Miksi YLEN vaalitentissä eivät ole VKK, Piraatit, Kristallipuolue, Kommarit jne??
Eivät kaikki äänestä kok, sdp, kepu, ps, virh, vaz.
Kommentit (17)
Mä aion ihan protestina äänestää VKK:ta.
On muuten kommarit ainakin mukana YLEn vaalitentissä, itselläni eräs jopa mätsäsi omiin vastauksiini. Oletko varma että omalla alueellasi on kyseisten puolueiden edustajia?
On siellä pienpuoluetentti tulossa. Tiistaina muistaakseni.
Vaalitentit ja pienpuoluetentit on aina olleet erikseen. Jos siellä tentissä olisi 20 edustajaa, niin joko kukaan ei ehtisi sanoa mitään tai se tentti kestäisi viisi tuntia.
Ehkä näille pikkupuolueille tulee oma tenttinsä. Nyt jopa hallituspuolue RKP puuttui tuosta isompien tentistä.
Ensi tiistaina on pienpuolueitten tentti. Silloin kuullankiin pelkkää asiaa, kun Ano on äänessä.
Vierailija kirjoitti:
On muuten kommarit ainakin mukana YLEn vaalitentissä, itselläni eräs jopa mätsäsi omiin vastauksiini. Oletko varma että omalla alueellasi on kyseisten puolueiden edustajia?
Niin siis YLEn vaalikone. Mutta näkisin joka tapauksessa itse ehdokkaan osaavan paremmin sanoa mitä asioita ajaa tietyllä alueella, kuin yksi edustaja, joka tietää vain omasta alueestaan.
Oli siellä VKK ainakin, suositteli mulle jotain sen ehdokasta.
Iiris ja Ano ovat yhtä luotettavia. Ääripäiden hörhöt kilpailevat keskenään epäluotettavuudessa.
Ei ollut Anolla rohkeutta lähteä Ylen pienpuoluetenttiin.
Kriitikko kirjoitti:
Ei ollut Anolla rohkeutta lähteä Ylen pienpuoluetenttiin.
Ehkä Anolla on korona?
Ano ei kehdannut lähteä, ujous iski.
Olisi puhuakin pitänyt.
Oikeesti Ano ei osallistu? Huutista!
Ano on paitsi idiootti, niin myös pelkuri ja vätys. Tony Halme olisi antanut isän kädestä ja vetänyt turhan jätkän vessanpöntöstä alas.
Joutavia roskapuolueita on turha kutsua mölisemään. Kommunistista puoluetta taasen ei ole.
Taattua myötähäpeä huumoria silloin tiedossa. Varsinaisia asiantuntijoita ja näitä joku äänestää. Ahahahahaa ja töks töks, yhden asian luulen tietäväni ja jankkaan siitä. Näillä Suomi nousuun vai oliko se konkurssiin...
Huumoripuolueilla on olematon kannatus.