Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin asiaan elämässäsi olet tyytyväisin?

Vierailija
08.05.2015 |

Geenit, perhe, ystävät, työ, harrastukset, puoliso, lapset jne. Mihin olet tyytyväisin?

Itse olen tyytyväisin elämäni ensilähtökohtiin eli geeneihin. Toki tärkeitä asioita on muitakin, mutta tuosta olen erityisen kiitollinen.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytyväsin olen seurustelukumppaniini. Olen myös onnellinen siitä, että en ole enää työsuhteessa, vaan teen itsenäistä työtä vapaan ammatin harjoittajana.

Vierailija
2/29 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 00:28"]

Lapsettomuuteen. Se mahdollistaa minulle kaiken hyvän, mitä minulla on nyt: kumppanini, hyvä työn ja vapaa-ajan tasapaino, aikaa ystäville, kohtuullinen elintaso, energiaa rakkaille harratuksilleni.

[/quote]

Miten lapsettomuus muka mahdollistaa nämä asiat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 12:16"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 00:28"]

Lapsettomuuteen. Se mahdollistaa minulle kaiken hyvän, mitä minulla on nyt: kumppanini, hyvä työn ja vapaa-ajan tasapaino, aikaa ystäville, kohtuullinen elintaso, energiaa rakkaille harratuksilleni.

[/quote]

Miten lapsettomuus muka mahdollistaa nämä asiat?

[/quote]

Mieheni on sielunkumppanini, ja hän on vapaaehtoisesti lapseton. Jos haluaisin lapsia, emme olisi päätyneet yhteen ja jäisin paitsi tästä valtavan hyvästä suhteesta. Rahaa on enemmän, kun sitä ei kulu lapsiin satoja euroja joka kuukausi. Minun ei tarvitse tehdä töitä kieli vyön alla, vaan voin ottaa rennommin. Rahaa riittää silti esimerkiksi minulle tärkeään keskusta-asumiseen, mikä ei olisi mahdollista, jos meillä olisi lapsia. En ole luonteeltani mikään Duracell-jänis, mutta lapsettomana jaksan tehdän kaiken, mikä minulle on tärkeää. Saan tarpeeksi yksityisyyttä ja yksinoloa, eikä aikaa tuhlaannu tylsiin velvoitteisiin.

En voisi ylipäätään saada toivomaani elämää, jos minulla olisi lapsia.

Vierailija
4/29 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen, että olen saanut taloudellista turvaa syntymällä oikeaan perrheeseen ja sukuun. Elämäni on siis taloudellisesti turvattu.

Vierailija
5/29 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kliseisesti, lapsiin.

Vierailija
6/29 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/29 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan rakkauteen

Vierailija
8/29 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala rakastaa vaikka kukaan muu ei rakastaisi

Vierailija
9/29 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde ja lapsuuden perhe

Vierailija
10/29 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus ja rakastelu nousee päällimmäiseksi. Olen tosin kaikkeen muuhunkin elämässäni tyytyväinen.

Vierailija
11/29 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon ihania asioita, mutta kaikkein paras kyllä lapseni. Aivan ihana, pidetty, huumorintajuinen, monipuolisesti lahjakas, hassu pätevä poika!

Vierailija
12/29 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mikään nouse erityisesti esille. Kaikki samaa harmaata massaa.

Vierailija
13/29 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiin lapsiin.
Miehen ulkonäköön :D

Vierailija
14/29 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihaniin lapsiin, joista on tullut kauniinpia ja viisaampia kuin äitinsä koskaan. 

Vierailija
15/29 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mihinkään. Ei ole työtä, ei ystäviä, ei puolisoa. Jotain harrastuksia on jotka kyllä maistuu puulta elämän tyhjyyden takia.

Vierailija
16/29 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaat lapset ja rakas mies eli oma perhe.

Vierailija
17/29 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen miten täydellisen puolison olen onnistunut löytämään. Ja se tunne vahvistuu joka kerta kun seuraan sivusta millaisten järkyttävien sikojen ja idioottien kanssa ystäväni ovat avioituneet. 

Vierailija
18/29 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen siihen, että voin itse päättää, koska poistun tästä elämästä.

Vierailija
19/29 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiini, jotka pärjäävät hyvin koulussa, ovat kohteliaita, sosiaalisia ja hauskoja.

Vierailija
20/29 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkaani, asuntooni, harrastuksiini, itsetuntooni. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän