Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, joiden mielestä äitydessä ei ole mitään juhlimisen arvoista?

Vierailija
09.05.2015 |

Mikä saa sinut ajattelemaan näin? Oma syyni on se, etten pidä lasten hankkimista toivottavana tai hyvänä asiana vaan suurena julmuutena ja moraalisena vääryytenä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas ajattelen, että äitiys on vain normaalia toimintaa. Yhtä lailla voidaan juhlia johtavassa asemassa olijoita, tai kolhoosissa asujia, tai suurpeheen sisaruksia. Kaikki vaativat tiettyjä taitoja, mutta mikään ei ole ylitse muiden. Ei myöskään äitiys.

Vierailija
2/22 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitini ei kyllä Äiti nimeä ansaitse,mutta minä olen tehnyt niin hyvää työtä lasteni eteen, ja kasvattanut yksin maailman ihanimmat lapset, että olen yhdet kakkukahvit ansainnu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:39"]

Oma äitini ei kyllä Äiti nimeä ansaitse,mutta minä olen tehnyt niin hyvää työtä lasteni eteen, ja kasvattanut yksin maailman ihanimmat lapset, että olen yhdet kakkukahvit ansainnu

[/quote]

Miksi olet mielestäsi ansaittut kakkukahvit? -ap

Vierailija
4/22 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidit kantavat raskaan velvollisuutensa saada niitä lapsia.

Vierailija
5/22 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:39"]Oma äitini ei kyllä Äiti nimeä ansaitse,mutta minä olen tehnyt niin hyvää työtä lasteni eteen, ja kasvattanut yksin maailman ihanimmat lapset, että olen yhdet kakkukahvit ansainnu
[/quote]
Ei se isättömien penikoiden väkertäminen kenestäkään sankaria tee, päinvastoin. Ansaitsisit kahvisi siinä tapauksessa, että olisit ymmärtänyt ehkäisyn/abortin/adoption merkityksen riippuen siitä, missä vaiheessa sinä ihmisroska ymmärsit lisääntyneesi kissaemon moraalilla.

Vierailija
6/22 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haa, jo odotinkin, koska palstan vakio-velat alkavat tilittää, miten turhaa on viettää äitienpäivää... no, tehän sen hyvin tiedätte, miten yhdentekevää se on ;-DD No joo, TEIDÄN äitejänne ei ehkä kannatakaan juhlia, kun eivät ole älynneet teitä aikanaan abortoida!

Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista...

Vierailija
7/22 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:48"]

Äidit kantavat raskaan velvollisuutensa saada niitä lapsia.

[/quote]

Mikäs velvollisuus lapsensaaminen on? Onko tuo ihan lakiin merkitty?

Vierailija
8/22 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:33"]

Mikä saa sinut ajattelemaan näin? Oma syyni on se, etten pidä lasten hankkimista toivottavana tai hyvänä asiana vaan suurena julmuutena ja moraalisena vääryytenä.

[/quote]

On kai teitä, mutta ei riittävästi, että äitienpäivän juhlinnasta koskaa luovuttaisiin. Miksi sinusta lasten hankinta on julmaa ja moraalinen vääryys? Maahanmuuttajilla on Suomessa kurjaa ja huoltosuhde kääntyy ankeaksi, jos tänne ei synny lapsia.

T. eräs, jonka yksikään pomo ei ole juhlan arvoinen ja jolla on tärkeät sisko ja veli, mutta sitäkin enemmän juhlan arvoiset vanhemmat

Vierailija
9/22 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ihana äiti! Ja muistan häntä huomenna kuten lapsenikin minua.

Vierailija
10/22 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:08"]Haa, jo odotinkin, koska palstan vakio-velat alkavat tilittää, miten turhaa on viettää äitienpäivää... no, tehän sen hyvin tiedätte, miten yhdentekevää se on ;-DD No joo, TEIDÄN äitejänne ei ehkä kannatakaan juhlia, kun eivät ole älynneet teitä aikanaan abortoida!

Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista...
[/quote]
Miksi pitää olla vela kyetäkseen ymmärtämään huuhaa-juhlien tarpeettomuuden? Mielestäni myös syntymäpäivät ovat turhia, silti elän ja syntynytkin olen. Lapsilla toki eri, mutta minun puolesta kaikki juhlat joulusta lähtien voisi lopettaa aikuisten kesken. En myöskään vaalisi perinnettä lapsille, jos emme kuuluisi kirkkoon.

Vierailija
11/22 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitimyytti elää ja voi hyvin palstalla. Torakatkin lisääntyvät. Maapallo on jo nyt liikakansoitettu.

Vierailija
12/22 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh, mä en  jaksa tätä teinipaskaa. Menkää omille palstoillenne ja antakaa aikuisten olla rauhassa. En mäkään tunge jonnekin ylilaudalle, ei vois vähempää kiinnostaa. Miksi te tungette mammapalstalle?

Vierailija
13/22 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska elämässä ei saa olla juhlia, parasta on tasaisen tappava arki. Kannattaa etsiä kaikki negatiiviset puolet kaikesta, ei kannata antaa muidenkaan nauttia. Jos välttämättä tahtoo juhlia, niin kyllä juhlan aiheena täytyy olla vähintään Lähi-idän kriisien ratkaiseminen!

Vierailija
14/22 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:35"]

Minä taas ajattelen, että äitiys on vain normaalia toimintaa. Yhtä lailla voidaan juhlia johtavassa asemassa olijoita, tai kolhoosissa asujia, tai suurpeheen sisaruksia. Kaikki vaativat tiettyjä taitoja, mutta mikään ei ole ylitse muiden. Ei myöskään äitiys.

[/quote]

Itse päätit tulla äidiksi. Lapsesi ansaitsevat kakkukahvit, että ovat sinun halustasti syntyneet tähän maailmaan sinun armoillesi. :) Eikä ole provo, vaan olen tosissani.

Vierailija
15/22 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:35"]

[/quote]

Itse päätit tulla äidiksi. Lapsesi ansaitsevat kakkukahvit, että ovat sinun halustasti syntyneet tähän maailmaan sinun armoillesi. :) Eikä ole provo, vaan olen tosissani.

Vierailija
16/22 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

EDIT:

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:39"]

[/quote]

Väärä lainaus tuli aikaisemmin!!

Vierailija
17/22 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta yleensäkin kaikki hääpäivät, isänpäivät jne. ovat turhaa hössötystä. Samoin syntymäpäivät, niitä ei tarvitsisi juhlia/muistaa kuin lapsena..

Vierailija
18/22 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä juhlimista siinä on että on pyöräyttänyt muksun? Mun kissakin synnytti neljä pentua, mutta ei vaadi mitään jalustalle nostamista tai ihailua suorituksestaan. 

Vierailija
19/22 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:23"]

Mitä juhlimista siinä on että on pyöräyttänyt muksun? Mun kissakin synnytti neljä pentua, mutta ei vaadi mitään jalustalle nostamista tai ihailua suorituksestaan. 

[/quote]

Jos ajattelisit muurakin kuin nenän kaivamista ja pierujen haistelua, vois sullekin kenties valjeta, että äidin homma ei lopu siihen synntykseen, vaan se vasta alkaa siitä.

Vierailija
20/22 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:06"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:39"]Oma äitini ei kyllä Äiti nimeä ansaitse,mutta minä olen tehnyt niin hyvää työtä lasteni eteen, ja kasvattanut yksin maailman ihanimmat lapset, että olen yhdet kakkukahvit ansainnu
[/quote]
Ei se isättömien penikoiden väkertäminen kenestäkään sankaria tee, päinvastoin. Ansaitsisit kahvisi siinä tapauksessa, että olisit ymmärtänyt ehkäisyn/abortin/adoption merkityksen riippuen siitä, missä vaiheessa sinä ihmisroska ymmärsit lisääntyneesi kissaemon moraalilla.
[/quote]

Ketä kiinnostaa kaltaisesi solvailut?
Luuletko istuvasi jollain valtaistuimella, josta voit jakaa tuomioitasi toisille.