Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koko ajan uusia oireita, mikä mua vaivaa?

Vierailija
09.05.2015 |

Kipu tississä on jatkunut jo joitakin päiviä, eilen alkoi virtsaamisen jälkeinen kirvely, tänään tuli toinen pohje kipeäksi. Selkä on myös jumissa. Eli onko mulla siis samanaikaisesti rintasyöpä, virtsatieinfektio, veritulppa ja välilevynpullistuma? Hermot menee!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan alkavaa tai vähäisillä oireilla päällä olevaa flunssaa. Sopisi hyvin lihassärkyjen syyksi, tosin ei selitä virtsajuttua.

Vierailija
2/9 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan myös allerginen nuha ja hirveä rättiväsymys ovat vaivanneet jo viikon päivät. En mielestäni edes tarkkaile itseäni liikaa, jotta nämä oireet voisivat olla kuvitelmaa. Joka päivä tulee joku uusi huoli. En jaksaisi enää. Mitä ihmettä sanon lääkäriaikaa varatessa? "Hei, toinen tissi on arka, toisessa pohkeessa on ehkä tulppa, tarvitsen reseptin allergialääkkeisiin, epäilen virtsatieinfektiota tarvitsen myös pissakoelähetteen, selkäni on ehkä paskana ja tämän lisäksi olen todella väsynyt ja uupunut koko ajan ehkä kilpirauhasarvotkin olisi hyvä tarkistaa?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
4/9 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä menisi lääkäriin vain pari päivää jatkuneiden oireiden takia. Jos ne kuitenkin ovat ilmeisesti aika lieviä.

Vierailija
5/9 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana

Vierailija
6/9 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 19:59"]Tosiaan myös allerginen nuha ja hirveä rättiväsymys ovat vaivanneet jo viikon päivät. En mielestäni edes tarkkaile itseäni liikaa, jotta nämä oireet voisivat olla kuvitelmaa. Joka päivä tulee joku uusi huoli. En jaksaisi enää. Mitä ihmettä sanon lääkäriaikaa varatessa? "Hei, toinen tissi on arka, toisessa pohkeessa on ehkä tulppa, tarvitsen reseptin allergialääkkeisiin, epäilen virtsatieinfektiota tarvitsen myös pissakoelähetteen, selkäni on ehkä paskana ja tämän lisäksi olen todella väsynyt ja uupunut koko ajan ehkä kilpirauhasarvotkin olisi hyvä tarkistaa?"
[/quote]

No ehkä lääkäri tykkää, että saa itse tehdä työnsä eikä että potilas tulee kertomaan omat diagnoosinsa ja miten niitä pitäisi hoitaa...

Vierailija
7/9 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan kuukautiset tulossa plus flunssa, mutten ole lääkäri tai edes poppamies.

Vierailija
8/9 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp 24/29 vois olla tosiaan menkatkin. Huolestuttaa tuo pohje tällä hetkellä eniten. Menisipä ohi itsestään. Ap

Vierailija
9/9 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaako lähteä kävelylle tuon pohkeen kanssa? Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi