Mieheni on ollut jo yli 10min vessassa
Mitä hän tekee siellä? Tekstailee muille naisille?
Kommentit (24)
Eikö tuo ole suurelle osalle aika lyhyt aika? Itse en tosin ymmärrä noita istuntoja.
vääntää kääntää semmosta pythonia, että menee koko viemäriverkosto tukkoon.
Työntää bidee-suihkua anukseen ja runkkaa samalla. Sellasii ne miehet on.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 11:42"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 11:36"]
[/quote]Vessanoviin pitäisi laittaa systeemi, että kun ovi lukitaan, oven ulkopuolella lähtee ajastin käyntiin, että aika saadaan tarkasti muistiin. Tuon voisi yhdistää myös naamakirjaan.
[/quote]
HeiaHeia: vessassa 15 min.
Viettää laatuaikaa. Parempi paskanhajussakin kuin sun seurassasi.
Tota itsekin aina mietin jos miehellä on puhelin vessassa mukana, kuten lähes aina on. Istuu siellä puolisen tuntia. On kyllä oikeasti aina kakalla, hajusta päätellen. Ehkä lukee vaan uutisia. Ei kauhean romanttista tekstailla naisille samalla kun kakkaa.
Istun pöntöllä ja surffaan AV:lla. Vittuako sä mun vessareissut tänne kirjaat?!
- miehesi
No huhhuh. En kyllä ole ikinä aatellut että mieheni viestittäisi pisin maailman naisia istuessaan vessassa. Pitää varmaan kyseenalaistaa nyt sitten kaikki kun AV:lla näin väitetään....
Meillä ainakin mies on paskalla jumalattoman kauan. Ilman puhelinta.
Mäki oon täällä. Tulin pöntön kautta. Terv naapurin yh 23
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 11:42"]
[/quote]Vessanoviin pitäisi laittaa systeemi, että kun ovi lukitaan, oven ulkopuolella lähtee ajastin käyntiin, että aika saadaan tarkasti muistiin. Tuon voisi yhdistää myös naamakirjaan.
[/quote]
Esineiden internet mahdollistaa twiittaavan vessanpöntön. Pönttö voi sitten twiitata ja eritellä erilaiset tuotokset.
Tuo on lyhyt aika. Minun miehen enkka on 2 TUNTIA, ja jouluaattona.
Ahdistaisi tosi paljon olla suhteessa, missä toinen kyttää, kauanko istun vessassa.
Jos ei tekstaakaan naisille, vaan miehille? Miten noin muuten psykostalkkaat miestäsi, jos vessareissuistakin pidät kirjaa?
Onneksi meillä on 2 vessaa niin muutkin pääsee tarvittaessa vessaan kun mies istuu myös paskalla ikuisuuden. En kyllä myöskään ymmärrä sitä paskan hajussa istumista...luetaan tai tehdään sudokua :O