Syömishäiriö ja muuta paskaa.
Ärsyttää että oon "joutunut" tekemään tänne parin päivän sisällä monta aloitusta..esim. se pyörtyminen aamulla..
Noh, minulla on siis syömishäiriö taustalla, ja poikaystäväni alkoi heti luulla aamuisen pyörtymisen jälkeen että syömishäiriö on taas alkanut uudelleen..no se ei ole totta. Vai onko? Huomasin että kyllä minua ahdisti syödä niitä ruokia mitä poikaystävä eteeni toi...Ajattelin myös heti kaikkien niiden kalorit päässäni ja ahdistuin vähän lisää. Omituista, luulin tämän menneen ohi..
No sitten toinen asia: Jotkut käski tehdä raskaustestin pyörtymisen ja sen jälkeisen huonon olon takia..no ahdistuin lisää. Saatana. Lopetin myös tänään ehkäisyrenkaan käytön, ja jatkamme pelkällä kortsulla. Niinkuin alun alkuunkin tehtiin.
Kolmas asia: Kaverini ei pääse meidän keikalle koska hänellä on ulkonäkö rasistiset vanhemmat, jotka eivät voi sietää meitä "rokkareita"..
Nyt poikaystävä nukahti taas yllätys yllätys saunan jälkeen..olen yksin. Kiitos oli pakko purkautua. Kysykää vaikka jotain ajankuluksi jos haluatte.
T.16v
Kommentit (29)
Tämä palsta on nykyään kuollut..-Ap
Ei ketään kiinnosta kysellä sulta monessa keskustelussa peräkkäin. Ja lähinnä vaan ällöttää ja ärsyttää tuo "ihihh ollaan niin gootteja ja söpöjä tuitui" lapsellinen teini-ihkutus. N18
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:23"]Ei ketään kiinnosta kysellä sulta monessa keskustelussa peräkkäin. Ja lähinnä vaan ällöttää ja ärsyttää tuo "ihihh ollaan niin gootteja ja söpöjä tuitui" lapsellinen teini-ihkutus. N18
[/quote]
Me ei olla gootteja, ja en oo kertaakaan ollut mikään ällö tuitui-söpöilijä..löysää tampooninarua.-Ap
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:25"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:23"]Ei ketään kiinnosta kysellä sulta monessa keskustelussa peräkkäin. Ja lähinnä vaan ällöttää ja ärsyttää tuo "ihihh ollaan niin gootteja ja söpöjä tuitui" lapsellinen teini-ihkutus. N18
[/quote]
Me ei olla gootteja, ja en oo kertaakaan ollut mikään ällö tuitui-söpöilijä..löysää tampooninarua.-Ap
[/quote]
Sitä paitsi täällä on monia ihmisiä jotka tekee jatkuvasti TÄYSIN TURHIA ketjuja..
esim. ammattivalittaja...Itse en tee niitä turhaan vaan kysyn niissä aina jotain neuvoa/asiaa.
-Ap
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:27"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:25"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:23"]Ei ketään kiinnosta kysellä sulta monessa keskustelussa peräkkäin. Ja lähinnä vaan ällöttää ja ärsyttää tuo "ihihh ollaan niin gootteja ja söpöjä tuitui" lapsellinen teini-ihkutus. N18
[/quote]
[/quote]
Sitä paitsi täällä on monia ihmisiä jotka tekee jatkuvasti TÄYSIN TURHIA ketjuja..
esim. ammattivalittaja...Itse en tee niitä turhaan vaan kysyn niissä aina jotain neuvoa/asiaa.
-Ap
[/quote]
Ai niin btw, mähän sanoin itsekin että ärsyttää itseäkin kun oon lyhyellä ajalla tehnyt niin monta aloitusta..-Ap
Ethän sä mitään aloitusviestissä kysellyt.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:42"]Ethän sä mitään aloitusviestissä kysellyt.
[/quote]
Niin siis tässä en kysellyt, mutta se oli kuitenkin asiaa. Eli en ollut vaan silleen "heii...menen paskalle" koska näitähän täältä löytyy. Halusin purkautua jonnekkin tätä ahdistusta.-Ap
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:13"]Syömishäiriöliiton keskusteluryhmästä syli:stä saattaa saada hyvää vertaistukea. Ja sitä tarvitsee pitkään parannuttuaankin. Sairastin vuosina 14-24 syömishäiriötä. olen nyt 34v. Nimim. entinen syömishäiriöinen
[/quote]
Olen mä siellä välillä käynyt. Pitää poikaystävälle sanoa jos nämä ajatukset vielä jatkuu..-Ap
[/quote]
Huomaa että välillä netissä rupeaa lukemaan näitä syömiöshäiriöisten palstoja ja ne meinaa viedä mukanaan..-Ap