Mitä ihan tavallisia syötäviä inhoat?
Kommentit (69)
Eri asioiden yhdistäminen esim. leipä + jogurtti tai jäätelö + mansikat. Syön mieluummin erikseen ne.
Pinaattikeitto ja kananmuna on kauhea yhdistelmä. En myöskään ymmärrä miksi pitää sotkea lämpimään mutakakkuun jääkylmää vaniljajäätelöä.
Ketsuppi ja tomaattipyre. Mutta tuoreista tomaateista pidän.
Kahvikoiden kuiviksi känkkynöiksi paistetut kanelipullat. Pullan kuuluu olla ilmavaa ja pehmeää!
Vierailija kirjoitti:
Oliivit. :D Siis millainen hullu niistä pitää?! :D
Minä 😂👋
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen sellainen itsestään liikoja kuvitteleva, elitistinen nainen. Just sellainen, joka lukee kirjoja ja juo viiniä ja, ah, rakastaa kulttuuria.
Vierailija kirjoitti:
Kahvikoiden kuiviksi känkkynöiksi paistetut kanelipullat. Pullan kuuluu olla ilmavaa ja pehmeää!
*kahviloiden
Kalapuikot! Ehdottomasti.. ne on joko liian löllöjä, kuivia, mauttomia, liian taikinaisia, kumimaisis tms.
kommunisteja ne on sitkeitä ja maistuvat eltaantuneelle sekä haisevat paistettaessa.
Salmiakkia ja lakritsia, en vaan saa noita menemään alas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen sellainen itsestään liikoja kuvitteleva, elitistinen nainen. Just sellainen, joka lukee kirjoja ja juo viiniä ja, ah, rakastaa kulttuuria.
Voi ei :D olen tuo joka vastasi "minä 😂👋" ja olen työtön epävakaa masentunut lukihäiriöinen perus talliainen jonka itsetunto on pyöreä nolla. En tykkää viinistä. Kirjoja haluaisin lukea mutta en oikein pysty siihen. Oliivit on herkullisia.
Katkaravut, pinaatti- ja veriletut, raejuusto - yök. Ne tuli ensimmäisenä mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen mielikuvat todella. Etelä-Euroopassa syödään oliiveita olematta sen kummempi kuin vaikka ihan talonjussi ja duunari, kaikki syövät eikä ole mitenkään kulttuuria ja hienostelua.
Banaanit, maito ja liikaa tuoreelta maidolta maistuvat maitotuotteet (edam, kermajuustot yms.), ruisleipä.
Voileivät. Tykkään hyvästä leivästä mutta en tykkää tippaakaan voileivistä joihin mätetään ensin jotain kaameaa keijua tai vastaavaa margariinia (yäk) ja kinkkua juustoa salaatinlehtiä tomaattia kurkkua avocadoa (yäk). Kaameita. Syön leivän leipänä, ei siihen tarvita päälle kiloa päällysteitä. Suomipitsat sama juttu, liikaa räkää päällä.
Perunamuussi
Pelkkä Tomaatti
Juusto
Kala
Leikkeleet
Ylimakeita makeispatukoita (Mars, nykyinen Tupla jne)