Kerro epämääräisin vihjein kaupungistasi ja arvaa missä muut asuvat
Arvaa missä kaupungissa kirjoittaja asuu.
Itse asun surkeassa tuppukylässä. Ikinä ei tapahdu mitään. Ei siis ikinä. Tästä suuresta tylsyydestä on merkkinä patsas joka pystytettiin 1979 muistoksi siitä, että kylässä oli ollut myrsky. For real...
Missä itä-suomalaisessa tuppukylässä asun?
Kommentit (677)
Kaupungin kirkko kruunattu Suomen rumimmaksi
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:33"]
Tyly kaupunki.
[/quote]
Forssa?
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:11"]Siis lainaukseni onnistui näinkin hyvin.
Lappeenranta: pikku juna ja hiekkalinna, kolme keskustaa ja AP:n kaupungin naapuri.
[/quote]
Jep. Hyvä, joku keksi oikean vastauksen. ;-)
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 19:41"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 19:38"]Minun kaupunkini halki kulkee saman niminen joki, kuin itse kaupunki. Kaupungissa on lentokenttä. Tänne avattiin joku aika sitten Suomen ensimmäinen eräs paikka, jonka perustajat ovat kaikkien tuntemia.
[/quote]. Ii
[/quote]
vai seinäjoki?
Meidän kaupungissa on kaksi juna-asemaa.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:55"]Meidän kaupungissa on kaksi juna-asemaa.
[/quote]
Niin meilläkin Akaassa :)
Tyly kaupunki, sen on aivan pakko olla Kouvola!
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:59"]Kaljapanimo
[/quote]
Niin meilläkin Akaassa :)
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 17:29"]
Tämän kaupungin tunnusmerkki on pissaava pikkupoika.
[/quote]Tampere
Täällä oli aiemmin nainen joka värjäsi naamansa hammastahnalla.
Kaupungin suurin työllistäjä on jenkkifirma ja joka kesän joka torstai on iltatori, jossa on usein nimekkäitäkin esiintyjiä. Tänä vuonna kauden starttaa siltsu.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 19:12"]
HuuHaan mielestä kotipaikkakunnalleni menee pitkospuinen tie :)
[/quote]
No hyvänen aika, pitkospuinen tie TYRNÄVÄlle vie, ja aikaan entiseen:)
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:13"]
Tämä kylä on varmaan tunnetuin poikakodistaan. Sijaitsee joen varrella.
[/quote]
Muhos, Pohjolan poikakoti.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 22:04"]
Kaupungin suurin työllistäjä on jenkkifirma ja joka kesän joka torstai on iltatori, jossa on usein nimekkäitäkin esiintyjiä. Tänä vuonna kauden starttaa siltsu.
[/quote]
Salo
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:22"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 19:38"]
Minun kaupunkini halki kulkee saman niminen joki, kuin itse kaupunki. Kaupungissa on lentokenttä. Tänne avattiin joku aika sitten Suomen ensimmäinen eräs paikka, jonka perustajat ovat kaikkien tuntemia.
[/quote]
Seinäjoki, (duudsonit activity park?)
[/quote]
Oikein!
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 20:27"]Täällä siltaa ylittäessä kosketaan varvasta.
[/quote]
Tampere
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:18"]
Tääl sanotaan et pesuvati on pesufati.
[/quote]
Tietenkin vanhasta vitsistä tuttu Vorssa, jnksa murteessa ainoa äffällinen sana on fati:)
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:44"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 21:42"]Ollaan moottoritien varrella, käymme usein vistalla ja meillä on hiihtiputki [/quote] paimio ;( Onko paimio muuten oikeasti täynnä narkkareita vai olenko vaan huonolla tuurilla näihin kaikkiin törmännyt?
[/quote]Oikein, en tiedä narkkareista, lehdessä joskus juttua nuorison kannabis-ringeistä, jotain juttua kuullut muistakin, mut eivät ole mua häirinneet.