Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihan pakko haastaa riitaa miehen kanssa

Vierailija
09.05.2015 |

Mikäköhän mulla on kun oon kipeä ja siis ihan heikoilla ja joudun tapojeni vastaisesti pyytämään mieheltäni apua, eli että hän kuljettaa minut päivystykseen, koska en voi huimaukseltani ajaa, niin haastan hänen kanssaan riitaa nyt sitten ihan ihme asioista? Mies on jo saanut kuulla olevansa ihan paska? Ei kuitenkaan provosoitunut siitä eli on edelleen lähdössä viemään mua. Jos se ois provosoitunut, niin sitten oisin saanut marttyyrinä suuttua ja valittaa sille, että et edes vie mua sairaalaan, kun oon kipee. 

Mun mies oikeasti ärsyttää minua nyt, olen hänen armoillaan kipeänä :( Jos mä olisin ihan ookoo, mutta hän keksis nyt inhota minua niin minkä mä sille voisin?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 11:34"]

Toivottavasti miehesi lemppaa sut. Ärsyttävä lehmä.

[/quote]

Ei kai sillä sulle mitään merkitystä ole? Mies sanoi, että häntä haittaa vaan kun mulla on paha olla. Eli hän osaa olla kuulemma suojassa mun purkauksilta. Mutta eihän tää kivaa ole tuntea näin hullusti.

ap

Vierailija
2/31 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä 5 vastaajaa 6:sta vaikuta sen kypsemmiltä kuin minäkään. 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 11:37"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 11:20"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 11:18"]

Vittu jos naisilla ei olisi pillua niin en räkäisikään teihin päin :X

Ihan kammottavia elukoita.

[/quote]

Niin, todellakin vain pari. Loput ovat psykolehmiä.

Ei ne kaikki ole mielisairaita. Iso osa kyllä, mutta pari helmeä saattaa löytyä joukosta. 

[/quote]

[/quote]

Nää vastaajat vain kaipaavat omaa puolisoa, joka osaisi suojautua heidän vihaltaan ja kestäisi sen.

ap

Vierailija
4/31 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee terapiaan. Oikeasti

Vierailija
5/31 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 11:18"]

Vittu jos naisilla ei olisi pillua niin en räkäisikään teihin päin :X

Ihan kammottavia elukoita.

[/quote]

Ja jos mieheni suhtautuisi minuun näin olisi paljon helpompaa. Saisimme riidan aikaiseksi ja kalisteltua sapeleita. Tosin voisi olla lyhkäinen liitto. Tuo on semmoinen normaalimiehen suhtautuminen.

ap

Vierailija
6/31 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 11:27"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 11:17"]

Sinun tuntuu olevan vaikea ottaa apua vastaan ja purat sen syyttömään mieheen. Kuulostat lisäksi helvetin itsekkäältä. Otat oikeudeksesi olla kamala toiselle kun itse olet sairas ja toinen auttaa. Tuskin loputtomiin mie katselee tuollaista. Tunnut haluavan että mies jättää sinut oman onnesi nojaan, että voisit olla marttyyri.

[/quote]

Mies on ollut kanssani jo 8 vuotta. En tajua itsekään, miksi olemme yhdessä. En tajua miksi ei jätä minua. Jättäisi nyt vaan. Ja sais pitää lapsetkin. Oon niin väsynyt ihan kaikkeen. Mua on kohdeltu samoin kun olin lapsi, eli ei ole autettu hyvällä, siksi en kai usko sellaiseen. En itse auta kuin jos se tosiaan sopii mulle ja inhoan avunpyytäjiä. Mieheni onneksi pärjää melkein kaikessa itse. Auttaminen on ok jos sitä ei tartte erikseen pyytää.

ap
[/quote]

Hanki apua ongelmiisi. Älä pura niitä perheeseesi.

Vierailija
7/31 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 11:27"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 11:17"]

Sinun tuntuu olevan vaikea ottaa apua vastaan ja purat sen syyttömään mieheen. Kuulostat lisäksi helvetin itsekkäältä. Otat oikeudeksesi olla kamala toiselle kun itse olet sairas ja toinen auttaa. Tuskin loputtomiin mie katselee tuollaista. Tunnut haluavan että mies jättää sinut oman onnesi nojaan, että voisit olla marttyyri.

[/quote]

Mies on ollut kanssani jo 8 vuotta. En tajua itsekään, miksi olemme yhdessä. En tajua miksi ei jätä minua. Jättäisi nyt vaan. Ja sais pitää lapsetkin. Oon niin väsynyt ihan kaikkeen. Mua on kohdeltu samoin kun olin lapsi, eli ei ole autettu hyvällä, siksi en kai usko sellaiseen. En itse auta kuin jos se tosiaan sopii mulle ja inhoan avunpyytäjiä. Mieheni onneksi pärjää melkein kaikessa itse. Auttaminen on ok jos sitä ei tartte erikseen pyytää.

ap

[/quote]

Kivasti taas äityli siitää lapsilleen sairaita toimintatapoja eikä ole aikuinen ja anna hyvää kuvaa parisuhteesta ja kunnioituksesta.

Vierailija
8/31 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 12:31"]

[/quote]

ap

[/quote]

Kivasti taas äityli siitää lapsilleen sairaita toimintatapoja eikä ole aikuinen ja anna hyvää kuvaa parisuhteesta ja kunnioituksesta.

[/quote]

Se on kasvatuskotini syytä.

ap

Vierailija
9/31 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 12:11"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 11:27"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 11:17"] Sinun tuntuu olevan vaikea ottaa apua vastaan ja purat sen syyttömään mieheen. Kuulostat lisäksi helvetin itsekkäältä. Otat oikeudeksesi olla kamala toiselle kun itse olet sairas ja toinen auttaa. Tuskin loputtomiin mie katselee tuollaista. Tunnut haluavan että mies jättää sinut oman onnesi nojaan, että voisit olla marttyyri. [/quote] Mies on ollut kanssani jo 8 vuotta. En tajua itsekään, miksi olemme yhdessä. En tajua miksi ei jätä minua. Jättäisi nyt vaan. Ja sais pitää lapsetkin. Oon niin väsynyt ihan kaikkeen. Mua on kohdeltu samoin kun olin lapsi, eli ei ole autettu hyvällä, siksi en kai usko sellaiseen. En itse auta kuin jos se tosiaan sopii mulle ja inhoan avunpyytäjiä. Mieheni onneksi pärjää melkein kaikessa itse. Auttaminen on ok jos sitä ei tartte erikseen pyytää. ap [/quote] Hanki apua ongelmiisi. Älä pura niitä perheeseesi.

[/quote]

Oon käynyt terapiassa. Terapeuttini vaan lopetti, enkä muutenkaan koe saavani solmuja auki siellä, koska ei kai lähtökohtaisesti voi olla vääriä tunteita?

ap

Vierailija
10/31 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska taitaa löytyä peilistä. Ole edes hiljaa.

Vierailija
11/31 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 12:36"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 12:31"]

[/quote]

ap

[/quote]

[/quote]

Se on kasvatuskotini syytä.

ap
[/quote]

Ja sinun syytäsi on se, että siirrät samat asiat eteenpäin omille lapsillesi. Vaihtoehto olisi hoitaa pää kuntoon ja tarjota terve ympäristö omille lapsille.

Vierailija
12/31 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi keskustelet itsesi kanssa?

Vierailija
13/31 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 12:42"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 12:36"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 12:31"] [quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 11:27"] [quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 11:17"] Sinun tuntuu olevan vaikea ottaa apua vastaan ja purat sen syyttömään mieheen. Kuulostat lisäksi helvetin itsekkäältä. Otat oikeudeksesi olla kamala toiselle kun itse olet sairas ja toinen auttaa. Tuskin loputtomiin mie katselee tuollaista. Tunnut haluavan että mies jättää sinut oman onnesi nojaan, että voisit olla marttyyri. [/quote] Mies on ollut kanssani jo 8 vuotta. En tajua itsekään, miksi olemme yhdessä. En tajua miksi ei jätä minua. Jättäisi nyt vaan. Ja sais pitää lapsetkin. Oon niin väsynyt ihan kaikkeen. Mua on kohdeltu samoin kun olin lapsi, eli ei ole autettu hyvällä, siksi en kai usko sellaiseen. En itse auta kuin jos se tosiaan sopii mulle ja inhoan avunpyytäjiä. Mieheni onneksi pärjää melkein kaikessa itse. Auttaminen on ok jos sitä ei tartte erikseen pyytää. ap [/quote] Kivasti taas äityli siitää lapsilleen sairaita toimintatapoja eikä ole aikuinen ja anna hyvää kuvaa parisuhteesta ja kunnioituksesta. [/quote] Se on kasvatuskotini syytä. ap [/quote] Ja sinun syytäsi on se, että siirrät samat asiat eteenpäin omille lapsillesi. Vaihtoehto olisi hoitaa pää kuntoon ja tarjota terve ympäristö omille lapsille.

[/quote]

Tekisin sen heti jos tietäisin miten.

ap

Vierailija
14/31 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 12:43"]

Ap, miksi keskustelet itsesi kanssa?

[/quote]

Mitä tarkoitat? 

ap

Vierailija
15/31 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä varttihulluja vanhempia muitakin. Just tässä päivystyksessä oottelen niin eräs äiti äkseeraa lapselleen koko ajan ja uhkaa toimia tavalla X jos lapsi ei tottele. Mutta eipä sitten kuitenkaan toteuta mitä sanoo ja selvästi kuvittelee olevansa päteväkin kasvattaja lapsensa kanssa. Meidän lapset vaan piirtelee ilman tarvetta ensimmäiseenkään komentoon.

ap

Vierailija
16/31 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vieläkin täällä päivystyksessä. Mies ja lapset lähtivät jo aikaa sitten kaupungille syömään ja siitä kotiin. Ajattelin tulla pois taksilla sitten kun pääsen. Vaan mitä vielä, äsken he paukkasivat takaisin paikalle ja mies toi mulle ABC:ltä, jossa he olivat olleet take away -kahvin ja leivän! Ihan liikutuin. Kun olen syönyt 2 vuorokauden aikana yhden puuron ja kananmunan. 

ap

Vierailija
17/31 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäänkö mä, että mies voisi jotenkin hyväksikäyttää tätä tilannetta ja kostaakseen minulle jotain sanoisikin just ennen lähtöä, että koska olin inhottava vuonna X niin hän ei viekään minua?

ap

Vierailija
18/31 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaakohan mua että mies on niin kiltti, että auttaa mua, vaikka olen ollut sille monesti tosi hirveä. Tykkään muutenkin pärjätä yksin omissa asioissani. Voisinhan mä tietty mennä taksilla, mutta ensin ajattelin, että olisi kivempi jos mies veisi eikä hänellä ollut mitään sitä vastaan. Lastenkin on tultava mukaan, mutta se nyt on pientä.

ap

Vierailija
19/31 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee siis mieli haukkua miestä koko ajan?!?! Nyt en tajuu itsekään, mikä mull on... Oonko ihan hirveä, jos en hauku? Yleensä teen miltä tuntuu. Lapsuudenkodissa äiti ois ollu onnellinen, jos mä olisin ollut hankala, niin se ois saanut haukkua minut, eikä ois tarvinnut esittää välittävää ja kilttiä (kuten mun mies on ehkä oikeasti).

ap

Vierailija
20/31 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset