Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko seksipalsta kuollut?

Vierailija
13.01.2022 |

Hiljaista on. Liekö kaikki sekstaamassa.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ollut jo jonkin aikaa aika yksitoikkoista ja yksipuolista kirjoittelua joka on osaltaan karkoittanut asiallisia ja monipuolisija keskustelijoita.

p.s. Stadin slangin sekstata tarkoittaa pussaamista.

Vierailija
2/32 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan täällä kirjoiteltu. Vähän toinen sävy,

mutta asiallisempi. Ihan hyvä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheet nyt aina kiertävät kehää. Tätä jaksaa seurata hetken ja sitten on pidettävä tauko että ehtii unohtaa aiheet.

Vierailija
4/32 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin pari yliaktiivista käy kirjoittelemassa joka ketjuun ja paskoo ne omannäköiseksi. 

Voi että kaipaan sitä aikaa, kun täälläkin oli viattomia aitoja kysymyksiä ja vastauksia. Nyt vain asenteellista agendaa, vänkäämistä ja mt-tapauksia.

Vierailija
5/32 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Samat aiheet kiertää jatkuvasti.

Vierailija
6/32 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Samat aiheet kiertää jatkuvasti.

Koska kirjoittajat on samat

Vierailija
7/32 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä nuo muutamat samasta aiheesta vänkääjät ärsyttää aidosti keskustelutaitoisempia, kun pari tyyppiä lopulta yrittää täyttää saman asian vääntämisellä liki kaikki ketjut, jotenkin hyväkin keskustelu monesti väännetään typeräksi vääntämiseksi vaikka siitä, saako nainen saada orgasmin vain kalulla vaiko muutenkin ja kun miehet ei muuta halua tehdä kuin nussia kunnes laukeavat. Tai sitten joku kalun pituus, josta joku virittää kymmeniä aloituksia, mikähän lie vinksahtanutkaan kun asia niin paljon kiehtoo että edes viitsii.

Onneksi täällä on hyviäkin keskustelijoita ja mielestäni myös hyviä aloituksia ja kysymyksiäkin, joista voi heti aistia että tässä on nyt joku oikeasti mieltä askarruttava kysymys johon aidosti halutaan perusteltuja mielipiteitä. Olisikin hyvä periaate keskusteluissa, perustella jotenkin kantansa jos kerran on pokkaa sanoa mielipiteensä jostakin asiasta. Pitäisikö tässä vuoden 2022 aikana yrittää kunkin skarpata ja pyrkiä osaltaan perusteltuihin kommenteihin, sellaisiin jotka saa lukijassa aikaan halun kertoa oma perusteltu mielipiteensä sen sijaan, että kommentoitaisiin ilkeästi tai vain juupas/eipäs, yrittäen ymmärtää myös muiden keskustelelijoiden kantoja asioihin? 

Vierailija
8/32 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian paljon valittamista. Ne, joilla menee hyvin, eivät kirjoita. Ehkä eivät edes lue tätä palstaa. Eikä tämä palsta kuvasta oikeaa elämää. Ei Suomessa seksi ole keskimäärin näin huonoa, minkä kuvan täältä saa.

Vierailija
9/32 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, sinusta on typerää keskustella vaikkapa just siitä , saakonainen orgasmin vain kalulla vai jotenkin muuten. No sepä ei

miehen suusta yllätäkkään.

Entä jos alkaisimme puhua siitä saako mies ylipäänsä naida ( kärjiistys ) nousisko siitäkin poru, "typeränä keskusteluna".

Olen huomannut, että täällä kärjistyy hyvin pahasti nainen  - mies asetelma, ja nimenomaan niin, että mie painaa alapeukkua hyvin herkästi jos nainen kirjoittaa. Hyvä esimerkki tänään tuosta kun nainen saoo saaneensa estolääkityksen tulehdukseen. 2 tuntia pitäisi odotella ennen yhdyntää, mutta se ei käynyt jollekin, vaikka sairaus kyseessä. Vain yksi pieni esimerkki. Tuo osaltaan toki provosoi sitten naisia harmistuneena kirjoittamaan , että "mies haluaa vain panna". Eikö?

Ja oma lukunsa on ne muutamat miehet, jotak dissaavat aina naista  tyyliin, " mene pois hullu ja ketään ei kiinnosta sun ajatukset"; Siinä vasta onkin hyvä kesksutelija, joka "tuo uutta näkökulmaa" keskusteluun.

Ei suinkaan kaikkien tarvitse olla samaa mieltä, toista voi silti edes yrittää kunnioittaa. Varsinkin kuten ennen, mies naista.

Vierailija
10/32 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, sinusta on typerää keskustella vaikkapa just siitä , saakonainen orgasmin vain kalulla vai jotenkin muuten. No sepä ei

miehen suusta yllätäkkään.

Entä jos alkaisimme puhua siitä saako mies ylipäänsä naida ( kärjiistys ) nousisko siitäkin poru, "typeränä keskusteluna".

Olen huomannut, että täällä kärjistyy hyvin pahasti nainen  - mies asetelma, ja nimenomaan niin, että mie painaa alapeukkua hyvin herkästi jos nainen kirjoittaa. Hyvä esimerkki tänään tuosta kun nainen saoo saaneensa estolääkityksen tulehdukseen. 2 tuntia pitäisi odotella ennen yhdyntää, mutta se ei käynyt jollekin, vaikka sairaus kyseessä. Vain yksi pieni esimerkki. Tuo osaltaan toki provosoi sitten naisia harmistuneena kirjoittamaan , että "mies haluaa vain panna". Eikö?

Ja oma lukunsa on ne muutamat miehet, jotak dissaavat aina naista  tyyliin, " mene pois hullu ja ketään ei kiinnosta sun ajatukset"; Siinä vasta onkin hyvä kesksutelija, joka "tuo uutta näkökulmaa" keskusteluun.

Ei suinkaan kaikkien tarvitse olla samaa mieltä, toista voi silti edes yrittää kunnioittaa. Varsinkin kuten ennen, mies naista.

Hyvä kun tulit itse esille tässä kohtaa. Jostain päättelit että olisin mies. No osuit oikeaan, kai sekin sitten kirjoitustyylistä tulee esiin tai olet tunnistanut joitakin muita kirjoituksiani. Ei ole lainkaan typerää keskustella aiheesta saako nainen orgasmin vain kalulla tai muuten, mutta sen tarjoaminen joka väliin ilman kunnon perusteluja alkaa olla jo sillä rajalla. Tai se tuo mielikuvan hiukan näköalattomasta ja tahallaan kärjistävästä ihmisestä. Join syy siihen kin että ajattelet noin, täytyy olla ja toivon todellakin että sinulle annetaan nautintoja muullakin tavalla kuin vain yrittämällä kalulla panna tyytyväiseksi.

Itse olen hyvinkin orgasmi- ja nautintokeskeinen, sillä tavalla että haluan tarjota molempia kumppanilleni paljon. Erilailla tuotettuna ja kumppanini omia haluja huomioiden. Käytän siihen sormia, kieltä, huulia, leluja, kaluani ja välillä pelkkää mielikuvitusta saaden naiseni hoitamaan itsensä perille ihan omatoimisesti. Nautin siitä henkisellä tasolla jopa enemmän kuin omista orgasmeistani, joskin kunnolla tyydytettyyn naiseen on aivan ihana laueta lopulta ja jos kaikki tähdet sattuu oikeaan asentoon, voi saada naisenkin tulemaan vielä kerran samalla hetkellä. Naisen orgasmeihin ei vaan ikinä näytä kyllästyvän, riippumatta siitä miten ne on saatu aikaan.

En ole millään lailla arvostelemassa, ellei orgasmi naisellani onnistu yhdynnän aikana, toivoisin niin käyvän mutta en pety ellei niin käy, koska nainen voi saavuttaa orgasmin niin monella tavalla että olen jopa kateellinen siitä kyvystä, minä kun osaan laueta vain suoraan kaluuni kohdistuvasta stimulaatiosta, onneksi kuitenkin monella tavalla tehdystä.

Itse yritän pysytellä keskustelupalstalla niin, etten arvostelisi ketään tai mielipiteitään. Joskus niin joutuu kuitenkin hiukan tekemään, jotta saa itsensä ymmärretyksi. Sinua taisin hiukan kommentissani vastoin tapojani arvostella, mutta mielestäni sekin oli rakentavaa palautetta, koska samalla toin yleisemmällä tasolla esiin että kannattaisi perustella kommenttejaan enemmän. Ehkä vähän vähemmän yleistävästi ja pienemmällä kiihkolla vaikka asia olisikin itsellesi henkilökohtaisella tasolla tosi tärkeä.

Täällä on tosi paljon järkevästi kirjoittavia miehiä, jotka kyllä tuo esille vaikkapa sen että haluavt nautintoa tuottaa naiselle muutenkin kuin yhdynnällä. Samalla kun yleistät mielipiteesi koskemaan suurin piirtein kaikkia miehiä, tavallaan ehkä tahtomattasikin loukkaat niitä jotka eivät sellaista vähemmistö miehistä edusta, jotka kuvittelee saavansa naiset tyydytettyä pelkällä kalullaan.

Mieluusti lukisin sinun kirjoittamana, miten toivoisit naisia yritettävän tyydyttää ja antavan omalla kohdallasi toimivia vinkkejä miehille, jotta osaisivat sitten käyttää naistensa kanssa toimivampia konsteja. Jos haluat saada yläpeukkuja, uskon että niitä tulee helpommin antamalla hyviä vinkkejä kuin arvostelemalla miehiä. Yksikin mies, joka oppii antamaan naiselleen edes jollakin tavalla orgasmin, on aina voitto kun puhutaan parisuhteiden seksielämän tyydyttävyydestä ja samalla tuetaan parisuhteen jatkuvuuttakin.

Eli jos haluat oikeasti vaikuttaa, tee se positiivisesti antamalla neuvoja parempaan seksielämään pääsystä. Jos oikein hyvin käy, saatat löytää vielä joskus edestäsi miehen joka käyttää sinuun omia vinkkejäsi.

Vierailija
11/32 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla on jo sellainen mies, joka antaa minulle päivittäin paljon erilaisia orgasmeja...ja meillä hyvin intohimoinen suhde. Ja pitkä.

En kirjoitakkaan omasta puolestani, vaan niiden onnettomien naisten, jotka kirjoittavat täällä kuinka mies ei mitenkään heitä huomioi, eikä tyydytä kuin itsensä, VAIKKA se naine olis oikeasti ilmaissut sanoin ja teoin miten itse haluaisi. Liian monta tapausta näin olen lukenut.

Jos se sitten tympii joitain miehiä, se on ikävä juttu.

Ja sitten, arvostelemalla miehiä..noh mites noista em miehistä pitäisi puhua?

Entä kuinka miehet puhuvat naisista? Pilluina, panoina, hoitoina, haisevina, keski-ikäisinä av mammoina, messuhalleina, valaina, ties minä.

Luulen olevani siinä kuitenkin oikeassa, että puhetyyli naisista on huonoa. Haluavatko nemiehet pönkittää omaa arvoaan vai kuinka?

kiiti sulle kuitenkin , ihan hyvä oli sun kirjoitus, ja jopa sovitteleva. Mutta niin oli minunkin!

Vierailija
12/32 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä ovat nuo kaksi edellistä viestiä aivan toistensa vastakohtia jos sovittelevuutta tarkastellaan. Mistä muuten tietää, peukuttaako viestejä mies vai nainen?

Vierailija
13/32 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama näköjään mitä tänne nainen kirjoittaa; miehet vetää yhtäköyttä.

Vierailija
14/32 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama näköjään mitä tänne nainen kirjoittaa; miehet vetää yhtäköyttä.[/

Kirjoitelkaa vaan naiset -please - ihania, kivoja

olette .

Vierailija
15/32 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan yhtä lailla noita sun viestejä alapeukuttaa naisetkin, mm. minä. Ei tuollaista riivinrautaa jaksa kukaan.

Vierailija
16/32 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan yhtä lailla noita sun viestejä alapeukuttaa naisetkin, mm. minä. Ei tuollaista riivinrautaa jaksa kukaan.

Miehet ovat  miesten puolella, ja niin ovat hyväksyntää hakevat naisetkin.

Vierailija
17/32 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sekin mahdollista, että kateelliset naiset kirjoittavat, tai miehet yhtähyvin.

Vierailija
18/32 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vänkääjät ärsyttää. Lisäksi on aika vähän jengiä. Kun tekee jonkun avauksen, ei siihen välttämättä tule juuri yhtään vastauksia. Olis kiva jos olis vähän vilkkaampaa. Eipä sitä itsekään osaa moneen aloitukseen sanoa mitään, jos itsellä on ihan eri tilanne kuin kirjoittajalla.

Vierailija
19/32 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vänkääjät ärsyttää. Lisäksi on aika vähän jengiä. Kun tekee jonkun avauksen, ei siihen välttämättä tule juuri yhtään vastauksia. Olis kiva jos olis vähän vilkkaampaa. Eipä sitä itsekään osaa moneen aloitukseen sanoa mitään, jos itsellä on ihan eri tilanne kuin kirjoittajalla.

Eli vänkääjät ovat naisia, jotka millään tavoin arvostelevat  miestä.

Naisia taas saa arvostella yhtenä rymänä ilman mitään = lahnat, valaat, ämpärit yms. Yhteisnimikkeellä.

Vierailija
20/32 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli vänkääjät ovat naisia, jotka millään tavoin arvostelevat  miestä.

Naisia taas saa arvostella yhtenä rymänä ilman mitään = lahnat, valaat, ämpärit yms. Yhteisnimikkeellä.

No minä olen kyllä nainen, joka tuon kirjoitti. Eikä ole tapana arvostella ketään asiattomasti.