi, että tuntee olonsa turvalliseksi minun lähettyvilläni. Ikinä ei ole sanottu :(
Väkijoukossa saa aina tuijotella edessä olevan selkää, mutta muuten ihan jees. Mä olen 158cm pitkä, ja kaikki tuntuvat pitkiltä.
mä oon 177 cm ja mun mies on 180 cm, aika tasapäisiä ollaan :)
Miltä se nyt yleensä tuntuu, kun muut haukkuvat ulkonäön takia? Kysypä ennemmin niiltä mieskavereiltasi, miksi haukkuvat.
Joo, tiedän saavani alapeukkuja, koska olen kaikkien mielestä valehtelija, vaikka puhun vain omista kokemuksistani.
Noh, pieneltä. Tuntuu, että useimmat omanikäisetkin naiset alkaa olla pitempiä (olen 163 cm). Kaipa sitä korostaa vielä se kun olen muutenkin pienikokoinen nainen.
Oon aina tykännyt +185 cm ja rotevista miehistä.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:15"]Olen 166 cm mies ja olisi ihanaa kuulla, jos joku nainen sanoisi, että tuntee olonsa turvalliseksi minun lähettyvilläni. Ikinä ei ole sanottu :(
[/quote]
Ei ole koosta kiinni :) mulla ei ole koskaan eikä ikinä missään niin turvallinen olla kuin oman mieheni kanssa, eikä sekään ole kuin ~170cm, vähän alle. Ei minua tarvitse suojella kylläkään, mutta silti on turvallinen olo hänen kanssaan aina.
En tunne itseäni pieneksi. Olen 168cm pitkä, ja vaikka painan vain 57kg(eli olen hoikka) tunnen itseni aika usein isoksi, myös miesten seurassa. Oma avoimies on vain 169cm pituinen ja vaikka mies on harteikas ,tunnen itseni suureksi mieheni rinnalla. Ja jos laitan vähän korkoja tuntuu,että pää heiluu kaikkien, niin naisten kuin miestenkin yläpuolella. Ja koko ikäni olen saanut kuulla kommentteja siitä miten näytän niiiiiin hirveän pitkältä.( ja ilmeisesti myös suurelta)
Tykkään olla pieni. Ja kyllä miehet näyttää suurin osa todella isoilta. Mutta on turvallista olla sellaisen kanssa :) mun mies on jättiläinen muhun verrattuna