Garnier Fructis hair foodit? Kokemuksia?
Kommentit (23)
Tykkään aloe verasta. Se banaanin haju sattuu päähän.
Muuten hyvä tuote mutta hajusteen määrä on ainakin banana hairfoodissa käsittämätön. Olen pitänyt purkkia ilman kantta kesällä parvekkeella, että haju haihtuisi pois, mutta se ei auttanut yhtään. Tuoksu on ihan herkullinen mutta hiukset haisevat siltä toiseen käytön jälkeiseen pesuun saakka.
Tykkään! Toisista poiketen banaani on oma suosikkini eikä omaan nenäni erityisen vahvantuoksuinen
Loistava tuote oma suosikkini on vesimeloni..
banaania olen kokeillut, muakin haittasi haju, mutta muuten oli toimiva tuote.
sopiva hiusten maski vielä hakusessa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö, sopiiko se curlygirlille?
Vierailija kirjoitti:
Tykkään! Toisista poiketen banaani on oma suosikkini eikä omaan nenäni erityisen vahvantuoksuinen
Sama. Yleensä voimakkaat hajusteet ärsyttää mutta tämä on mulle jostain syystä neutraali. Ymmärrän kyllä että kaikki ei varmasti tykkää. Tekee kyllä hiuksista ihanan pehmeät.
miten se hair food eroaa hair maskista?
Mulle toimi hyvin! Ja ei ollut liian voimakas tuoksu itselle.
Mikä sopisi nopeasti rasvoittuville, värjäämättömille hiuksille?
Nuo on aika kalliita.. kuinka riittoisia ne on?
Vierailija kirjoitti:
Garnierin Hair Foodit on maskeja, eli ei eroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Garnierin Hair Foodit on maskeja, eli ei eroa.
itse asiassa hair food on tuotemerkki, niillä on maskeja ja shampoita
Minulla on myös tuo banaani, sopivan kevyt hennoille hiuksille mutta minuakin tuoksu häiritsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö, sopiiko se curlygirlille?
Muistaakseni ei. Joku peruste mulla oli, miksen ole sitä kokeillut, vaikk muuten tykkään sarjasta. Käytössä Banana ja Macadamia, Papaijasta tykkäsin, Aloe Verasta niinikään en.
Kokeilin kampaajaopinnoissa tuotetta mun harjoituspäälle kun hoitoaine oli loppu. Se pää meni ihan takkuun, koko pehko oli yksi takkukasa. Meni monta päivää selvittää se. En kyllä tiedä mikä meni pieleen, mut en halua käyttää sitä enää. Hirveän hajuistakin.
Ei varmaan selviä kun kokeilemalla. Mulle ei sovi, kun hiukset noiden jäljiltä on joko pörröt ja takkuiset tai sitten nuolee päätä. Olen käyttänyt aloe veraa ja vesimelonia ja ajattelin jo, että pitkät hiukset pitää pätkäistä, kun ovat ihan hallitsemattomat. Sitten vaihdoin Ogx coconout water shampooseen ja hoitoaineeseen ja ilmavat, sileät hiukset palasi muutamassa pesussa.
Mun karheille, paksuille hiuksille ei sovi. Tuntuu ihan kuin vaan vedellä pesisi, ei juuri mitään oikeasti hoitavia tai silottavia ainesosia.
Erittäin hyvä ja ihanan tuoksuinen. Hyvä hinta-laatusuhde