Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin liian ankara teinille?

Vierailija
08.05.2015 |

Teinin mielestä olen kamala natsi, omasta mielestäni teinin rangaistus on kohtuullinen, koska hän rikkoi yheisiä sääntöjämme tahallisesti. Tilanne on se, että teinimme on 17-vuotias ja seurustellut 3 vuotta saman pojan kanssa. Noin kuukausi sitten hän kysyi lupaa olla pojan luona yökylässä, jonka kielsin jyrkästi. En usko esiaviolliseen seksiin ja teini on luvannut säästää itsensä avioliittoon. Tilanne voisi johtaa helposti houkutuksiin, joten olemme yhdessä isän, minun ja teinin kanssa sopineet säännöistä, jotka ennaltaehkäisevät puhtauden menettämistä.

Nyt sain tietää, että teini oli rikkonut perheen sääntöjä tahallaan ja viettänyt yön pojan luona. Luottamus on rikkoutunut ja sitä on vaikea korjata. Hän väittää, että mitään ei tapahtunut, mutta olen silti raivoissani. Mieheni soitti pojalle ja haukkui tämän maanrakoon, pojalla ei ole enää asiaa meille. Tyttäremme ei saa nyt hetkeen nähdä poikaa, otimme myös tietokoneen, kännykän ja viikkorahat pois, kunnes luottamus alkaa hieman palata. Teini itkee jo ties kuinka monetta päivää huoneessaan, ei se luottamus sillä korjaannu. Mielipiteitä, etenkin muilta uskossa olevilta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin joku jaksaa:D

Vierailija
2/4 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit.

Nyt kannattaisi siirtyä tälle vuosituhannelle vihdoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Minusta on ok, että 17v harrastaa seksiä, mutta luvaton yökylä ei ole ok. Vapaus tuo vastuuta ja vastuu tuo vapautta. Kerro se lapsellesi. Rangaistus on ihan ok mutta tuo avioliittoon säästämäänpakottaminen ei ole ok.

Vierailija
4/4 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot todellakin kauhee vanhempi!! Ja miks haukuitte sitä poikaa, viiraako päässä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän