Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nelikymppinen punaviiniä nautiskeleva mies vastailee kysymyksiin

Vierailija
13.01.2022 |

Yhteisen hyvän puolesta.

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 29v nainen ja ollut sinkkuna nyt 3 vuotta. Jos olisit kymmenen vuotta nuorempi, millaista naista etsisit elämääsi, mistä etsisit häntä ja osaatko antaa vinkkejä miten miehen voi vielä löytää? Tinder ja baarit on koettu tuloksetta, ulkonäöltäni olen ainakin kohtuullinen (ei ylipainoa). 

Vierailija
82/87 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 29v nainen ja ollut sinkkuna nyt 3 vuotta. Jos olisit kymmenen vuotta nuorempi, millaista naista etsisit elämääsi, mistä etsisit häntä ja osaatko antaa vinkkejä miten miehen voi vielä löytää? Tinder ja baarit on koettu tuloksetta, ulkonäöltäni olen ainakin kohtuullinen (ei ylipainoa). 

Aikanaan tapasin tulevan vaimoni suunnilleen sinun iässäsi. Hän löytyi sattumalta tuttavapiirin kautta. Tätä suosittelen siksi.

Hyvä parisuhde perustuu siihen, että arvot kohtaavat ja on intohimoa ja arvostusta. Etsi jotain tälläistä. Varmasti olet kuullut nämä lätinät aiemminkin. Mutta ne ovat tärkeitä. Arvoihin ja arvostukseen oma avioliittonikin kaatui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikanaan tapasin tulevan vaimoni suunnilleen sinun iässäsi. Hän löytyi sattumalta tuttavapiirin kautta. Tätä suosittelen siksi.

Hyvä parisuhde perustuu siihen, että arvot kohtaavat ja on intohimoa ja arvostusta. Etsi jotain tälläistä. Varmasti olet kuullut nämä lätinät aiemminkin. Mutta ne ovat tärkeitä. Arvoihin ja arvostukseen oma avioliittonikin kaatui.

Tuttavia eikä kavereita ei löydy paljoa, mutta ehkä aloitan siis etsimällä heitä. Kiitos sanoistasi, on mukavaa että täällä tulee vastaan hyvääkin mieltä tuovia ketjuja <3

Vierailija
84/87 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monta lasillista menee illassa?

Pullo.

Vierailija
85/87 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen = 49?

Vierailija
86/87 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttavia eikä kavereita ei löydy paljoa, mutta ehkä aloitan siis etsimällä heitä. Kiitos sanoistasi, on mukavaa että täällä tulee vastaan hyvääkin mieltä tuovia ketjuja <3

Älä anna kankean tai kömpelön käytöksen alkuun häiritä. Niitä voi hioa, jos muuten mies on järkevä ja osoittaa kiintymystä…

Vierailija
87/87 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sammumispiste lähellä nyt?