Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, ärsyttääkö sinua kun mieskollegat tulevat juttelemaan niitä näitä työpäivän aikana?

Vierailija
13.01.2022 |

Oletko vapaa/varattu ja vaikuttaako se ärsytyskynnykseen?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu olen, mutta ei ärsytä. Kivaa on.

Vierailija
2/17 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle miehenä on käynyt täysin päinvastoin. Naiskollegat tulevat juttelemaan niitä näitä, itse harvemmin aloitan keskusteluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää. Eikä parisuhdestatus vaikuta asiaan.

Vierailija
4/17 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää pääosin, koska työni on pääosin kirjoitustyötä, joka vaatii tiettyä rauhaa ja keskeytyksetöntä tilaa. Jos ajatus katkeilee jatkuvasti, on vaikea saada työtään tehdyksi.

Totta kai jos on oikeaa asiaa, niin saa keskeyttää, mutta turhanpäiväiset juttelijat hidastaa töiden tekemistä. Sillä, olenko vapaa vai varattu ei ole asian kannalta merkitystä.

Vierailija
5/17 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. Olen varattu. Kollegani ovat onneksi niin fiksuja, että eivät tuppaa jutustelemaan silloin kun pitää keskittyä töihin.

Vierailija
6/17 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun ne miehet jostain syystä liian usein ihastuvat minuun olisi kiva jutella niiden kanssa ihan kaveripohjalta.

Vierailija
7/17 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mieheni kanssa kotona etätöissä. Ärsyttää, kun hän tulee keskeyttämään.

Vierailija
8/17 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta onko vapaa tai varattu.

Sillä tottahan työpaikoilla jutellaan sekä miesten että naisten kanssa.

Itse jututan toisinaan erästä kohta elääkkeelle jääväää vahtimestaria useita kertoja viikossa ja olen nainen ja varattu ja suhteellisen nuori.

On vaan mukavaa jutella hänen kanssaan, pieni virksityshetki työstä lähtiessä tai päivälläkin joskun kun hänet näkee.

Vierailija
9/17 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. Puhun sekä miesten, että naisten kanssa töissä. Olin varattu tai en. Nuorempana, kun olin naimisissa. Paras kaverini töissä oli mies. Vein hänet monesti työpäivän päätteeksi juna-asemalle.

Vierailija
10/17 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. Parisuhde statuksella ei ole väliä töissä.

Vierailija
11/17 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, koska haluaisin oikeasti keskittyä töihini. Sitä paitsi sen mieskollegan läsnäolo houkuttelee huoneeseeni kaikki muutkin työntekijät (työpaikalla kahta miestä lukuunottamatta loput parikymmentä naisia), joten hyvästi keskittyminen. Joskus olen lopulta kiskaissut läppärin telakasta ja siirtynyt tekemään töitäni pukuhuoneen nurkkaan.

Vierailija
12/17 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. Olen ollut sinkku ja varattu.

Vierailija
13/17 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. Varattu olen, mutta tuskin enää kauaa. Kivahan se on jutella vähän työnteon lomassa, työpaikallani on mukavia ihmisiä. Erityisesti eräs poikkeuksellinen mies piristää aina päiviäni jutuillaan.

Vierailija
14/17 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää suunnattomasti sillä miehet ovat elämässäni yrittäneet raiskata, ampua aseella, kiduttaa jne. joten en luota enää kehenkään ukkeliin :(

Vierailija
15/17 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ärsytä. Varattu olen, mutta tuskin enää kauaa. Kivahan se on jutella vähän työnteon lomassa, työpaikallani on mukavia ihmisiä. Erityisesti eräs poikkeuksellinen mies piristää aina päiviäni jutuillaan.

Mainittakoon vielä, että parisuhdestatus ei vaikuta siihen, ärsyttääkö juttelu. Työpaikallamme myös istumme aika tiiviisti avokonttorissa, eli kukaan ei erikseen tule roikkumaan toisten huoneisiin tms. Liiallista juttelu ei ole, koska kaikki ovat kiireisiä työssään.

Vierailija
16/17 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, parisuhteessa tai ei, löpisijän sukupuolella ei väliä.

Vierailija
17/17 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työni on aika yksinäistä, että ihan kiva jutella välillä jonkun kanssa. Vielä ei ole kenestäkään rasitetta muodostunut. Varattu olen.