Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi AVmammat suuttuvat kun heidät tuomitaan seksuaalisen historian perusteella

Vierailija
08.05.2015 |

vaikka he itse sanovat etteivät koskaan seurustelisi maksullisen naisen palveluita käyttäneen miehen kanssa? Kyseessähän on sama asia. Molemmat suhtautuvat negatiivisesti toisen seksuaaliseen historiaan..

M33

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksulliset naiset on eri asia. Ei mua häiritsisi jos miehellä olisi paljon panoja, mutta maksullisissa käyntiä en hyväksy.

Vierailija
2/10 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siksi koska seksuaalisuus on ylipäänsä herkempi asia naisille. Tässä sohaistaan ampiaispesää, heh pesää, sillä että ikään kuin kyseenalaistetaan naisen seksuaalisuuden viattomuus...

Miksi näin? Oletusarvo on se, että miehet ovat niitä irstaita ja päällekäyviä panomiehiä. Kun tämä oletusarvo kyseenalaistetaan validein perustein, menee naiselta pohja pois sille valttikortille. Nainen ei voi syyttää miestä irstaaksi panomieheksi, koska nainen itse näkee peilissä sen irstaan haureuden tekijän. Kyseessä on erittäin mielenkiintoinen dilemma, ja palaankin asiaan kohta myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 22:06"]

Maksulliset naiset on eri asia. Ei mua häiritsisi jos miehellä olisi paljon panoja, mutta maksullisissa käyntiä en hyväksy.

[/quote]

Mikset? Pelkäätkö, ettet osaa samoja temppuja kuin alan ammattilainen?

AP

Vierailija
4/10 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 22:09"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 22:06"]

[/quote]

Mikset? Pelkäätkö, ettet osaa samoja temppuja kuin alan ammattilainen?

AP
[/quote]
En. Huorissa käynti kertoo vain sen, ettei arvosta naisia ollenkaan.

Vierailija
5/10 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako provoa aiot tekaista vielä samasta aiheesta?

Vierailija
6/10 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Maksulliset naiset on eri asia. Ei mua häiritsisi jos miehellä olisi paljon panoja, mutta maksullisissa käyntiä en hyväksy.

[/quote]

Mikset? Pelkäätkö, ettet osaa samoja temppuja kuin alan ammattilainen? AP"

Suurin osa maksullisista naisista ei tee sitä omasta halustaan, vaan pakosta esim. taloudellisista syistä ja useista taustalla on rikollisuutta ja bisnestä ja temput perustuvat kaikkeen muuhun, kuin tunteisiin ja rakkauteen.

Jos nimim. M33, tarkoittaa ikääsi 33v. niin ihanko oikeasti eletään vuotta 2015 - ihmettelee mummoikäinen lähes 70v. kun en edes omassa nuoruudessani 50-60-luvulla enää törmännyt noin vanhollisiin ajatuksiin seksistä eli mies ottaa ja nainen antaa, vaan seksi perustuu tunteisiin ja vapaaehtoisuuteen sukupuolesta riippumatta. Kommentistasi voi päätellä, miehellä voi olla seksisuhteista, vaikka ostettuja, mutta nainen yhä edelleen pitäisi olla neitsyt, ainakin silloin kun törmää M33. Etkö jo päivittäisi levyä tai muussa tapauksessa naiset kiertävät sinut kaukaa, elleivät he ole jo sitä tehneet.

Vierailija
7/10 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tais ottaa nokkiinsa alapeukuista päätellen. :)

Vierailija
8/10 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä että harrastaa irtosuhteita joka viikonloppu tai kuukausi on kyllä sama asia kuin myisi itseään rahasta.

Vieras mies ja vieras nainen kohtaa yhden yön, rahaa vaan ei vaihdeta.

Paheksun yhtä paljon miehiä kuin naisiakin jotka tätä harrastaa.

Tätähän harrastetaan ja PALJON.

Säälittävää.

Vierailija
9/10 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 22:10"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 22:09"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 22:06"] Maksulliset naiset on eri asia. Ei mua häiritsisi jos miehellä olisi paljon panoja, mutta maksullisissa käyntiä en hyväksy. [/quote] Mikset? Pelkäätkö, ettet osaa samoja temppuja kuin alan ammattilainen?   AP [/quote] En. Huorissa käynti kertoo vain sen, ettei arvosta naisia ollenkaan.

[/quote]

Nämä (pelkät) panomiehethän ne naisia vasta arvostaakin.

Vierailija
10/10 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä nyt kukaan tietää toisen seksihistoriaa jollei asu ihan pikkukylässä koko elämäänsä. En minä ainakaan retostele miesjutuilla ja edes ystävänikään eivät tiedä niistä kaikkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän