Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

haluttomuus?

Vierailija
09.05.2015 |

Kuinka kauan parisuhteessa /aviossa pitää sietää toisen haluttomuutta? Meillä tätä on jatkunut enemmän ja vähemmän vuosia.ok ymmärrän jos on riitoja tms ettei se tässä tapauksessa naista kiihota mutta sama meininki on myös hyvinäkin aikoina.alkaa olla meiningillä (ja sanottunakin!)kerta kahteen viikkoon nopeaa sääliseksiä.ajatuksella tottakai mun pitää antaa joskus kun oon sun vaimo. Tämmösellä lähtökohdalla ei kenenkään nautinto oo kovin kummoista. ..väitän osaavani tyydyttää naiseni jos vaan saan siihen tilaisuuden! Yhdynnässä,nuolemalla,käsin,lelut yms. Kaikki on käytössä ja hän myös laukeaa.pitkässä juoksussa tämmöinen vaan alkaa rasittaa ihan vitusti.olla aina se joka vonkaa.aina se joka haluaa läheisyyttä.aina se ainoa joka halaa ja pussaa.aina se joka haluaa tehdä jtkn yhdessä.nyt sanoinkin että lopetan itteni tyrkyttämisen.katotaan kuin käy.pelkään että saan olla rauhassa tod kauan ja etäisyys vaan kasvaa.silti vaimo sanoo että kaikki ok! Haluisin olla muutakin kuin kämppis ja kaveri.pillua saan todellakin muualtakin sen tiedän mutta baaripanot tms ei tod korvaa omaa rakasta.sitäkin on koitettu.eikö kaikki meistä haluisi olla haluttuja!!!??!?! Ps.ollaan molemmat alle 40v. Mulla on kroppa kondiksessa ja komeaksi haukutaan eli siitä se ainakaan ei jää kiinni. Kommentoikaa naiset! !

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavia aloituksia on paljon, eikä niissä neuvota paljon muuta kuin puhumaan puolison kanssa. Emme tunne täällä kuitenkaan sinua ja vaimoasi. Voimme tehdä vain joitakin oletuksia kirjoituksen perusteella ja ne voivat olla vääriä.

Js vaimostasi on tullut haluton, siihen voi olla esim hormonaalisia syitä (en osaa selittää enempää), henkisiä ja stressaavia ongelmia tai vosiko suhteessanne olla jotakin ongelmaa tällä hetkellä. Ei näitä asioita voi selvittää loppupeleissaä kuin kahdenkeskisellä puhumisella tai yhdessä puhuminen jolekkin ulkopuoliselle henkilölle, jos siihen on tarvetta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla