Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tiedät, että autosi on premium?

Vierailija
22.03.2015 |

Onko autoni ns. premium, eli tasokas, kallis ja haluttu? Kaksi varmaa tunnistuskeinoa tulee tässä.

1. Jos kyseisen merkkisellä autolla ajaa aivan törkeää ylinopeutta tai muuten sikailee, sen merkki mainitaan tapausta koskevissa uutisissa. Jopa moneen kertaan.

2. Jokaisen palstan jokaisessa autokeskustelussa iso joukko kirjoittajia uhoaa, että auto on hirvittävän huono peniksen jatke, jonka ostaa ja jolla ajaa vain idiootti.

Kun nuo kaksi täyttyvät, voit olla ylpeä autostasi. Minä ainakin olen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun 10-v. pösöni on minulle premium. Olen ylpeä autostani. Se on hyvin huollettu, palvelee perhettäni antaumuksella ja on omin säästöin maksettu. Minua ei kiinnosta, mitä muut ajattelevat menopelistäni.

Vierailija
2/6 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajan Volvolla. Ehkä se on premium? En tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuollainen pikku kauppakassi, joka on vähän isommalla moottorilla, nahkapenkeillä, webasto-lämmittimellä, hands-free, ohjaustehostin tietenkin, peruutustutka, sävylasit, panoraamakatto. Mielestäni premium vaikka olikin normi perheautoa edullisempi.

Vierailija
4/6 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Ei iltapäivälehti kerro, että Fiat-mies kaahasi kaupungin keskustassa 120:tä. Mutta teepäs sama eräillä saksalaismerkeillä, niin merkki on ensin otsikossa ja sitten vielä kolmeen kertaan jutussa. Miksi?

Vierailija
5/6 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:35"]

Totta. Ei iltapäivälehti kerro, että Fiat-mies kaahasi kaupungin keskustassa 120:tä. Mutta teepäs sama eräillä saksalaismerkeillä, niin merkki on ensin otsikossa ja sitten vielä kolmeen kertaan jutussa. Miksi?

[/quote]

Koska niillä kaahataan eniten ja se varmaan vituttaa toimittajiakin. Tosin tuo Honda on yllätys tuolla.

Iltalehden tekemän selvityksen mukaan BMW:n jälkeen eniten kaahasivat Hondan (2,0), Mercedes-Benzin (2,2) ja Audin (2,3) kuljettajat.

Vierailija
6/6 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoni ulkopuolelta ei näe, että se on "premium", mutta papereista ja sisäpuolelta näkee. Ja tuntee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi