Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko saisin elatusmaksuja 3:n lapsen yh:na?

Vierailija
20.09.2006 |

En taida jaksaa avioliitossa, ero voisi olla parasta kaikille. Tulenko toimeen yksin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä erosin, koska avioliittoa ei voinut jatkaa. Rahallinen puoli oli yhdentekevää, koska avioliittoonkaan ei voinut jäädä. Käyn töissä, mulla kaksi lasta. Pärjäämme ihan kivasti.

Vierailija
2/4 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se etten jaksa kantaa koko vastuuta perheen taloudellisesta toimeentulosta. Mies tekee satunnaisia keikkahommia eli toi minimi elatusapu on samanverran kun tienaa nyt kuukaudessa. Jossain vaiheessa rupeaa ajattelemaan onko se ehdoton rakkaus vain idioottimaisuutta. Mies hoitaa kodin ja lapset. Minua ahdistaa teen 40h viikossa ja kun on laskut maksettu ei ole euroakaan itselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ottaisi eron sillä perusteella, ettei vaimo tienaa tarpeeksi?

Ilmeisestikään ap et ole tyytyväinen tilanteeseen, mutta jos mies on hyvä mies ja hyvä isä, miksi lähteä eroamaan nyt? Jos lapset ovat pieniä ja mies käytännössä koti-isä, niin sehän on valtavan hyvä järjestely. Sinunkin tulisi hänen työtään arvostaa.

Jos jomman kumman koulutus ei riitä tarpeeksi suuripalkkaiseen työhön, aina voi kouluttautua vaikka oppisopimuksella.

Vierailija
4/4 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti ap, olisit onnellinen, että lasten ei tarvitse olla hoidossa vaan mies heitä hoitaa! Ymmärrän kyllä rahahuolesi, mutta yleensähän se on toisin päin, eli vaimo on kotona onnettomilla tuloilla ja mies tekee 60 tuntista työviikkoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi