Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka asutte kaukana vanhemmistanne....

Vierailija
09.05.2015 |

...kuinka usein käytte kotona vanhempien luona? Kuinka pitkä on välimatka? Kuinka vanhoja olette, onko perhettä?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välimatkaa 370km. Kyläilen 1-3 krt vuodessa. Olen 28. Perheeseeni kuuluu itseni lisäksi puolisoni joka on joka vierailulla mukana.

Vierailija
2/22 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välimatka 400km. Olen 29-vuotias, kesällä tulee käytyä ainakin kerran kuussa, talvella ehkä kerran kahdessa kuussa. Miehen kanssa kuljetaan ja autolla mennään, hänen vanhemmat asuu samalla paikkakunnalla :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2700 km. Käyn pari kertaa vuodessa. 28 ei perhettä

Vierailija
4/22 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 400km. Joulu- ja kesälomat olen äidin luona :) Muuten ei rahat riitä mennä käymään. n23 ei omaa perhettä

Vierailija
5/22 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

500km. Käyn vanhempien luona noin 3 kertaa vuodessa, joskus 4 kertaa. Lapset tapaavat sairastella paljon ja harmittavaisen usein ovat sairastuneet juuri ennen matkalle lähtöä, joten joskus olen päässyt näkemään vanhempiani vain kerran vuodessa.

Vierailija
6/22 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välimatka Lontoo-Helsinki, minä olen 28-vuotias. Mukana matkustaa aina lapsi ja yleensä myös mies. Yhteensä vuodesta ollaan Suomessa 1,5-3 kuukautta. Kesällä ollaan aina pitkään vanhempieni luona ja matkustellaan myös ympäri Suomea, tänä vuonna ollaan siellä juhannuksesta heinäkuun loppuun. Lisäksi sitten joulun kieppeillä ollaan viikko tai pari. Ja syksyllä ja keväällä saatetaan käväistä alle viikon reissut jos löytyy halpoja lentoja.

Vierailija
7/22 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välimatkaa löytyy reilu 15 000km että kyläillään vain kerran vuodessa. Yleensä joulun aikaan pidempi pätkä, noin kuukausi, niin päästään katsomaan lunta. Välillä myös vuosia jollon vanhemmat tulee tänne, lentomatka on vaan heille aika raskas.
Minä olen 33, miehen ja kahden lapden kanssa matkustetaan.

Vierailija
8/22 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 19:22"]Välimatkaa 370km. Kyläilen 1-3 krt vuodessa. Olen 28. Perheeseeni kuuluu itseni lisäksi puolisoni joka on joka vierailulla mukana.
[/quote]
Lähes sama välimatka ja ikä, sama perhekokoonpano. Käydään ehkä kerran kuussa tai kahdessa. Miehen vanhemmat samalla paikkakunnalla, molemmat hoituu samalla reissulla. Autolla mennään.

Vierailija
9/22 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 19:31"]

Välimatka Lontoo-Helsinki, minä olen 28-vuotias. Mukana matkustaa aina lapsi ja yleensä myös mies. Yhteensä vuodesta ollaan Suomessa 1,5-3 kuukautta. Kesällä ollaan aina pitkään vanhempieni luona ja matkustellaan myös ympäri Suomea, tänä vuonna ollaan siellä juhannuksesta heinäkuun loppuun. Lisäksi sitten joulun kieppeillä ollaan viikko tai pari. Ja syksyllä ja keväällä saatetaan käväistä alle viikon reissut jos löytyy halpoja lentoja.

[/quote]

Onpa teillä paljon lomapäiviä!

Vierailija
10/22 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 36, lapset 10 & 8.
Välimatka on Oulu-Helsinki. Jouluna ollaan siellä aina pari viikkoa ja kesällä myös. Sitten aina välillä metsästellään halpoja lentoja ja saatetaan siellä ihan viikonloppunakin vaan nopeasti kävästä. Isovanhemmat käy myös täällä. Melkein joka kuukausi kyllä nähdään.

Vierailija
11/22 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välimatkaa neljä ja puoli sataa kilometriä. Soittelen viikottain, mutta käymme noin pari kertaa vuodessa. Ikä meillä viisissäkymmenissä, kaksi teiniä lasta.

Vierailija
12/22 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 19:39"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 19:31"]

[/quote]

Onpa teillä paljon lomapäiviä!
[/quote]

En ole vielä töissä vaan lapsen kanssa kotona :) Ja kuten sanoin, mies on yleensä mukana. Kesän pidemmälle reissulle hän tulee usein parisen viikkoa myöhemmin ja lyhyemmille reissuille ei aina ehdi mukaan.

Vierailija
13/22 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko tämä nyt sitten kaukana, välimatkaa 350 km. Käyn n. 5-6 krt vuodessa, koska vanhempani maksavat junamatkat. Omilla rahoillani kävisin ehkä 2-3 kertaa vuodessa, olen köyhä opiskelija. Olen 25-vuotias ja minulla on avopuoliso, hän on mukana n. 3 krt vuodessa. Vanhempani myös vierailevat täällä muutaman kuuukauden välein.

Vierailija
14/22 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini luona käyn miehen ja lapsen kans 4-6 kertaa vuodessa, äiti myös käy meidän luona 4-6 kertaa. Välimatkaa meillä 500km.
Isäni luona käymme kerran tai kahdesti vuodessa, isä käy täällä yleensä aina jouluna. Välimatkaa parituhatta kilometriä.

Vierailija
15/22 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilometrejä on tuhansia. Käyn Suomessa 2-4 kertaa vuodessa, yhteensä 3-5 viikkoa, joko yksin tai pariskuntana.

Vierailija
16/22 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta tuhatta kilsaa ihanien vanhempien ja mun välissä, oon Suomessa yleensä yhen pitkän pätkän sillon ku mulla on kesäloma opiskeluista eli kesä-elokuu. Melkeen kolmisen kuukautta yhteensä♥ En malta oottaa! Ja jouluna oon pikkupätkän kans, yleensä alle viikon.
Lisäksi vanhemmat käy täällä muutaman kerran vuodessa ja siskot kans. Ikää on 21.

Vierailija
17/22 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 450km, pyrin käymään noin neljä kertaa vuodessa. Perheeseen kuuluu avopuoliso ja kaksi kissaa ja yleensä yhdessä matkustetaan, kissat lähtee mukaan jos pystytään olemaan pitempi aika,muuten hoidossa muualla. Autolla mennään ja opiskelijoita ollaan molemmat.

Vierailija
18/22 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

300 km, käydään noin kerran 1-2 kuukaudessa. Miehen vanhemmilla noin 3-4 kertaa vuodessa.

Vierailija
19/22 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan yli 500 kilometrin päässä molempien vanhemmista. Käydään kylässä vähintään pari kertaa vuodessa... joskus kolme, neljäkin kertaa. Ollaan sit vierailulla yleensä vähintään viikko. Kesällä saatetaan olla kolmekin viikoa ja tavataan siinä samalla muitakin sukulaisia mm. lapset näkevät silloin paljon serkkujaan. Vanhempamme käyvät myös meillä n. 1-3 kertaa vuodessa muutaman päivän reissun. Ja siis lapsia meillä on kolme.

Vierailija
20/22 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin tulee käytyä. Syynä on isän käytös minua (ja myös lastani) kohtaan. Miehelle on mukava. Aina kun mennään heille, isä tosiaan piilov*ttuilee jatkuvasti ja muutenkin on ilkeä. Hauskaa on se että hän viesteissä ja puhelimessa on ihan erilainen, mutta tavattaessa täysi vastakohta. Äitiä näen enemmän, käydään kahvilla ym.

Asutaan 60 kilometrin päässä ja asun tyttäreni (5V) sekä hänen isänsä eli mieheni kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä