OKV ja illalliset/viininmaistajaiset
Nyt näkyy vieraitakin todella olevan paikalla, eli ei ole lavastettu tilanne sen osalta, mutta sattumaltako vierailla on päällä vain mustaa ja valkoista, ja sattumaltako heidät on plaseerattu juuri niin, että joka toisella on musta paita ja joka toisella valkoinen...? Muuten kyllä tarjottavat vaikuttavat hyviltä ja herkulisilta :)
Kommentit (15)
Pukukoodi ollut varmasti mustavalkoinen.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 20:03"]
[/quote]Yllättäen.... jos olisi joku tullut vääränvärisessä asussa ei olsi varmaan päässyt sisään. Miltähän vieraista tuntuu olla vain blogin kuvien rekvisiittaa.
Taitaa okv olla nykyään pelkkä mainoskanava. Monesko mainos toi uusin postaus kuukauden sisään lieneekään...
Mua ällötti viinissä haudutettu sisäfile. Hyvä tapa pilata kalliit ainekset - sekä viini että liha.
Oikeaas tastingissa on useampia viinejä, eikä pelkkä punkku, valkkari ja kuohari. Ainakin niissä tastingeissä, joissa itse olen ollut, on maisteltu esim. 3-5 eri punaviiniä eikä muuta.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 04:46"]
Tais olla työjuttu:) Casabloggaajat husbandeineen kutsuttu maistelemaan viiniä. Asuksi on kerrottu haluttavan mustavalkoista. Kovin istuvat pöydän ääressä kuin sillit suolassa. Tosi vähän tilaa itsekullekin. Outo niinkuin kaikki Miian ruokailuihin liittyvät jutut
[/quote]
Hmm... Jos asia on näin, viittaisi hieman siihen suuntaan, että tämä uusi miesystävä onkin sama vanha?!
Vastaa siihen pahvilautaskysymykseen, että se oli lapsen munkkirinkilää varten se lautanen..
En tiedä miten asia on todellisuudessa (blogin ja kuvien ulkopuolella), mutta ei vaikuttaisi sellaiselta rennolta ja mukavalta tilaisuudelta johon itse mielelläni osallistuisin. Kaikki (asettelut, kattaukset) on kuin jostain oppikirjasta ja liian harkittua. Pönötys ja "edustaminen" on itselleni lähinnä ahdistavaa.
Tuossa ympäristössä lisäksi pelkäisin sotkevani tai rikkovani jotain :D
Uusi lamppu keittiössä.
Tulisko huomenna yhteistyöpostaus aiheesta?
[/quote]Ja sattumalta jokatoisella musta ja jokatoisella valkoinen paita :D
[/quote]Varmaan on mutta aika hassua että kotona pidettäviin viininmaistajaisiin on pukukoodi.
[/quote]Lemmikkiseepran olisi siis voinut otta mukaan :)
Nuo ruokapöydän eriparilautaset sekä eritoten tuo pahvilautanen hieman arveluttaa, olisiko sittenkään kannattanut karsia ihan sitä koko astiastoa? Yhdellä on peräti kaksi lautasta päällekkäin, yhdellä pikkuruinen keittokuppi ja yksi raukkaparka sai syödä pahviselta!
Tais olla työjuttu:) Casabloggaajat husbandeineen kutsuttu maistelemaan viiniä. Asuksi on kerrottu haluttavan mustavalkoista. Kovin istuvat pöydän ääressä kuin sillit suolassa. Tosi vähän tilaa itsekullekin. Outo niinkuin kaikki Miian ruokailuihin liittyvät jutut
up