Onko kahvin maku muuttunut?
Ootteko muut huomannu samaa? Olen käyttänyt löfbergsin kahveja jo monta vuotta, ja se yhdistettynä kauramaitoon on ollut täydellinen makuelämys. Nyt jo muutaman kuukauden ajan kahvi on maistunut kitkerältä vaikka olisi laihaakin. Olen kokeillut ostaa uuden keittimen, keittää soodalla, keittää viinalla (väkiviinaetikalla), pestä astianpesuaineella koko vesisäiliön ja koneen, keittää kalkinpoistoaineella ja silti maistuu huonolta. Ihan kuin aromit jotenkin puuttuisi, vaikka olen juuri avannut uuden paketin ja säilyttänyt sitä peltipurkissa alkuperäisessä paketissa erillään muista. Olen kokeillut kaiken, joten täytyykö tässä nyt vaan hyväksyä se että kahvi on nykyään huonoa ja minun on jätettävä tämä Suomen kansallisjuoma pois elämästäni?
Kommentit (47)
Vanha lanka, mutta juuri ihmetellyt samaa asiaa. Ihan kuraa alkaa presidenttikin olemaan. Kitkerää ja yleensä ottaen pahan makuista. Onko pavut huonontuneet vai onko luomuviljely muuttanut makua? Toki valmistusprosessi on voinut muuttua tai sitten vaan vedetään kylmästi enemmän massia huonommalla laadulla.
alotus 3v vanha jo silloin huomasivat PÄTEE NYKYPÄIVÄNÄKIN TODELLA HEIKKO LAATUISTA suorrastaan paskaa.
Hinta nousee ja kahvista tulee laimeata. Tätä se on nykyisin velkaSuomessa
Onko kellään hyviä vinkkejä pressakahvin korvaajaksi?
Joutuu laittamaan extraa, jos haluaa makua. Laihempaa kuin ennen.
Up up