Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

näkeekö ketkä kaikki katsovat mun instagram-profiilia?

Vierailija
13.01.2022 |

niin, näkeekö ketkä kaikki katsovat mun instagram-profiilia? Siis niin seuraajista kuin myös ei-seuraajista?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei

2/9 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai, mutta jos se häiritsee niin laita suosiolla yksityiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain Storyjen katsojat näät

Vierailija
4/9 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Joskus niihin oli erikseen sovelluksiakin, mistä näki myös heti kuka on lopettaut seuraamisen. 🤣 En tiedä onko enää sellaisia sovelluksia…

Vierailija
5/9 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Joskus niihin oli erikseen sovelluksiakin, mistä näki myös heti kuka on lopettaut seuraamisen. 🤣 En tiedä onko enää sellaisia sovelluksia…

Niin siis ne näki näiden sivuvierailuiden LISÄKSI piti kirjoittaa… Eli oli joskus ainakin sellaisia sovelluksia mistä näki.

Vierailija
6/9 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt minulla on tilaisuus kysyä. jotkut rikastuvat instagramilla, niin ja niin monta katsoja. Paljonko inst. seuraaja maksaa tälle inst. pitäjälle? ja miten se maksu suorittuu, minulta ja sille saajalle rahana? Olen niin ihmeissäni.

Vierailija
7/9 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku selvittä minulle?

Vierailija
8/9 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö no siis kai sä periaatteessa voisit kiinnittää profiiliisi jotain pikseleitä (ainakin jos on yritystili tai ainakin fb:ssä toimii näin) ja voisit googlen analyticsin kautta seurata tätä hommaa jotenkakin... itse värkkäsin yhtä verkkokauppaa ja toi oli kyllä yhtä vatun tuskaa. Mut täs vaihees sä näät siis vaan jos joku on tullut sun pikselöimästä julkaisusta toiseen ja miten ne toimii siellä yleisesti etkä näe henkilötietoja (ellei ne kommentoi tietty), näät et pop-musiikki-diggari vantaalta nähnyt julkaisun max. Et jos haluut tietää KEITÄ siel käy niin sun pitää jatkojalostaa instatilis ohjaa se esim. verkkokauppas sivuille tai jollekin missä osa luovuttaa ne s-postinsa ja ehkä jopa muut tietonsa. Siitä sit tiedät et ainakin tämä henkilö on nöhnyt sun julkaisuja. Mut siis jos haluat nähdä onko sun nyksäsi eksä kyylännyt sua instassa niin et näe sitä ellet mee installe töihin.

Vierailija
9/9 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt minulla on tilaisuus kysyä. jotkut rikastuvat instagramilla, niin ja niin monta katsoja. Paljonko inst. seuraaja maksaa tälle inst. pitäjälle? ja miten se maksu suorittuu, minulta ja sille saajalle rahana? Olen niin ihmeissäni.

Eikö asia ole niin, että kun sinulla on tarpeeksi katsojia, jotkut käsikaukku- ja kenkäfirmat, hotelliketjut ja korunvalmistajat, levy-yhtiöt j.n.e. tekevät kanssasi sopimukset, että kun „tärkeänä vaikuttajana“ heidän tuotteitaan mainostat, saat rahaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan