Mitä ihan tavallisia syötäviä inhoat?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliivit. :D Siis millainen hullu niistä pitää?! :D
Tulee mieleen sellainen itsestään liikoja kuvitteleva, elitistinen nainen. Just sellainen, joka lukee kirjoja ja juo viiniä ja, ah, rakastaa kulttuuria.
Voi ei :D olen tuo joka vastasi "minä 😂👋" ja olen työtön epävakaa masentunut lukihäiriöinen perus talliainen jonka itsetunto on pyöreä nolla. En tykkää viinistä. Kirjoja haluaisin lukea mutta en oikein pysty siihen. Oliivit on herkullisia.
Minä taas tykkään viineistä, kirjoista ja AH😆rakastan kulttuuria.
Mutta en siedä oliiveja...
En myöskään kuvittele itsestäni liikoja, satun vain pitämään mainituista asioista koska...No, toinen tykkää käsitöistä, autoilusta, urheilusta.
Enkä ole alkuunkaan varakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliivit. :D Siis millainen hullu niistä pitää?! :D
Tulee mieleen sellainen itsestään liikoja kuvitteleva, elitistinen nainen. Just sellainen, joka lukee kirjoja ja juo viiniä ja, ah, rakastaa kulttuuria.
Erikoinen mielikuvat todella. Etelä-Euroopassa syödään oliiveita olematta sen kummempi kuin vaikka ihan talonjussi ja duunari, kaikki syövät eikä ole mitenkään kulttuuria ja hienostelua.
Luulenpa että oliiveja vihaavat eivät ole ikinä kunnon oliiveja maistaneetkaan, vaan heidän inhonsa on syntynyt niistä mustista kumirenkaista, joita pizzeriat nimittävät oliiveiksi. Oikeat oliivit ovat pulleita ja mehukkaita, väriltään vihreitä, mustia tai violetteja. Herkkua!
Minusta vastenmielisiä ovat:
Puolukkahillo
Nutella
Melkein kaikki suklaapatukat
Monet karkit
Punajuuri
Soijarouhe
Nyhtökaura
Härkäpapuvalmisteet
Vege"juustot"
Mokkapalat
Kakut joissa on hilloa, moussea, liikaa kermavaahtoa, liian makea kuorrute, yms
Marjan makuiset jäätelöt
Suolakurkut
Aidot italialaiset pizzat (tyyliin ainoa täyte on tomaattikastike ja jos tilaa lisätäytteeksi esim salamia niin sitä on ehkä kolme palaa pizzassa eli ei maistu miltään)
Mitäs vielä...no ainakin suurin osa pastaruuista. Pasta maistuu pahalta ja on vain jauhoja, epäterveellistä. Täysjyväpasta on vielä kuvottavamman makuista
Juustokakkujen keksimurupohja. Yäääk, ei voi syödä. Paistettu kakkupohja on paljon parempi juustokakuissa.
Ihmettelen miten kukaan voi syödä kanaa.
Banaani, appelsiini, maksalaatikko
Punainen liha. Possu menettelee jos se on tehty oikein. Syön pääasiassa kanaa eri muodoissa.