Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihan pakko haastaa riitaa miehen kanssa

Vierailija
09.05.2015 |

Mikäköhän mulla on kun oon kipeä ja siis ihan heikoilla ja joudun tapojeni vastaisesti pyytämään mieheltäni apua, eli että hän kuljettaa minut päivystykseen, koska en voi huimaukseltani ajaa, niin haastan hänen kanssaan riitaa nyt sitten ihan ihme asioista? Mies on jo saanut kuulla olevansa ihan paska? Ei kuitenkaan provosoitunut siitä eli on edelleen lähdössä viemään mua. Jos se ois provosoitunut, niin sitten oisin saanut marttyyrinä suuttua ja valittaa sille, että et edes vie mua sairaalaan, kun oon kipee. 

Mun mies oikeasti ärsyttää minua nyt, olen hänen armoillaan kipeänä :( Jos mä olisin ihan ookoo, mutta hän keksis nyt inhota minua niin minkä mä sille voisin?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu jos naisilla ei olisi pillua niin en räkäisikään teihin päin :X

Ihan kammottavia elukoita.

Vierailija
22/31 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 11:18"]

[/quote]

Ei ne kaikki ole mielisairaita. Iso osa kyllä, mutta pari helmeä saattaa löytyä joukosta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis varmaan mennä taksilla, niin sitten ei haittais, että mies joutuu auttamaan minua. Mutta se taas tuntuu ihan hölmöltä, kun se, ketä se nyt tuntu häiritsevän, että mies auttaa olen minä, eikä mies. En nyt oikein tajua itseäni ja koko tilanne vituttaa ihan helvetisti, en halua joutua vastaanottamaan mitään vitun apua. Ehkä epäilen, että mies aikoo kääntää sen joskus minua vastaan?

ap

Vierailija
24/31 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehottaisin miestäsi etsimään uuden naisen. Ensitilassa. 

Sinulle taas suosittelisin ikuista yksin oloa. Ei ole reilua pilata toisen ihmisen elämää tuollaisella käytöksellä. Tiedosta ongelmasi ja toimi vastuullisesti, eli pysyttelemällä pois parisuhteesta. 

Vierailija
25/31 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatanan hormonihyrrät tappakaa itsenne

Vierailija
26/31 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 11:17"]

Sinun tuntuu olevan vaikea ottaa apua vastaan ja purat sen syyttömään mieheen. Kuulostat lisäksi helvetin itsekkäältä. Otat oikeudeksesi olla kamala toiselle kun itse olet sairas ja toinen auttaa. Tuskin loputtomiin mie katselee tuollaista. Tunnut haluavan että mies jättää sinut oman onnesi nojaan, että voisit olla marttyyri.

[/quote]

Mies on ollut kanssani jo 8 vuotta. En tajua itsekään, miksi olemme yhdessä. En tajua miksi ei jätä minua. Jättäisi nyt vaan. Ja sais pitää lapsetkin. Oon niin väsynyt ihan kaikkeen. Mua on kohdeltu samoin kun olin lapsi, eli ei ole autettu hyvällä, siksi en kai usko sellaiseen. En itse auta kuin jos se tosiaan sopii mulle ja inhoan avunpyytäjiä. Mieheni onneksi pärjää melkein kaikessa itse. Auttaminen on ok jos sitä ei tartte erikseen pyytää.

ap

Vierailija
27/31 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä mielestäni ole kyllä itsekäs. Vai miten niin? Enkö mä saa suuttua milloin mua huvittaa?

ap

Vierailija
28/31 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai milloin siltä siis tuntuu. Silloin kun suututtaa? Onko itsekästä suuttua kun suututtaa? En edes tajua, miksi se kenestäkään tuntuisi pahalta.

ap

Vierailija
29/31 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tajusin nyt että tässä on takana jokin muu kuin raivo miestäni kohtaan ja lopetin ennen kuin miehelle tulee tosi paha olo, mutta ittestä tuntuu sitten kaksinverroin hirveämmältä. Kun en saa purettua tunteitani minnekään.

ap

Vierailija
30/31 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti miehesi lemppaa sut. Ärsyttävä lehmä.

Vierailija
31/31 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 11:20"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 11:18"]

[/quote]

Niin, todellakin vain pari. Loput ovat psykolehmiä.

Ei ne kaikki ole mielisairaita. Iso osa kyllä, mutta pari helmeä saattaa löytyä joukosta. 

[/quote]