Meille on koko elämämme opetettu, että hainhammas on hirvein ja tyylittömin asia, mitä hiuksilleen voi tehdä. Ja nyt
sitä hehkutetaankin muoti-ilmiönä, joka päässä tulee tulla nähdyksi.
Aiotko käyttää hainhammasta?
Kommentit (24)
Ihana nutturamuoti.Itse olen käyttänyt tuota "hain hammasta" kaikki ajat. Ihmeellinen sanonta mutta naisellinen kampaus.
Muistan kun kampaajani parikyt vuotta sitten inhosi tuota kampaa ja itse rakastan. Paksut hiukset, ainut mikä auttaa pitämään hiukset koossa.
Vierailija kirjoitti:
No kiva. Mistähän muuten löytäisi tuollaisia tosi isoja hainhampaita, kuin noissa kuvissa muutamalla? Kun on pitkä ja paksu tukka, ne normaalit ei vaan riitä. Pitäisi olla kaksi ja se kyllä näyttää typerimmältä ikinä.
Ei ole ainakaan mun tytär löytänyt. Glitterissä on isojakin, mutta lähinnä isoja pituussuuntaan. Tosi paksuille hiuksille nuokaan eivät riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muuten oikeesti esim. Ranskassa joku komitea joka päättää, mitkä ovat seuraavan vuoden muotiväri ja tälläisiä vaatteita aletaan valmistaa? Naisten lehdille sitten ilmoitetaan, että nämä värit ovat muodissa, kansa lukee ja ostaa kuuliaisesti muotivärejä.
Kyllä, muotivärit päätetään.
Tuttava oli aikoinaan töissä isossa pariisilaisessa trenditoimistossa, joka myy muotiteollisuudelle aina uuden sesongin värit ja muut trendit sisältäviä ”tutkimuksia”.
Hainhampaasta oo ikinä kuullutkaan vaikka kohtalaisesti seuraan fäijjönii.