Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kohta taas pitää viedä lapsi hoitoon ja kuunnella sitä itkua kun äiti jättää sinne....=(

Vierailija
20.09.2006 |

Tiedän että lapsi on siellä hyvässä hoidossa, mutta silti itku vetää mielen matalaksi äidillä.... =( Tyttö on vasta viime viikolla aloittanut hoidon, ekoina päivinä jäi hyvin mutta nyt on itkenyt monena aamuna jo peräkkäin. Tosi inhottavaa! =(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä meillä tosin tyttö ja poika käyvät hoidossa. Poika joka on vanhempi niin sanoo jo kotona ettei lähde ja itkee jäädessä sinne. mutta kun haen kotia niin sanoo että on ollut mukavaa. Onneksi tämän viikon aamut, isä kuljettaa ja minä taas ens viikon. Mutta ei itke isän perään niin kuin minun, eli äitin. Kyllä se siitä uskoisin ainakin minä. Kannattaa koettaa tehdä aamuista kiireettömiä ja päivissä pitää samantapainen rytmi, olipa hoitopäivä tai ei.

Vierailija
2/7 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi ollut hoidossa jos kuukauden. Oli jo pari päivää, jolloin ei itkenyt. Mutta kun aamun rutiini rikkoontui parina päivänä, niin taas oli vaikeampaa eroaminen. Ja äidin perään itketään enemmän kuin isän. Kun itse vien (yleensä isä vie), jään kuuntelemaan oven taakse hetkeksi. Itku loppuu aika pian. Ja loppupäivän lapsi onkin viihtynyt tosi hyvin. Nukkuu ja syö hyvin, leikkii ja on iloinen. Ja raivostuu, jos haen hänet liian aikaisin, ettei hän ehdi olla iltapäivällä tarpeeksi kauan ulkona hoidossa.

Vierailija
4/7 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö on 1v10kk eikä vielä ymmärrä sitä oikein että äiti tulee varmasti hakemaan sitten iltapäivällä. kuulema myös rauhoittuu aika nopeasti sen jälkeen kun lähden, mutta se ei helpota mun oloa... kun lähden hoitopaikasta ajelemaan töihin niin mieli on tosi paha mutta ajomatkalla usein helpottaa tai viimeistään töissä kun kiire painaa päälle joka päivä.

tilanne on erikoinen koska esikoinen (joka nyt on eskarissa) ei KOSKAAN itkenyt hoitoon jäämistä vaan oli iloinen aina kun jäi... =/

Vierailija
5/7 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tekemistä ja kavereita. Ja aina energisenä pörrää ympäriinsä, kun tulen hakemaan. Ollut muutenkin paremmalla päällä kotonakin hoidon alettua. 5

Vierailija
6/7 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2,5-vuotiaan itku lopahti kahden ekan päivän jälkeen. Paljon vaikuttaa lapsen ikä, persoona ja hoitopaikka. Vuosi sitten olisi ollut huutoa meilläkin. Nyt on erilaista kun lapsella on kiinostusta päiväkodin puuhiin ja kavereihin ja tietää, että tullaan hakemaan tiettyyn aikaan. Loistohoitajiin kiintyi nopeasti.

Vierailija
7/7 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesäloman jälkeen nyt 2-vuotiaana itki parina päivänä kun vierasti uutta hoitaja.

Kuitenkin päivät menivät aina ensimmäistä päivää lukuunottamatta lähes täysin itkuitta (paitsi ensimmäinen päivä unitutista luopumisen jälkeen kun päiväunille mennessä tuli itku). Ja siis tämä meidän tyttönen on ujo ja hitaasti lämpeävä tapaus. Nykyään vaan vilkuttelee ja touhottaa menemään, ja juoksee mun luo sanoen " hali vielä" ja menee leikkeihinsä (ikää nyt 2v2kk).