Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eat Pray Love- elokuva

Vierailija
08.05.2015 |

On aika surkea verrattuna kirjaan... Ei jaksa katsoa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetillistä kurapaskaa alusta loppuun. Miehet luonnehtivat tätä elokuvaa sanoilla "tyypillinen naisten elokuva", mutta itse en tunne ketään naista joka pitäisi ko. elokuvaa edes siedettävänä. Juoni on naurettava: parisuhderiippuvainen nainen lähtee "etsimään itseään" = uutta miestä.

Tylsä ja kaikissa rooleissaan tasaisen samanlainen Roberts ei sovi Lizin rooliin lainkaan ja hänen pukemisensa 'läskipukuun' roolia varten muutti hänet hämmentäväksi näyksi, laihaakin laihemmat jäsenet ja törröttävät poski-/solisluut, mutta epämääräinen keskivartalopullistuma.

Robetsia on haukuttu 'hevosnaamaksi', mutta leffan ehdoton hevosnaamatitteli kuuluu kyllä Javier Bardemille ihan ukkelin sivuprofiilinkin vuoksi.

Vierailija
2/9 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku muu naisnäyttelijä kuin tuo hevosnaama olisi parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taa en ole koskaan lukenut kirjaa.. Pitäis :) Vain leffan nähneenä, pidin siitä kovasti!

Vierailija
4/9 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 22:15"]

Joku muu naisnäyttelijä kuin tuo hevosnaama olisi parempi.

[/quote]

Joo ei ole munkaan lemppareita. On jotenkin niin itsetietoinen ja tekopirteä aina

Vierailija
5/9 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon yrittänyt katsoa tota leffaa vaikka miten monta kertaa koska uskoin aina tykkääväni siitä, muttei vaan pysty. Liian tylsä.

Vierailija
6/9 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 22:16"]

Mä oon yrittänyt katsoa tota leffaa vaikka miten monta kertaa koska uskoin aina tykkääväni siitä, muttei vaan pysty. Liian tylsä.

[/quote]

Sama. Mut siis kirjan jaksoin kyllä lukea.

Vierailija
7/9 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkääkö joku Julia Robertsista?

Vierailija
8/9 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 22:22"]

Tykkääkö joku Julia Robertsista?

[/quote]Tykkään.Tosi hyvä näyttelijä.

Vierailija
9/9 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robertsi liian kylmä ja etäinen näyttelijä tohon. Roolihahmokin tosin on pärjääjä, mutta roberts siihen päälle vielä niin en pysty edes ymmärtämään, miten roolihahmo löytää jonkun syvemmän tason elokuvan aikana elämästään, ns henkistyy... Kylmä ja kolkko suoritus. Tosin, itselläkin aina jää alun jälkeen kesken leffa, sitten katson välillä keskeltä ja lopusta. Kirja parempi, vaikkakin liian hötöskä tosissaan hyväksi kirjaksi. Rantalomalukemista!