Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kahvin maku muuttunut?

Vierailija
13.01.2022 |

Ootteko muut huomannu samaa? Olen käyttänyt löfbergsin kahveja jo monta vuotta, ja se yhdistettynä kauramaitoon on ollut täydellinen makuelämys. Nyt jo muutaman kuukauden ajan kahvi on maistunut kitkerältä vaikka olisi laihaakin. Olen kokeillut ostaa uuden keittimen, keittää soodalla, keittää viinalla (väkiviinaetikalla), pestä astianpesuaineella koko vesisäiliön ja koneen, keittää kalkinpoistoaineella ja silti maistuu huonolta. Ihan kuin aromit jotenkin puuttuisi, vaikka olen juuri avannut uuden paketin ja säilyttänyt sitä peltipurkissa alkuperäisessä paketissa erillään muista. Olen kokeillut kaiken, joten täytyykö tässä nyt vaan hyväksyä se että kahvi on nykyään huonoa ja minun on jätettävä tämä Suomen kansallisjuoma pois elämästäni?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up up

Vierailija
42/47 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha lanka, mutta juuri ihmetellyt samaa asiaa. Ihan kuraa alkaa presidenttikin olemaan. Kitkerää ja yleensä ottaen pahan makuista. Onko pavut huonontuneet vai onko luomuviljely muuttanut makua? Toki valmistusprosessi on voinut muuttua tai sitten vaan vedetään kylmästi enemmän massia huonommalla laadulla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

alotus 3v  vanha jo silloin huomasivat  PÄTEE NYKYPÄIVÄNÄKIN  TODELLA HEIKKO LAATUISTA  suorrastaan paskaa. 

Vierailija
44/47 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta nousee ja kahvista tulee laimeata. Tätä se on nykyisin velkaSuomessa

Vierailija
45/47 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään hyviä vinkkejä pressakahvin korvaajaksi?

Vierailija
46/47 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuu laittamaan extraa, jos haluaa makua. Laihempaa kuin ennen.

Vierailija
47/47 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitkerältä maistuu nykyään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi