Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teinien keskuudesssa nykyään ihan tavallista

Vierailija
13.01.2022 |

että ollaan kuulemma "vaan kavereita" (poika ja tyttö siis) mutta silti kiehnätään toisen kyljessä, halaillaan ym.? Eilen yllätin ihan suutelemassakin ja alkoi mietityttää

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottiko ap pusuttelusta ihan videon?

Vierailija
22/36 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kytistelijä kirjoitti:

Ottiko ap pusuttelusta ihan videon?

En?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä sun teini 13 vai 19? Oma 19v teini kyllä ihan reilusti seurustelee, mutta veikkaan, että jos toi 13v kuopus toisi tytön kotiin, mulle asian kerrottaisiin olevan vaan kaveruutta.

Vierailija
24/36 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä sun teini 13 vai 19? Oma 19v teini kyllä ihan reilusti seurustelee, mutta veikkaan, että jos toi 13v kuopus toisi tytön kotiin, mulle asian kerrottaisiin olevan vaan kaveruutta.

Poika 16 ja tyttö 15

ap

Vierailija
25/36 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksen mukaan tällainen on yleistä nykyään. "Kaverivaihe" on väljää seurustelua.

Vierailija
26/36 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemuksen mukaan tällainen on yleistä nykyään. "Kaverivaihe" on väljää seurustelua.

No joo, mutta siis olivat ennen vain kavereita ja tälläistä toimintaa olen havainnut viimeisen 2kk aikana. Mutta kun kysyin heiltä molemmilta että seurustelevatko he niin menivät aivan noloiksi ja alkoivat selittää etteivät kuulemma. Niin ymmärtääkseni eivät seurustele

Ap

Vierailija
27/36 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs väliä sillä on? Molemmat siinä vapaasta tahdostaan ja ketään ei kuseteta.

Vierailija
28/36 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo, mutta jos jo noin nuorina oppivat että tuollainen FWB-kaveruus toimii ja on hyvästä niin en edes tiedä mitä siitä seuraa.

ap

Vierailija
29/36 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo, mutta jos jo noin nuorina oppivat että tuollainen FWB-kaveruus toimii ja on hyvästä niin en edes tiedä mitä siitä seuraa.

ap

Miksi sinun pitäisi tietää? Ei ole sinun elämäsi ja fwb on parempi kuin random yhdenillan torveloinnit.

Vierailija
30/36 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Pelkäätkö ettei lapsesi elämä olekaan maija ja martti menee naimisiin ja saavat kolme lasta kerttuli, pärttyli ja jorma.

Vierailija
31/36 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin kiltti poika nuorena. 18 vuotiaana suutelin eka kerran. 19v seksiä ja seurustelemaan. Nykyään 20 vuotta myöhemmin otan nuoruuttani takaisin ja harrastan yhden illan juttuja, maksullisissa käyntiä, mitä vaan.

Sama juttu täällä eron jälkeen, kun lapset on tehty. Tinder / FWB-kuvioita, thai-hierontaa ja ilotaloja työreissuilla. Mieli on virkeä. M42

Vierailija
32/36 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat vielä sen verran nuoria että eivät ehkä vielä itsekkään tiedä ollakko vaan kavereita vai tyttö/poikaystävä. Ehkä kumpikaan ei uskalla kysyä toiselta seurustellaanko jne. ettei vain menetä hyvää kaveria.

T. Teinien äiti

Vierailija
33/36 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin menisin hämilleni jos äiti yllättäisi imuttelemasta ja alkaisi tivata seurustellaanko. Mitä sillä nyt on niin väliä?

Mäkin kyllä kysyin tyttäreltäni seurusteleeko hän pojan kanssa, jonka kävi pikaisesti esittelemässä kun kävivät ovella. Kysyin kumminkin vasta kun poika oli lähtenyt. Mietin kyllä jälkeenpäin että olipa se tökerö kysymys multa - mitä se nyt mulle kuuluu.

Vierailija
34/36 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mäkin menisin hämilleni jos äiti yllättäisi imuttelemasta ja alkaisi tivata seurustellaanko. Mitä sillä nyt on niin väliä?

Mäkin kyllä kysyin tyttäreltäni seurusteleeko hän pojan kanssa, jonka kävi pikaisesti esittelemässä kun kävivät ovella. Kysyin kumminkin vasta kun poika oli lähtenyt. Mietin kyllä jälkeenpäin että olipa se tökerö kysymys multa - mitä se nyt mulle kuuluu.

"Mitä sillä nyt on niin väliä?". No kyllä minä haluaisin tietää seurusteleeko lapseni. 

ap

Vierailija
35/36 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia ja mun mielestä hyvä asia, ei pidä liian nuorena antaa mitään sitoumuksia, nauttikoon yhdessäolosta ja toisistaan niin kauan kuin sitä kestää.

Ehkäisystä muistuttaisin kyllä.

Tuntuu vain niin väärältä muistuttaa tytärtä muistamaan ehkäisystä, jos ei edes seurustele

ap

Mutta kun seksiä voi harrastaa ja tulla raskaaksi seurustelemattakin.

Vierailija
36/36 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mitä sillä nyt on niin väliä?". No kyllä minä haluaisin tietää seurusteleeko lapseni. 

ap[/quote

Taidat provoilla. Jos lapsi sanoo ettei seurustele niin ei silloin seurustele. Pussailla ja lääppiä yms. voi silti oikein hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi